Страница 2 от 6
Публикувано на: 05 Юни 2009 17:59
от K-A-N-U
zzecov написа:аз в събота си сложих луксима и съм доволен, ама ми го правиха приятели с отстъпка, но реално комплект около 250 кинта за Н7 е ок.
Breh kakvi sa tiq ceni?! Na mene Xenon kit mi izleze $55 s dostavka i si gi montirah na halogenite za 1 4as sam dvata, kato ne si davah zor. Ako trqbva da go pravq pak 6te stane za 30 min max.
Публикувано на: 16 Юни 2009 13:45
от akula
Добре е че в Бургас имаш човек .Дай ми някакъв адрес или тел. А дали е по добре да сложа на късите и на дългите ксенон и евнтуално какво би струвало това .Твоя човек поема ли гаранция за извършената работа от него.
Публикувано на: 17 Юни 2009 12:34
от bgngd
Може ли цена и за - Авенсис 1, само къси и къси+дълги. Тип - да свети по добре.
Публикувано на: 17 Юни 2009 13:15
от Me4oKyX
akula написа:Добре е че в Бургас имаш човек .Дай ми някакъв адрес или тел. А дали е по добре да сложа на късите и на дългите ксенон и евнтуално какво би струвало това .Твоя човек поема ли гаранция за извършената работа от него.
За твоя Авенсис определено е по-добре къси+фар за мъгла, защото дългите ще ги позлваш по-рядко. Най-добре е на всичките да сложиш, но там вече ти си решаваш biggrin.gif Телефона на момчето от Бургас е 0885 217037 - Николай. Казваш му, че Петър от Пловдив те праща. Цената е една и съща за къси+дълги или къси+фар за мъгла - 400лв с безплатен монтаж и пълна гаранция една година на всичко.
bgngd - За твоя Авенсис късите ще са 200лв, къси+дълги пак 400лв. Но при теб късите светлини са дооооста по-добри от на новия Авенсис
KANU - цените са доста по-различни, защото тук данъци, мита и ДДС са дооста по-високи.... Вярно, че има хора, които ги внасят на черно без да ги плащат, но мен не ми се слага главата в торбата, а и главното е, че го правя за кеф. Друго нещо, което не отчиташ - аз не мога да поръчам контейнер ксенони, защото това са около 10000 бройки, а за България това е МНОООГООО, още повече, както споменах, заради контрабандните внасяни такива. За САЩ може и три контейнера да поръчаш и ще заминат, като от там ти пада МНОГО себестойността на комплект, а данъци, мита и VAT не са високи както тука. Реално, един качествен комплект го взимам почти на твоята крайна цена, след което сложи мито, ДДС, пътни разходи и митнически такива и за капак имам и 15% данък печалба.... Почти половината от цената отива за държавата, а трябва да поддържам и реална гаранция.....

ксенон
Публикувано на: 17 Юни 2009 16:22
от ivailoa
карам вече година и половина - 49 000 с китайски ксенон welldone. не ги гася нито зиме нито лете за да видя колко ще изкарат. по груби изчислевия в момента са около 1000 часа. не са от най-евтините, но качеството е безспорно. Пиче който ги продава в София се казва Ники а сайта му е
http://xenon-bg.net/
в една от първите галерий на сайта го има и мойто ауди 100 което обаче не го карам много много.
Публикувано на: 17 Юни 2009 21:09
от newmiro
моят съвет е сложи и на дългите. аз отидох при МечоКух да ми сложи само на късите на королата(<2002). ами те светят толкова добре, че дългите като ги пусна ме заслепява едно жълто петно по средата:). върнах се и сложихме и на дългите:) (нали така беше, в пловдив сложихме дългите на королата, или се лъжа?). после сложих и на авенсиса (2005) на къси и дълги, защото вече знаех какво е да имаш само къси без дълги ксенон. дългите на авенсиса ще ги оцениш доста. мен съветът ми е, ако се чудиш на кои да сложиш, дълги и къси, после вече на фаровете за мъгла, които също имат смисъл от ксенон. къси няма да усетиш кой знае каква разлика, обаче си струват. успех

Публикувано на: 18 Юни 2009 01:14
от Me4oKyX
welldone-четата също са качествени, това съм съгласен, но и цената е като моята

Колегата предлага и евтини, така наречените "бюджатни", но мен лично не ми се занимава с такъв тип стока.
Миро - правилно помниш, че беше много на зор, да не си ходиш с тия жълти дълги laugh.gif
Публикувано на: 23 Юни 2009 21:53
от newmiro
Me4oKyX написа:welldone-четата също са качествени, това съм съгласен, но и цената е като моята

Колегата предлага и евтини, така наречените "бюджатни", но мен лично не ми се занимава с такъв тип стока.
Миро - правилно помниш, че беше много на зор, да не си ходиш с тия жълти дълги laugh.gif
тия дни пак пътувах доста с авенсиса из страната. смисъл има и от 3те комплекта ксенон (т.е. на всички фарове)
Публикувано на: 28 Сеп 2009 10:22
от tema
Чл. 74 (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.
(2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 м.
Публикувано на: 14 Дек 2009 19:29
от D4D
K-A-N-U написа:Breh kakvi sa tiq ceni?! Na mene Xenon kit mi izleze $55 s dostavka i si gi montirah na halogenite za 1 4as sam dvata, kato ne si davah zor. Ako trqbva da go pravq pak 6te stane za 30 min max.
Здравейте колеги, поръчах си китайски ксенон за авенсис 2006. Взех Н7 - само за късите - ако всичко е наред после може да взема и за дългите и "мъгливите".
Когато купувах колата от ТМ ауто ми казаха че трябва нови фарове а не само крушки с кабели и баласти?!...
Та има ли някакви особености монтажа на ксенон за авенсисчо?
Трябва ли да пробия капачката на късите или има друг чалъм? Баластите в нишата на самия фар ли се слагат или да ги монтирам някъде другаде?
Публикувано на: 16 Дек 2009 08:39
от Kiki
Баластите се слагат в нишата, ако станат! При мен не станаха, защото бяха големи. Няма проблем да се сложи и под фара. Моят е там и повече от година нямам проблем с него.
Колкото до дупката на капачката, тя се прави в гумената тапа , която е точно в средата на капачката. Пробий малка дупка, за да може да се уплътни с кабелите за да не ти влиза влага във фара и да се изпотява, защото е мното гадно.
Определено си заслугава ксенона! Светлината е в пъти по-силна.
Още повече, че Авендида е с лупи и лъчът не се разсейва.
Вземи по-качественни, защото с евтините ще имаш много ядове.
Успех!

Публикувано на: 16 Дек 2009 09:09
от D4D
Kiki написа:Баластите се слагат в нишата, ако станат! При мен не станаха, защото бяха големи. Няма проблем да се сложи и под фара. Моят е там и повече от година нямам проблем с него.
Колкото до дупката на капачката, тя се прави в гумената тапа , която е точно в средата на капачката. Пробий малка дупка, за да може да се уплътни с кабелите за да не ти влиза влага във фара и да се изпотява, защото е мното гадно.
Определено си заслугава ксенона! Светлината е в пъти по-силна.
Още повече, че Авендида е с лупи и лъчът не се разсейва.
Вземи по-качественни, защото с евтините ще имаш много ядове.
Успех!

Как да разбера кои са по качествени?
Братовчед ми се занимава с внос на всякакви аксесоари и според него има няколко големи ОЕМ производителя а всички останали само опаковат и слагат своята търговска марка. Служебната е с някакви, които смущават радиото, толкова, че нищо освен пращене не се чува. Какво друго да проверя?
Публикувано на: 16 Дек 2009 09:59
от DMDimitrov
D4D написа:
Та има ли някакви особености монтажа на ксенон за авенсисчо?
Трябва ли да пробия капачката на късите или има друг чалъм? Баластите в нишата на самия фар ли се слагат или да ги монтирам някъде другаде?
Имай пред вид колега, че баластите през лятото доста се нагряват... чувал съм, че може да надхвърлят 100 градуса спокойно... монтирай ги с рапидки върху ламарина, така, че да прилепнат добре за нея, за да се охлаждат поне малко по-добре. На мен ми ги монтираха отстрани на двигателния отсек директно хванати за вътрешните ламарини. Иначе за сега поне (1.5г) съм доволен... не съм имал проблеми със системите, но не си спомням каква марка е - кутийката я изхвърлих още при монтажа. Комплекта ми струваше 300лв - би-ксенон Н4.
Публикувано на: 16 Дек 2009 11:00
от newmiro
D4D написа:Служебната е с някакви, които смущават радиото, толкова, че нищо освен пращене не се чува. Какво друго да проверя?
как така смущават радиото? защо?

Публикувано на: 21 Дек 2009 12:44
от D4D
newmiro написа:как така смущават радиото? защо?

ето обяснението дадено от Луксима.бг:
При ксеноновия автокит се генерира високо напрежение и се получават електромагнитни смущения, причиняващи шум в радиото, грешки в компютрите или проблеми по шината при колите с “can bus”.