Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека дискусия
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Като е най-добре Инсигнията що се продава така трудно - и като нова,и като употребявана?Колко приятели/познати имаш,които са собственици на Инсигния?
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Опел-а втора употреба по принцип се продава трудно. Това недвусмислено говори за качеството му. 

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Зависи от конкретно състояние и цена...
Последните години сменихме 6 опела, като на всички продажбите бяха успешни и бързи...
Колега продължава да кара Опел Зафира (вече 4 годишна), като в четвъртък взе чисто нова Корса на жена си, с която да замени старата и корса (като старата не я продава, а ще я даде на тъст си да продължи да я експлоатира)...
Досега - безпроблемна експлоатация...
Лично аз съм минал през 3 опела... И с изключение на първия, който поради крива глава късаше вала, не сме имали сериозни проблеми... А, да... Единия бе 1.6/16V и от 60х.км. започна да гори масло ако го юркам. Ако го карам спокойно не пипаше маслото...
Последните години сменихме 6 опела, като на всички продажбите бяха успешни и бързи...
Колега продължава да кара Опел Зафира (вече 4 годишна), като в четвъртък взе чисто нова Корса на жена си, с която да замени старата и корса (като старата не я продава, а ще я даде на тъст си да продължи да я експлоатира)...
Досега - безпроблемна експлоатация...
Лично аз съм минал през 3 опела... И с изключение на първия, който поради крива глава късаше вала, не сме имали сериозни проблеми... А, да... Единия бе 1.6/16V и от 60х.км. започна да гори масло ако го юркам. Ако го карам спокойно не пипаше маслото...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Кой казва, че се продавала трудно? Има си продажби и се харчи съвсем нормално, дори повече от очакваното. Даже в Европа са продадени два пъти повече Инсигнии от Авенсиси (T27) ако трябва да сме по-точни.nowyaris написа:Като е най-добре Инсигнията що се продава така трудно - и като нова,и като употребявана?Колко приятели/познати имаш,които са собственици на Инсигния?
А и аз коментирам самата кола като такава. Не коментирам кой какво си купил или продал. Говоря от чисто техническо изпълнение на самия автомобил.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
На европейците им трябва доста време да се престрашат да си вземат японски автомобил, но който веднъж се престраши остава приятно изненадан.
Говорил съм с немци по този въпрос.
И аз до преди да си взема Авенсиса бях с предупреждение към японсите автомобили и съм карал само европейски, но след Тойотата вече няма да правя подобни грешки. biggrin.gif
Говорил съм с немци по този въпрос.
И аз до преди да си взема Авенсиса бях с предупреждение към японсите автомобили и съм карал само европейски, но след Тойотата вече няма да правя подобни грешки. biggrin.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Споко Кики... При конкурентен пазар рано или късно нещата се променят, защото напред излиза ту единия модел, ту другия...Kiki написа:...И аз до преди да си взема Авенсиса бях с предупреждение към японсите автомобили и съм карал само европейски, но след Тойотата вече няма да правя подобни грешки. biggrin.gif
Освен това при техниката винаги можеш да попаднеш на по-проблемно изделие...
Т.е. рано или късно дори да вземаш само една реномирана марка, можеш да попаднеш на кофти или недостатъчно добър модел, след който да размислиш и да си кажеш - абе и тези се оядоха, и вместо този модел/марка мога да взема по-евтин друг модел/марка, който е по-добър технически, по-иновативен и по-качествен...
Това е предимството на конкурентния пазар

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
В коя Европа,бе,колега?Опел колко завода затвориха в Европа,Тойота колко?И какво значи "чисто техническо изпълнение"? Слоу много доволен от Опел,само дето единия на 60 хилки ожаднял,другия изкривил глава,третия след петата година все едно Дунава го е влачил...... . Не че не са марка с пазарно присъствие , но дори и немскоговорящите го отбягват . Тук съм и виждам,и чувам .Друг е въпроса че поради системите които Опел е избрал да си продава продукцията е превърнал марката в любима фирмена/служебна кола. Но тези системи са създадени,щото иначе няма продаване...... . То и в България Дачията е най-любимата фирмена/служебна кола,но колко семейства познаваш дето са си я избрали за личен/семеен автомобил ? Не ги смесвай нещата. А факта че Опел се използва основно за служебна кола говори красноречиво за потребителската му стойност на пазара за употребявани автомобили в България. На почти всичките някой немец вече им е взел душицата....BOz написа:Кой казва, че се продавала трудно? Има си продажби и се харчи съвсем нормално, дори повече от очакваното. Даже в Европа са продадени два пъти повече Инсигнии от Авенсиси (T27) ако трябва да сме по-точни.nowyaris написа:Като е най-добре Инсигнията що се продава така трудно - и като нова,и като употребявана?Колко приятели/познати имаш,които са собственици на Инсигния?
А и аз коментирам самата кола като такава. Не коментирам кой какво си купил или продал. Говоря от чисто техническо изпълнение на самия автомобил.
ПП.Отделно дето Фирмата трябва на Ангела Меркел краката да мие и да и пие после водата,че иначе........ Само като спомен

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Не е точно така Дидо...nowyaris написа:...Слоу много доволен от Опел,само дето единия на 60 хилки ожаднял,другия изкривил глава,третия след петата година все едно Дунава го е влачил...... . ..
'Ожаднелия' след 60х.км имаше странно поведение... Не съм сигурен дали бе заради калпава картерна вентилация, но гореше масло само при яка стъпка - 170-180км/ч....
При спокойно шофиране нямаше проблем...
Изкривилия глава го купихме втора ръка удрян... И му сменихме счупения (с липсващи парчета) капак на ангренажния ремък чак след като скъса ремъка (и потроши кобилици, клапани и т.н. - бяхме млади и неопитни

В момента текущия опел е като нов на над 100х.км.- не е удрян, нищо не му е сменяно освен консумативи и преди седмица - акумулатор ...
Като производно - жената караше на времето GM - Деу Калос със същите 'опелски' двигателчета, ама 1.4/94к.с.... Вярно, че там пробега бе по-малък, но и там не е имало никакви проблеми...
Така, че не смятам, че не е 'кола'... Кола си е (засега) без претенции за нещо луксозно, но стараеща се да хване пазар в средния ценови клас...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Не съм казал че не е кола.Казвам само че има много по-добри попадения на вторичния пазар. Аз например напоследък взех да се влюбвам в последните изделия на гиганта от Торино..... . Тук при мен доста ги купуват.Говоря за чисто нови. За употребявани коли - само японско вече....
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Дай определение за "много по-добри попълнения". Кажи това има това, това и това, което другото го няма. Или това е изпълнено по-добре, защото ....nowyaris написа:Не съм казал че не е кола.Казвам само че има много по-добри попадения на вторичния пазар. Аз например напоследък взех да се влюбвам в последните изделия на гиганта от Торино..... . Тук при мен доста ги купуват.Говоря за чисто нови. За употребявани коли - само японско вече....
Да не се окаже, че просто Авенсиса е по-добър само защото бил Тойота и това да ти е довода.

Също така кои модели ти харесват от Торино?
Аз си казах моето мнение на база проба и гледане. Като видиш Авенсис на 200к и Инсигниа на тези километри, разликата е очевидна в изпълнението на двата автомобила. Да не говорим като ги подкараш по нашите пътища каква е разликата в усещането на целия автомобил.
Аз не съм привърженик нито на Тойота, нито на Опел. Просто съм потребител, който пробва въпросните автомобили и си изграждам лично мнение.
За мен съм си взел решение кой да взема, но ми е интересно да кажеш довод, който да е технически подкрепен.
Че се пробва с продажбите, като въобще не ти се получи.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Част от пишещите в темата все още не са осъзнали,че отдавна въпросът не е коя марка да си купя,а кой модел.
И това не е само при автомобилите,а и при телефони,компютри,лаптопи и какво ли още не.
Конкретният модел - Инсигния е опита на Опел да се върне в играта при по-"луксозните" седани.
Правен е със замисъл,че е възможно ГМ да се оттегли от Европа - така и стана - вече може да си купите само Шевролет Камаро или Корвет и то от избрани представителства.Хвърлени са всички възможни усилия и дори според мен са се престарали.
Давам пример - 3 еднакви паркетника - Опел Антара,Шевролет/Холдън Каптива и Сатурн Вю - построени върху платформата Тета.
Еднакви от всякъде като механика и с взаимозаменяеми части,но Антарата идваше с най-много екстри и опции за парите си и излизаше най-изгодна.
Това е и политиката на Опел - няма как да избягат от "евтина бангия,носеща на бой и спартанска до край" толкова лесно и отведнъж.
Нокия спира да прави телефони,а помните ли кои бяха и какво правиха?
Става същото,както със Сиеменс - да не говорим за непознати тук производители на телефони като Пантех и Панасоник.
Примерите са много - мисля,че всеки трябва да се замисли и да е по-отворен за нови неща.
Онзи ден карах Дачия - нова,на 4-5 месеца - за 12 бона имаш волан,4 гуми,ск.лост и радио - няма даже и централно,а прозорците се навиват - хвана ме носталгията по Ладите чак.Обаче количките се вземат да вършат работа и изпълняват основната си функция - придвижване от точка А до точка Б.
Може да ме биете или да ми се смеете,но толкова е скучно с Тойотите,че ще започна да си търся някоя Алфа и да си лежа под нея на сянка всяка събота/неделя.Гледам даже имало модел 147 GTA - V6 250HP - отивам да разглеждам дали вървят.
Това бяха моите 5 лева по въпроса.
П.С.Само спамим в темата на човека....
П.П.С.Къде бяхате BoZ и slow като писах за Опела още преди 2-3 страници?!
И това не е само при автомобилите,а и при телефони,компютри,лаптопи и какво ли още не.
Конкретният модел - Инсигния е опита на Опел да се върне в играта при по-"луксозните" седани.
Правен е със замисъл,че е възможно ГМ да се оттегли от Европа - така и стана - вече може да си купите само Шевролет Камаро или Корвет и то от избрани представителства.Хвърлени са всички възможни усилия и дори според мен са се престарали.
Давам пример - 3 еднакви паркетника - Опел Антара,Шевролет/Холдън Каптива и Сатурн Вю - построени върху платформата Тета.
Еднакви от всякъде като механика и с взаимозаменяеми части,но Антарата идваше с най-много екстри и опции за парите си и излизаше най-изгодна.
Това е и политиката на Опел - няма как да избягат от "евтина бангия,носеща на бой и спартанска до край" толкова лесно и отведнъж.
Нокия спира да прави телефони,а помните ли кои бяха и какво правиха?
Става същото,както със Сиеменс - да не говорим за непознати тук производители на телефони като Пантех и Панасоник.
Примерите са много - мисля,че всеки трябва да се замисли и да е по-отворен за нови неща.
Онзи ден карах Дачия - нова,на 4-5 месеца - за 12 бона имаш волан,4 гуми,ск.лост и радио - няма даже и централно,а прозорците се навиват - хвана ме носталгията по Ладите чак.Обаче количките се вземат да вършат работа и изпълняват основната си функция - придвижване от точка А до точка Б.

Може да ме биете или да ми се смеете,но толкова е скучно с Тойотите,че ще започна да си търся някоя Алфа и да си лежа под нея на сянка всяка събота/неделя.Гледам даже имало модел 147 GTA - V6 250HP - отивам да разглеждам дали вървят.

Това бяха моите 5 лева по въпроса.
П.С.Само спамим в темата на човека....
П.П.С.Къде бяхате BoZ и slow като писах за Опела още преди 2-3 страници?!
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Здравейте,
радвам се, че се отвори отново дискусията и продължавам да я следя въпреки, че отсъствах тея дни поради служебни дела.
Просто за да споделя своето учудване - днес излезе една обява във Русе на един Авенсис 5 годишен, нов внос Германия/Хамбург, прилично оборудван с 2 литровият мотор.
Бях втрещен от изключително лошото състояние на автомобила освен тоталната му експлоатация от около 300 к км /иначе по табло 102 к км/. Колата бе сериозно "захапана" от ръждата най вече по детайли на окачването - супорти, ходава част, макферсон, предните бомбета и силно все едно "окислен" алумин по мотора
В съседство до Авенсиса бе докаран заедно със него и една Мазда 6 - същият клас кола, комби, година на производство и пр. - тук нещата бяха плачевни.
Та въпроса ми - верно, че метеорологичните условия във Северна Германия са сурови и третират пътищата със всякакви материали, АМА такова окаяно състояние за няма и 5 годишени автомобили не може да ми го приеме главата /жалко че не снимах/.
Това ли е японско качество или просто съм попаднал на "специални" екземпляри?
За пример ще споделя, че все още от любов/хоби и т.нат. към първият ми собствен автомобил, който ще е вечно мой, а именно Ауди 80 /яйце/, 1991 год експлоатирано лично от мен във "хубавите" зимни условия на Северна България вече повече от 15 години просто не е Мръднало. И като детайли като тенекии, ходова част с малки изключения, а по мотор едва бегли наченки на т.нар. ерозия по алуминиевите детайли
.
Е това е истинската кола
амааа....... всяко нещо за времето си за съжаление.
Не бях впечатлен особено и от интериора вътре на Т27 спрямо моите конкуренти спрямо него като Октавията дори, а мисля, че Пасат 7 като, че ли сериозно го надминава.
Какво мислите вие при едно такова съревнование между Октавия, Пасат и Авенсис - здравина, качество, сигурност на пътниците, икономия на гориво, малки разходи по обслужване като цяло на автомобилите при експлоатиране от средно 3-4 к км/месец предимно извънградско, служебно шофиране, НО и съчетавайки 20% от ползването му за семейни нужди на сега 3, а дай боже скоро и 4 членно семейство???
Хубава вечер!
радвам се, че се отвори отново дискусията и продължавам да я следя въпреки, че отсъствах тея дни поради служебни дела.
Просто за да споделя своето учудване - днес излезе една обява във Русе на един Авенсис 5 годишен, нов внос Германия/Хамбург, прилично оборудван с 2 литровият мотор.
Бях втрещен от изключително лошото състояние на автомобила освен тоталната му експлоатация от около 300 к км /иначе по табло 102 к км/. Колата бе сериозно "захапана" от ръждата най вече по детайли на окачването - супорти, ходава част, макферсон, предните бомбета и силно все едно "окислен" алумин по мотора

В съседство до Авенсиса бе докаран заедно със него и една Мазда 6 - същият клас кола, комби, година на производство и пр. - тук нещата бяха плачевни.
Та въпроса ми - верно, че метеорологичните условия във Северна Германия са сурови и третират пътищата със всякакви материали, АМА такова окаяно състояние за няма и 5 годишени автомобили не може да ми го приеме главата /жалко че не снимах/.
Това ли е японско качество или просто съм попаднал на "специални" екземпляри?
За пример ще споделя, че все още от любов/хоби и т.нат. към първият ми собствен автомобил, който ще е вечно мой, а именно Ауди 80 /яйце/, 1991 год експлоатирано лично от мен във "хубавите" зимни условия на Северна България вече повече от 15 години просто не е Мръднало. И като детайли като тенекии, ходова част с малки изключения, а по мотор едва бегли наченки на т.нар. ерозия по алуминиевите детайли

Е това е истинската кола

Не бях впечатлен особено и от интериора вътре на Т27 спрямо моите конкуренти спрямо него като Октавията дори, а мисля, че Пасат 7 като, че ли сериозно го надминава.
Какво мислите вие при едно такова съревнование между Октавия, Пасат и Авенсис - здравина, качество, сигурност на пътниците, икономия на гориво, малки разходи по обслужване като цяло на автомобилите при експлоатиране от средно 3-4 к км/месец предимно извънградско, служебно шофиране, НО и съчетавайки 20% от ползването му за семейни нужди на сега 3, а дай боже скоро и 4 членно семейство???
Хубава вечер!
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Ами ако бе прочел втора страница, би видял, че съм писал за ОпелаAkima написа:.....
П.П.С.Къде бяхате BoZ и slow като писах за Опела още преди 2-3 страници?!

Относно ръждясалите автомобили на kanchev80 - според мен са били мокрени екземпляри...
Маздата я продадох на 5+ години и нямаше и намек за ръжда...
Стария авенсис замина на 7+ години и също нямаше намек за ръжда...
Като автомобилите си бяха 'уличници'

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Подкрепям казаното то Slow. Моя Т25 дойде от Германия и няма ръжди по него. Единственото място, където видяхме 10-12 мм. ръжда, беше на страната на радиатора, някъде пред него, вече и не помня къде точно. Намазахме с преобразувател (брат ми изкара някаква жестока химия, инженер е човека
) и до там беше. Все пак говорим за близо 10 годишен автомобил. Според мен колегата е случил на някой извънреден случай, от колкото на масовото състояние на Авенсиса.
По отношение на другия въпрос - разглеждай нещата така: колкото повече вереме минава, толкова относително Авенсиса става по-здрав и безпроблемен в сравнение с останалите си конкуренти. Ако искаш да караш автомобил с по-луксозен интериор, но да го държиш 5-10 годинки, вероятно като удариш чертата ще ти излезе по-скъпо в сравнение с Авенсиса. При това без да коментираме и остатъчната стойност, която при японските автомобили просто е номер едно, т.е. ако решиш да продадеш автомобила след това ще си възстановиш по-голяма част от инвестицията си с Авенсиса.
По отношение на сигурността - още Т25 е с 5 звезди ЕУРО НКАП, като по спомен беше първият японски автомобил удостоен с най-високия рейтинг, така че при Т27 нещата вероятно са същите + допълнително подобрени. Можеш да провериш в сайта им и да си сравниш потенциалните покупки. Аз лично така направих.
Икономията е добра, но тук зависи кой какво разбира. Всички съвременни автомобили са доста икономични така или иначе. Аз имам среден разход 6.5-7 според това колко въртя в града и извън него, на 2.0 Д4Д 116 коня. По-новите мотори са по-мощни, за икономията там не мога да кажа, но предполагам е сходна на тази.
За съжаление нямам наблюдения на останалите автомобили, които изреждаш. Изключвайки това, че пасата на мои приятели (май беше 2006 година или нещо от сорта, пасат 6) ядеше дюзи както аз ям мюсли сутрин за закуска.
Лично за мен сигурността на пътниците, на самия автомобил (от гледна точка на това че няма да те остави на пътя) и здравината (за да не съм през ден в сервиза) са на първо място. Затова и карам японски автомобил. Не забравяйте, че в крайна сметка семейния автомобил е един пасив (не носи приходи от употребата си, в общия случай), така че минимизирането на разходите по него е добро решение. Всеки спестен лев по който и да е автомобил е добре изхарчен лев за кеф със семейството.

По отношение на другия въпрос - разглеждай нещата така: колкото повече вереме минава, толкова относително Авенсиса става по-здрав и безпроблемен в сравнение с останалите си конкуренти. Ако искаш да караш автомобил с по-луксозен интериор, но да го държиш 5-10 годинки, вероятно като удариш чертата ще ти излезе по-скъпо в сравнение с Авенсиса. При това без да коментираме и остатъчната стойност, която при японските автомобили просто е номер едно, т.е. ако решиш да продадеш автомобила след това ще си възстановиш по-голяма част от инвестицията си с Авенсиса.
По отношение на сигурността - още Т25 е с 5 звезди ЕУРО НКАП, като по спомен беше първият японски автомобил удостоен с най-високия рейтинг, така че при Т27 нещата вероятно са същите + допълнително подобрени. Можеш да провериш в сайта им и да си сравниш потенциалните покупки. Аз лично така направих.
Икономията е добра, но тук зависи кой какво разбира. Всички съвременни автомобили са доста икономични така или иначе. Аз имам среден разход 6.5-7 според това колко въртя в града и извън него, на 2.0 Д4Д 116 коня. По-новите мотори са по-мощни, за икономията там не мога да кажа, но предполагам е сходна на тази.
За съжаление нямам наблюдения на останалите автомобили, които изреждаш. Изключвайки това, че пасата на мои приятели (май беше 2006 година или нещо от сорта, пасат 6) ядеше дюзи както аз ям мюсли сутрин за закуска.
Лично за мен сигурността на пътниците, на самия автомобил (от гледна точка на това че няма да те остави на пътя) и здравината (за да не съм през ден в сервиза) са на първо място. Затова и карам японски автомобил. Не забравяйте, че в крайна сметка семейния автомобил е един пасив (не носи приходи от употребата си, в общия случай), така че минимизирането на разходите по него е добро решение. Всеки спестен лев по който и да е автомобил е добре изхарчен лев за кеф със семейството.

2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта