Страница 11 от 80

Публикувано на: 27 Авг 2009 14:11
от Bass_Man
Не съм се заглеждал толкова по куплунгите да ти кажа , честно . Но би трябвало да има някой по-голям .

Публикувано на: 27 Авг 2009 14:46
от Vesko
Bass_Man написа:Не съм се заглеждал толкова по куплунгите да ти кажа , честно . Но би трябвало да има някой по-голям .

Там където пише ECM Side трябва да е в невъртящата се част. Дали е достъпен лесно без сваляне на волана не знам.

ПП: Картинката е от РАВ4

Публикувано на: 27 Авг 2009 15:13
от Рошко
jimbeam, вече съм си в Пловдив :thumbsup:

Публикувано на: 27 Авг 2009 16:40
от jim_beam
1.6 VVT-i написа:jimbeam, вече съм си в Пловдив :thumbsup:
то хубаво,ама нещо не си чуваш телефона biggrin.gif аз съм с 888 накрая,не е данъчното не бой се laugh.gif
имаш ли някакви инструменти че аз въобще не съм наясно unsure.gif

Публикувано на: 27 Авг 2009 21:07
от jim_beam
така днес изпробвахме със светлйо на моя рав,за съжаление безуспешно.щекера на лостчето(темпомата) с двата кабела е зает от същия,в който влиза само един син кабел маса.обаче той е на горен пин,така че го дадохме с един кламер на същото място,за да не се получи грешка.но за съжаление не излиза нищо на таблото.
съседния куплунг е хоризонтален и е изцяло пълен с цветни кабели.трудно е за обяснение,но вижте на снимките.
някой да има някакви идеи? wacko.gif

ps: значи на горната графика на Веско отляво малкия куплунг при мен оригинално е зает само пин2 с един син кабел маса,вижда се къде е забит другия му край към айрбага на шаси.интересно обаче ecc също е маса доколкото разбирам,да не би ако тоя оригинален 2 не го включа изобщо и просто включа щекера от лостчето да заработи нещо?не го изпробвахме само от страх да не генерира грешка. mad.gif

Публикувано на: 27 Авг 2009 21:12
от Kiki
MilenXX написа:Bass_Man, да не би аз неправилно да свързвам кабелите, гледам снимката от Rudy и свързвам червеният кабел в гнездото до черният самостоятелен а черният с бяло до него.
Миленчо, при мен кабелите са: черно с бяло и черен.
Аз свързах по примера на испанският саит, а там дават черния с бяло до черния от куплонга, а другият до него. По този начин системата заработи перфектно. При теб обаче единия кабел е червен, а не черен.

Публикувано на: 27 Авг 2009 22:05
от MilenXX
Kiki аз днес отново пътувах след командировка но вече към дома. Проследих мейлинга и от всичко разбираемо за мен установих, че се пише и използват схеми за различни коли които ме объркват. Ти от къде си купи лоста. Аз го купих от ибей. Възможно е да има някакви разминавания и за това да не се получава. За това питам колегите познавачи ако разменя местата на кабелчетата не според това което е приложил Руди а обратно, какво рискувам. Може ли да се прецака компа или друго.

Публикувано на: 28 Авг 2009 06:36
от Bass_Man
MilenXX написа:Kiki аз днес отново пътувах след командировка но вече към дома. Проследих мейлинга и от всичко разбираемо за мен установих, че се пише и използват схеми за различни коли които ме объркват. Ти от къде си купи лоста. Аз го купих от ибей. Възможно е да има някакви разминавания и за това да не се получава. За това питам колегите познавачи ако разменя местата на кабелчетата не според това което е приложил Руди а обратно, какво рискувам. Може ли да се прецака компа или друго.
Видя ли pdf-ите ?

Публикувано на: 28 Авг 2009 11:00
от jim_beam
мерси още веднъж на веско за pdf-а и графиките за 2ad-ftv,както се вижда ecu-то има вход за cc pin23.има ли някой идея къде да го търся тоя син кабел?
светльо и сега се сещам,че синьото кабелче дава маса на куплунга,но само ако е монтиран айрбага,чак тогава опира на шаси.значи може би не сме изпробвали коректно.а грешка не показа,може да е само за клаксона тая маса.


ps:не мога да го закача pdf-а. mellow.gif

http://www.bilder-hochladen.net/files/cb4v-1.pdf

Публикувано на: 28 Авг 2009 11:33
от Vesko
Jim, синият и кафевият кабел трябва да ги търсиш на на куплонга дето си му правил снимка а ма другият краи на спиралният кабел. Някъде в неподвижната част на волана (Е10 пин 1 и пин 2, e124662e07.png) или директно на куплонг-а на ЕКУ-то.

Публикувано на: 28 Авг 2009 12:31
от jim_beam
веско а къде се намира ECU-то?допускам,че не са пуснали кабели към буксата А от същата снимка,макар че ме съмнява само масата,която е подадена към пин2 със ориг. син кабел от волана(айрбаг или клаксон,най-вероятно 2-то).

Публикувано на: 28 Авг 2009 13:29
от MilenXX
Здравейте, аз вкарвам кабелчетата от лоста така:

Публикувано на: 28 Авг 2009 13:31
от MilenXX
обърках номерата

Публикувано на: 28 Авг 2009 13:33
от Kiki
MilenXX написа:Kiki аз днес отново пътувах след командировка но вече към дома. Проследих мейлинга и от всичко разбираемо за мен установих, че се пише и използват схеми за различни коли които ме объркват. Ти от къде си купи лоста. Аз го купих от ибей. Възможно е да има някакви разминавания и за това да не се получава. За това питам колегите познавачи ако разменя местата на кабелчетата не според това което е приложил Руди а обратно, какво рискувам. Може ли да се прецака компа или друго.
Мелене, на теб изобщо ли не ти светва лампата на "Круиз контрола?
При мен светва, като натиснеш страничното бутонче, но това означава, че е задействанна само системата. За да започне колата да поддържа определена скорост, трябва да я програмираш! А това става след като набереш определена скорост и след това натиснеш лостчето надолу и го задържиш 2-3 секунди. Едва след като го пуснеш започва да държи зададената скорост!

Публикувано на: 28 Авг 2009 13:33
от MilenXX
и нищо не се получава, въпросът ми беше кво става ако ги разменя.