-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 23 Юли 2008 14:24
Ама има липсващи екстри

Като speed limiter, което и Аурис го има :

Vesko
-
ceko26
- Мнения: 488
- Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
- Местоположение: София
Мнение
от ceko26 » 23 Юли 2008 14:47
Последно промяна от
ceko26 на 23 Юли 2008 15:16, променено общо 1 път.
Авенсис 3S-FE
ceko26
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 23 Юли 2008 15:13
ceko26 написа:... Аз вярвам на Scott, който има реална оценка...
Интересен спор заформяш с Lexus - като с телевизор.
За да налея малко масло в огъня, утре ще взема от шефа ми Приуса - имам около 700 мили да пътувам макар да си е жива глупост, при положение че мога да съм с по-добра кола, ще го пробвам безпристрастно колко е икономичен извън града.

резултата в петък.
Scott
-
ceko26
- Мнения: 488
- Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
- Местоположение: София
Мнение
от ceko26 » 23 Юли 2008 15:22
Аз мислех, че си го карал в България. А ти си го глезил с хубав бензин. Значи за в БГ. му слагаш +1.5 л/100км.
На телевизора сигурно кабела му излиза от ТМ - Ауто затова се пени толкова.
Авенсис 3S-FE
ceko26
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 23 Юли 2008 15:42
Колкото до разхода: от София до ОМВ бензиностанцията преди Белград, което си е около 300км. Карайки с около 110-120 до границата и след това според правилата в Сърбия (120 на магистрала, 80 извън населени места ми даде разход 8.2л/100км с включен климатик и RX400h. След това познати сърби ми казаха че били забранили на полицаите да стоят на магистралата и от там до Нюрнберг и обратно до София. Средният разход като се прибрах в София ми показваше 11л/100, като навсякаде карах с около 15-20км над ограничениятя (без първите 300км), а в Германия дори тествах колко вдига там където нямаше ограничения. При подобни пътувания авенсис 2.2Д4Д ми гори около 9л/100. ама няма как да сравниавам директно 150кс със 270кс по разход. Лчбопитно ми е колко би бил разхода със RX350. Двете коли са сходни и по размери и по мощност

Vesko
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 23 Юли 2008 15:50
Vesko написа:... ама няма как да сравниавам директно 150кс със 270кс по разход. Лчбопитно ми е колко би бил разхода със RX350. Двете коли са сходни и по размери и по мощност
Трябва да са много сходни по този маршрут - в края на краищата ти почти не си ползвал предимствата на рециклиране на енергията от хибридната система. Бедата е че тези 270к.с. са възможни само за кратко време - мисля около 10 мин преди батерията да падне под 60%. Ти пробвал ли си го продължително време на макс?
Scott
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 23 Юли 2008 15:55
Не съм. А и на кой път може да караш непрекъснато със 215км/ч (толкова показваше на километража)? А също така докато набираше часовника за мощността показваше 200кВ, ама като стигне ограничението падаше на около 120кВ (по спомени малко над половината). Бензиновият мотор генерира 155кВ така че би триабвало да може продалжително време да се движи така.
Vesko
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 23 Юли 2008 15:57
А и при 150км/ч на магистрала си се ползва рециклирането. С тази скорост постоянно настигаш други коли и се налага да намаляваш и ускоряваш след това. Това особенно много важеше при натоварениете магистрали в Германия
Vesko
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 23 Юли 2008 16:04
Vesko написа:А и при 150км/ч на магистрала си се ползва рециклирането. С тази скорост постоянно настигаш други коли и се налага да намаляваш и ускоряваш след това. Това особенно много важеше при натоварениете магистрали в Германия
Да, но при този режим на работа, двигателя не се гаси, т.е. работи на празен ход, разход >0, докато RX350-то ще влезе в режим на 'Принудителен празен ход' - разход = 0
Scott
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 23 Юли 2008 16:09
А защо хибрида да не може да мине в принудителен празен ход? Всъщност какъв е този режим?
Vesko
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 23 Юли 2008 16:18
Vesko написа:А защо хибрида да не може да мине в принудителен празен ход? Всъщност какъв е този режим?
ППХ е когато вдигнеш крака от газта, колата се движи на скорост от инерцията, оборотите са над 1200-1500. Тогава ECU-то просто спира инжекторите, или пък ако е карбуратор се спира клапана за празен ход. Хибрида няма такъв режим, защото конструктивно е невъзможно - няма твърда връзка ходова част - двигател при положение D на скоростния лост.
Положение В на лоста за скоростите, при което се използва двигателя за спирачка, се използва само при спускане по дълъг наклон и изключва регенерирането на електрическа енергия.
Scott
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 23 Юли 2008 16:46
Положението В си зарежда батериите. Много удобно си го ползвам за намаляване скоростта и по равното, не се налага да си хабя накладките

Последните ми изкараха 40000км. Предишните докато се нарадван на колата изкараха само 20000км
А като вдигна крака от газта поне при висока скорост ми показва разход 0л/100. Може и да не е нула разхода, но чвно е достатъчно близо до 0 за да го покава така.
Vesko
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 23 Юли 2008 16:48
А когато генератора който е свързан към планетарната предавка е в режим на генериране си е почти като твърда връзката между трансмисията и бензиновият мотор. И принудителният празен ход би трябвало да си го има и при хибридите.
Vesko
-
slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 23 Юли 2008 19:12
Според мен ППХ не би трябвало да го има при хибридите, защото смисъла на ППХ е да минимизира разхода на гориво при двигателна спирачка.
При хибрида електрониката просто би изгасила/спряла съвсем ДВГ, а спестената енергия (която иначе би въртяла двигателя без подадено гориво) би съхранила в батериите.
Не вярвам да са го решили по друг начин...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 23 Юли 2008 20:46
Само дето хибридите имат проблем с акомулаторите. Толкожа енергия колкото се отделя не може да се съхрани в акомулаторите (мислия че само 10-20%). Така че останалата енергия трябва да се разсее по някакав друг начин. Например за въртене на бензиновият мотор без гориво (като моторна спирачка).
Vesko
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] и 7 госта