Страница 11 от 26
Публикувано на: 04 Дек 2011 01:38
от Japanese_fever
MX5 написа:"The big hose teeing off the intake looks like it's piping sound to the interior. This is a relatively common thing these days. When the intake is placed way up in cold-air land forward of the radiator, the only way to get good intake honkus sounds to the guy making the payments is to pipe the sound in through a membrane (kinda like a rugged speaker cone with no driver) that lets sound pass through without letting unfiltered air slip by. Miatas use these, Mustangs use these, and they're quite common in Europe where drive-by noise regulations make it nearly impossible for a car to sound good without one."
NO way, really? laugh.gif
Първо ги обезшумяват, а после натурално ги озвучават...?!?

Публикувано на: 04 Дек 2011 07:57
от ALTEZZA
novoto BMW M5
The Active Sound Design technology specially developed for the new BMW M5 takes its cues from the driving situation at any one time to deliver an accurate reproduction of the engine’s sound through the car’s audio system.
http://www.bmwblog.com/2011/09/23/activ ... the-cabin/
Публикувано на: 04 Дек 2011 22:46
от LEXUS
MX5 написа:Малко вътрешно инфо от сигурен инжинерен източник в Субару:
Колата в момента тежи 1260 кг.
Това, че диаметър и ход на буталото са 86 мм е от Субару и няма нищо общо с това, че Тойота са си кръстили варианта с тяхната емблема GT86 - т.е. съвпадение.
Субаруто ще е с по-твърди пружини отпред и с по-меки отзад (сравнено с Тойотата).
И трите варианта (Тойота, Сайън и Субару) ще се произвеждат от Субару.
По поведение колата била близка до Мазда МХ5, но е по-тежка.
Прочетох, че колата ще тежи 1250 кг. , но с автоматика, с механиката ще бъде 1200кг., което мисля е доста добре.
Публикувано на: 05 Дек 2011 06:57
от Japanese_fever
А колко ще тежи окастрената версия?
Unpainted bumper
16 steelies (says ornament-included, guessing it includes the logo)
plastic steering wheel
NO A/C (only a heater)
Power door locks
Sunvisor (no vanity mirror)
No speakers
Публикувано на: 12 Дек 2011 17:14
от F20C
Публикувано на: 12 Дек 2011 17:56
от Japanese_fever
Просто ми пълни душата (отсрани, обаче са оставили
86 biggrin.gif )
Дългоочаквана среща...

Публикувано на: 12 Дек 2011 19:37
от ALTEZZA
gledam spirachki ot STi fitfat

Публикувано на: 12 Дек 2011 19:50
от F20C
ALTEZZA написа:gledam spirachki ot STi fitfat

май и двигателя ще фитва

laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 13 Дек 2011 00:05
от Georgimitrovich
za dvigatelq sym na 99% poradi sluhovete za turbo versiq ot Subaru s nad 300 konq

Публикувано на: 13 Дек 2011 10:29
от iceman1234
За 280 четох от WRX-a.
И респект за снимката

Публикувано на: 13 Дек 2011 11:22
от F20C
Публикувано на: 13 Дек 2011 17:39
от Japanese_fever
Нека да е 200 коня само...
Таз кола определено е правена да върви с вратите напред.

Публикувано на: 13 Дек 2011 23:37
от andrian999999
значи като четох горе долу мненията , а и тези на колегата МХ5 , колата няма да е нищо особено, 200к.с на 1300кила и даже както разбирам тойота са се наакали с този боксер от субару...... абе субару ...да не може да си смениш лесно свещите
Публикувано на: 13 Дек 2011 23:41
от Japanese_fever
Че тя и Хонда S2000 има подобни параметри.
Нема да е нищо особено викаш?
Нека, нека...
Публикувано на: 14 Дек 2011 00:13
от V35GTR
Japanese_fever написа:Че тя и Хонда S2000 има подобни параметри.
Нема да е нищо особено викаш?
Нека, нека...
da ama S2000 mai nqma smukach!!!

laugh.gif