Във форумите на Тойота - лайсната леко се криви на слънце, и само аз виждам това.


Мнение от GringoBG » 01 Мар 2023 22:48
GringoBG
Hursa
Мнение от Akima » 02 Мар 2023 12:50
! | Съобщение от: Akima |
Темата ще бъде разделена при първа възможност. Г-жо Bogoeva, ако още веднъж пуснете няколко поредни мнения, а не ползвате удобния бутон за редакция - на тавана на всеки ваш пост - ще бъдат взети мерки по правилата. |
Akima
Мнение от Jorjeta Bogoeva » 06 Мар 2023 19:25
Jorjeta Bogoeva
Мнение от Iliyan Boshev » 07 Мар 2023 15:31
Iliyan Boshev
Мнение от venciru » 07 Мар 2023 16:42
venciru
itzoa
Мнение от slowtraveler » 08 Мар 2023 09:10
slowtraveler
Мнение от Monster » 08 Мар 2023 10:35
Monster
Мнение от BOz » 08 Мар 2023 12:29
А бе малко се съмнявам без тях да е по-аеродинамично, при положение, че основата за захващането на багажника ще стърчи доста нависоко. Да не говорим за тоталното грозно нещо да ти стъчат 4 "пети" от тавана, ей така в нищото.slowtraveler написа: ↑08 Мар 2023 09:10 Аз ако не смятам да слагам багажник просто бих ги демонтирал и оставил равен таван (без тези декоративни елементи, а само с 'тапите' на каналите)... Ама на някои дизайна им е важен (въпреки, че за мен изчистеният и по-аеродинамичен дизайн по-ми харесва)...
П.С. каква е гаранцията, че пластмасовите аеродинамични елементи / капачета на клипчето по-горе няма да се изкривят и отворят?![]()
BOz
Мнение от Jorjeta Bogoeva » 08 Мар 2023 13:07
Jorjeta Bogoeva
Мнение от slowtraveler » 08 Мар 2023 23:02
Разбира се, че ще е по-аеродинамично 'ако не смятам да слагам багажник'... Или пропусна началото?
slowtraveler
Мнение от BOz » 09 Мар 2023 00:45
BOz
Мнение от slowtraveler » 09 Мар 2023 01:00
slowtraveler
Мнение от BOz » 09 Мар 2023 10:17
Не е въпроса за обикновено, а за конкретно. И на Мерцедеса ми планките са на равно (дори навътре) с тавана, както казваш. Но аз силно се съмнявам, че на Королата е така. Въобще не ми се вярва някой да сложи такива огромни лайстни и да трябва да надига толкова много шпилката и гредата (лапата) вместо да си легне на тавана (както на всички коли, които визираш), в случая шпилката ще се завие в основата, която ще стърчи от тавана. И затова лапата на напречните греди ще ляга толкова на високо върху лайстните.
BOz
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта