Във форумите на Тойота - лайсната леко се криви на слънце, и само аз виждам това.


А бе малко се съмнявам без тях да е по-аеродинамично, при положение, че основата за захващането на багажника ще стърчи доста нависоко. Да не говорим за тоталното грозно нещо да ти стъчат 4 "пети" от тавана, ей така в нищото.slowtraveler написа: ↑08 Мар 2023 09:10 Аз ако не смятам да слагам багажник просто бих ги демонтирал и оставил равен таван (без тези декоративни елементи, а само с 'тапите' на каналите)... Ама на някои дизайна им е важен (въпреки, че за мен изчистеният и по-аеродинамичен дизайн по-ми харесва)...
П.С. каква е гаранцията, че пластмасовите аеродинамични елементи / капачета на клипчето по-горе няма да се изкривят и отворят?![]()
Разбира се, че ще е по-аеродинамично 'ако не смятам да слагам багажник'... Или пропусна началото?
Не е въпроса за обикновено, а за конкретно. И на Мерцедеса ми планките са на равно (дори навътре) с тавана, както казваш. Но аз силно се съмнявам, че на Королата е така. Въобще не ми се вярва някой да сложи такива огромни лайстни и да трябва да надига толкова много шпилката и гредата (лапата) вместо да си легне на тавана (както на всички коли, които визираш), в случая шпилката ще се завие в основата, която ще стърчи от тавана. И затова лапата на напречните греди ще ляга толкова на високо върху лайстните.
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта