

Интересен спор заформяш с Lexus - като с телевизор.ceko26 написа:... Аз вярвам на Scott, който има реална оценка...
Трябва да са много сходни по този маршрут - в края на краищата ти почти не си ползвал предимствата на рециклиране на енергията от хибридната система. Бедата е че тези 270к.с. са възможни само за кратко време - мисля около 10 мин преди батерията да падне под 60%. Ти пробвал ли си го продължително време на макс?Vesko написа:... ама няма как да сравниавам директно 150кс със 270кс по разход. Лчбопитно ми е колко би бил разхода със RX350. Двете коли са сходни и по размери и по мощност
Да, но при този режим на работа, двигателя не се гаси, т.е. работи на празен ход, разход >0, докато RX350-то ще влезе в режим на 'Принудителен празен ход' - разход = 0Vesko написа:А и при 150км/ч на магистрала си се ползва рециклирането. С тази скорост постоянно настигаш други коли и се налага да намаляваш и ускоряваш след това. Това особенно много важеше при натоварениете магистрали в Германия
ППХ е когато вдигнеш крака от газта, колата се движи на скорост от инерцията, оборотите са над 1200-1500. Тогава ECU-то просто спира инжекторите, или пък ако е карбуратор се спира клапана за празен ход. Хибрида няма такъв режим, защото конструктивно е невъзможно - няма твърда връзка ходова част - двигател при положение D на скоростния лост.Vesko написа:А защо хибрида да не може да мине в принудителен празен ход? Всъщност какъв е този режим?
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта