Публикувано на: 08 Фев 2012 10:16
И сега какво , пасат или авензис ?
Отговора е ауди , бвм , мерцедес, лексъс biggrin.gif
Отговора е ауди , бвм , мерцедес, лексъс biggrin.gif
Ima li spetsialni kursove za Audi turbodizel?! laugh.gifE60_Power написа: kажи му да се научи да кара турбодизел. Турбина на подобни километри се чупи от неграмотността на шофьора. Автомата ще има проблем, ако е мултитроник, но не и на такива километри. На тези километри причините за повреди са само у шофьора.
SFINKS написа:И сега какво , пасат или авензис ?
Отговора е ауди , бвм , мерцедес, лексъс biggrin.gif
Абе да ти кажа точно тези модели за които говоря наистина са качествени но и малко дебелички като цени.Kiki написа:Пешо, това важи с пълна сила за Мерцедес, но за Тойота, мисля, че си в грешка!PESHO OT MARS написа: Тойота е доста надценена на пазара втора ръка заради името.![]()
Тойота държи цена заради качеството. Порше, също.
От две години се занимавам(не професионално) с ремонт на автомобили и по специялно с електрониката,дори и нищо да не разбирам поне виждам какво и за какво влиза и излиза в сервиза.Дали не съм виждал светещи табла особенно на БМВ и ВАГ-групата?Както написах-спор няма красиви,удобни с екстри.НО до там!Да сравняваме здравината им с японски автомобил,граничи с липса на всякакъв вид технически разбирания,за всичко останало-МОЖЕ!В никакъв случаи не опреквам собственниците на такива автомобили макар и да се пошегувах малко,напротив разбирам ги и подкрепям избора им,но поне за здравина да не се изказват неподготвени.Колко километра имаш на БМВ, МБ или на някой от другите боклуци, които непрестанно се трошат / според теб /, за да си уверен, че колите не струват? Колко светещи табла си видял на такива автомобили?
Не знам за надценена,но аз и колегата vs_hristov притежаваме Toyota Corolla от ерата на качественото и здраво автомобилостроене.Той я притежава от 10 години ,аз от 2години.Всеки ден минавам поне по 40км градско и не я жаля.До момента единственото което съм сменил по нея различно от консуматив е задните биалетки и кабели които като ги смениш и забравяш някога в този живот в близките 200к че ще се сменят.Съотношение цена качество няма сравнение.Да вярно е че кабелите струваха 130лв от Люцкан , а на VAG групата от същия клас ще се на половина,но всичко е за сметка на качеството,което след време казва думата си.Това е само един от примерите.Няма какво да се лъжем немското автомобилостроене вече не е същото като едно време .Всичко се прави за пари и печалба и слагат както се казва датчик в датчика за да можеш да кихаш пари за "оригинални" части които нямат аналог и струват скъпо,поради простата причина че се правят така че за да смениш едно нещо покрай него сменяш още 10 неща.При японските коли все още има някаква култура на конструкторите и много от тези неща са спестени ... За съжаление много малко хора не осъзнават какво купуват когато си купуват автомобил на старо, или нов и външния вид ги лъже след което берат ядове.PESHO OT MARS написа:Абе да ти кажа точно тези модели за които говоря наистина са качествени но и малко дебелички като цени.Kiki написа:Пешо, това важи с пълна сила за Мерцедес, но за Тойота, мисля, че си в грешка!PESHO OT MARS написа: Тойота е доста надценена на пазара втора ръка заради името.![]()
Тойота държи цена заради качеството. Порше, също.
Давам за пример Корола около 97-99 год. с ел.пакет и екстри цена под 3500 трудно се намира. Сивик 97-99 със същите екстри върви между 2000-3000 лв. А заради по-добрата корозионна защита още 1000 лева ми се вижда множко.
Просто казвам че съотношението пари-кола за тези години не е в полза на Тойота а това значи че цената се надува заради името. Сивика не страда от изявени слабости (с изключение на ражди при не читаво ремонтирани ламарини)
Е, тва е ясно!Гледат само да те качат на черешата.nock написа:Преди малко се върнах от оглед. Уж беше Авенсис '06 2.0 D4D, оказа се че е '05. Айде както и да е- 2,3 месеца нищо.
Всичко супер, нов внос, кожи, запазена вътре и вън. Приказката с бабата в Швейцария ми разказаха.
Закачихме я на диагностика. Бегали airbags. Тея наш'те търговци са баси мошенниците. Продължаваме с търсенето
Нещо ми се струва че не четеш ама хич. Айде сега скролни мнението ми и погледни в подписа ми колко Тойоти съм имал и имам. Според теб дали знам или незнам какво е да притежаваш Тойота?RazielRR написа:
Не знам за надценена,но аз и колегата vs_hristov притежаваме Toyota Corolla от ерата на качественото и здраво автомобилостроене.Той я притежава от 10 години ,аз от 2години.Всеки ден минавам поне по 40км градско и не я жаля.До момента единственото което съм сменил по нея различно от консуматив е задните биалетки и кабели които като ги смениш и забравяш някога в този живот в близките 200к че ще се сменят.Съотношение цена качество няма сравнение.Да вярно е че кабелите струваха 130лв от Люцкан , а на VAG групата от същия клас ще се на половина,но всичко е за сметка на качеството,което след време казва думата си.Това е само един от примерите.Няма какво да се лъжем немското автомобилостроене вече не е същото като едно време .Всичко се прави за пари и печалба и слагат както се казва датчик в датчика за да можеш да кихаш пари за "оригинални" части които нямат аналог и струват скъпо,поради простата причина че се правят така че за да смениш едно нещо покрай него сменяш още 10 неща.При японските коли все още има някаква култура на конструкторите и много от тези неща са спестени ... За съжаление много малко хора не осъзнават какво купуват когато си купуват автомобил на старо, или нов и външния вид ги лъже след което берат ядове.
Да прав си .Аз сравнявам японската с немската. А за хондата спор няма.PESHO OT MARS написа:Нещо ми се струва че не четеш ама хич. Айде сега скролни мнението ми и погледни в подписа ми колко Тойоти съм имал и имам. Според теб дали знам или незнам какво е да притежаваш Тойота?RazielRR написа:
Не знам за надценена,но аз и колегата vs_hristov притежаваме Toyota Corolla от ерата на качественото и здраво автомобилостроене.Той я притежава от 10 години ,аз от 2години.Всеки ден минавам поне по 40км градско и не я жаля.До момента единственото което съм сменил по нея различно от консуматив е задните биалетки и кабели които като ги смениш и забравяш някога в този живот в близките 200к че ще се сменят.Съотношение цена качество няма сравнение.Да вярно е че кабелите струваха 130лв от Люцкан , а на VAG групата от същия клас ще се на половина,но всичко е за сметка на качеството,което след време казва думата си.Това е само един от примерите.Няма какво да се лъжем немското автомобилостроене вече не е същото като едно време .Всичко се прави за пари и печалба и слагат както се казва датчик в датчика за да можеш да кихаш пари за "оригинални" части които нямат аналог и струват скъпо,поради простата причина че се правят така че за да смениш едно нещо покрай него сменяш още 10 неща.При японските коли все още има някаква култура на конструкторите и много от тези неща са спестени ... За съжаление много малко хора не осъзнават какво купуват когато си купуват автомобил на старо, или нов и външния вид ги лъже след което берат ядове.
Като казвам че цената е надценена значи наистина го мисля и го показвам с факти. Корола има сериозен конкурен в лицето на Сивика а освен по-добра корозионна защита с нищо не е по-добра. Двигателите на Хонда са по-хубави за каране и по-икономични колкото и да си харесвам 4А/4Е-серията D14-D15-D16 са мощни и икономични агрегати и не по-малко сигурни от Тойтовските. Да не говоря примерно D14 как се оправя с почти никакво охлаждане. Сега при тези температури само на парно на първа степен. Термостат не отваря вобще.
Не, няма специални курсове за каране на Ауди турбодизел. Но трябва да си рядко неграмотен шофьор, за да прекараш турбина на 56.000 километра. Причините за повреждане на турбокомпресор за доста и обикновено са поради немарливостта на водача. Най-вероятно е карал при сериозна температура, минал е сериозен пробег, изключил е веднага мотора и не е дал възможност на компресора да охлади. Повтаряш това упражнение няколко пъти и ....... Турбината абсорбира топлината и често това води до пункнатини в чугунения корпус на компресора. Ето няколко вероятни причини за дефектиране на турбо, с които можеш да запознаеш неграмотния ти приятел - спец по каране на турбо дизел:zi_zi_top написа:Ima li spetsialni kursove za Audi turbodizel?! laugh.gifE60_Power написа: kажи му да се научи да кара турбодизел. Турбина на подобни километри се чупи от неграмотността на шофьора. Автомата ще има проблем, ако е мултитроник, но не и на такива километри. На тези километри причините за повреди са само у шофьора.
Tova ne mu e parvi turbodizel u ne e problema v shofiora, a v kenefa A6!
Избора между двете е лесен - не си купува нито една от двете. Трета марка ....... хммм, БМВ, например.damyan написа:Купи си първо едната,после другата и която ти хареса на теб нея повтори.Или най-сигурно купи си трета марка.Избора между тези двете е доста труден.