Корола 4х4 или Карина - дилема - кое да взема?...има рима :)

havaeca
Мнения: 10
Регистриран на: 24 Фев 2006 21:31
Местоположение: София

Мнение от havaeca » 07 Апр 2009 20:42

Точно така се държи АBS-а на Карината, не рита , а стърже.
За аларма ти препоръчвам фирма Ravena в кв.Лозенец в София.

Тази кола я наричат безлична, защото е здрава и непретенциозна - не е като някоя италианка-глезанка, да си я водиш на сервиз всеки месец. Аз в момента имам две двулитрови Карини - II и Е.

Честита придобивка.
Toyota Carina E 3S-FE

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 07 Апр 2009 22:56

havaeca написа:Точно така се държи АBS-а на Карината, не рита , а стърже.
За аларма ти препоръчвам фирма Ravena в кв.Лозенец в София.

Тази кола я наричат безлична, защото е здрава и непретенциозна - не е като някоя италианка-глезанка, да си я водиш на сервиз всеки месец. Аз в момента имам две двулитрови Карини - II и Е.

Честита придобивка.
много да точни от равена и аз ти ги препоръчвам :thumbsup:

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 07 Апр 2009 22:57

havaeca написа:Тази кола я наричат безлична, защото е здрава и непретенциозна ....
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

desotodorov

Мнение от desotodorov » 13 Апр 2009 09:41

cool.gif Италианка, а бих добавил и французойка :), не че съм карал от трошливите модели на Пежо - 405 е също здрава и непретенциозна кола откъм, окачване и двигател, НО - голямата глупост е съществуването на т.нар. деЦки болести при тези коли - такива малки досадни нещица, като протъркани кабели, маркучи за охлаждането със скъсана оплетка, износване на моторечетата за ел стъклата, износване на кормилните карета...вечното скърцане и хлопане на някакви пластамаси в купето...всичките тези глупости поотделно - са общо взето - бели кахъри, но- взети заедно - създват у притежателя гадното чувство за малоценност и постоянен страх - кое ще е следващото...на моята бивша кола, се справих с всичките "Глупости" някой от които - съвсем не безопасни за ДВГ и за шофирането по принцип...обаче така ми писна - че не можех да я гледам накрая... и да си призная (забележете римата wink.gif ) - все още не съм се отърсил от страховете си и постоянно заничам по Карината :), дано да ме отучи от тоя гаден навик smile.gif

desotodorov

Мнение от desotodorov » 14 Апр 2009 23:57

... а случайно някой да се сеща защо ми липсват късите светлини - в смисъл - гледах схемата - не съм много вещ, но ми се строри че бушоните за светлините са в една кутийка в двигателния отсек - прегледах ги здрави са - но къси - нямам - само:
- на първо положение на врътката за фаровете -габарити
- на второ положение - "бьез изминьения" - пак габарити happy.gif
- при бутане на лостчето напред - дълги - и от двата фара
На мен ми се струва че някакво реле имаше в схемата - и сигурно е изгоряло - някой да има някаква идея, не че няма да отида на електричар ако проблема не се реши по лесния начин :whistle:

havaeca
Мнения: 10
Регистриран на: 24 Фев 2006 21:31
Местоположение: София

Мнение от havaeca » 15 Апр 2009 16:31

Провери си крушките на фаровете - те са H4 и според мен жичките на късите са ти изгорели. Просто се сменя цялата крушката wink.gif .
Toyota Carina E 3S-FE

desotodorov

Мнение от desotodorov » 21 Апр 2009 15:34

...верно - бяха изгорели и двете ниски степени на крушките...взех си OsraH laugh.gif и всичко заспа....а някой случайно да знае откъде да си закупя филтър за кУиматика ?

havaeca
Мнения: 10
Регистриран на: 24 Фев 2006 21:31
Местоположение: София

Мнение от havaeca » 22 Апр 2009 10:38

Търси в магазините от където си купуваш въздушния филтър. По-интересно ми е как ще си го монтираш, защото трябва да си доста кръшен... biggrin.gif .Намира се от задната страна на средната конзола -вдясно и малко по-назад от педала на газта.
Успех !!!
Toyota Carina E 3S-FE

desotodorov

Мнение от desotodorov » 22 Апр 2009 13:18

Ами...ще се кърша значи, стига само да не е нещо безумно трудно за "онодване" laugh.gif аз мислех че е зад жаПката...ма значи - в грешка съм изпаднал, друго обаче ме вълбува повече в момента - едно тресене на волана при скорост 110 -120 (появява се на около 110 а след 120 - изчезва), и при това - ако пусна по инерция, ако си подавам газ и ускорявам - не се усеща...балансирах и гумите, смених предни и задни, пребалансирах пак предните - има си го, съмнението ми в гумите обаче все още съществува, защото с тях я купих, и май е седяла някъде доста време без да се кара, защото подксачаха около 1мм (ексцентрицитет) май му се викаше на това, предницата - на вид е здрава - да не кажа перфектна, не тропа нищо нито при ниски, нито при високи скорости, ще пробвам с други гуми първо - пък - ако все още тресе - тогава ще я водя на регулиране и обстоен преглед на окачването...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 22 Апр 2009 22:57

Ако е само по инерция може и някое каренце да е .

desotodorov

Мнение от desotodorov » 28 Апр 2009 23:58

Ми, дано не е каре - няма признаците - тракане в завой с газ, поне ... взех и лети Жанти - сега като ги сложа - ще си каже, ама до друго опрях...нещо се бъзикахте с Карината за съда с течността за чистачките tongue.gif ...ама след всичките процедури - ангренаж, водна помпа, ролки, масла и филтри, опрях до горивния филтър, за който си мислех че няма да е по-труден за смяна от въздушния, но уви - на такова скришно и недостъпно място се оказа (под АБС джаджата с тръбичките) - че човека, дето се занимава с колата ми - не успя да го смени :whistle: ....а понеже той не е "тойотаджия" wink.gif ... предполагам че има някаква методика за смяната му, нещо да се свали, кутията на въз.д филтър може би, за да стане по-леснодостъпен...недоумявам нещо - то си е консуматив и иска да е на удобно място...а пък то ... хм споделете моля...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Апр 2009 02:19

desotodorov написа:Ми, дано не е каре - няма признаците - тракане в завой с газ, поне ... взех и лети Жанти - сега като ги сложа - ще си каже..........................................................то си е консуматив и иска да е на удобно място...а пък то ... хм споделете моля...
Ами принципно няма как да е от гума и да ти тресе само , като даваш газ. Общо взето каретата и някой лагери правят по някой път такива странни неща .
А ти ревеш за горивния филтър но явно не знаеш как се сменява ангренаж на повечето Аудита с надлъжно разположен мотор и на някой италианки с напречно разположен мотор . А ангренажа също е консуматив :whistle: .

desotodorov

Мнение от desotodorov » 29 Апр 2009 12:56

...знам, аз знам - сваля се половината предница tongue.gif - барабар с радиаторите и какво ли още не, а ... за тресенето - припуснах да кажа че си го има не само по инерция, а и с газ и на моторна спирачка - установих го след по-подробен анализ на поведението, а след малко вглъбяване - и информация от колегата дето седеша на задната седалка вчера - при определена скорост се тресе и отзад - т.е. - щото се предполага че и задните гуми са в същото състояние като предните - леко деформирани, ама - то ще си каже....

desotodorov

Мнение от desotodorov » 15 Май 2009 13:58

Диагнозата за тресенето - сменявах гуми джанти, няколко пъти баланс - не помогнаха, сега след диагностика на окачването - лагери на предните главини, и вътрешни кормилни накрайници.
Диагнозата ми я поставиха в ПитСтоп...ще ги сменям нещата...странното нещо за мен е следното - мислех си, че разбит лагер би трябвало преди всичко да вие (и то силно - ако е много разбит) - да ама нихт wink.gif - никакво виене, нито жужене нито тропане в предницата - но предно ляво колело (този лагер е по-разбития), като го напънеш на ръка - играе балет във всички посоки...много бях и все още съм Очуден от факта - разбит лагер пък не вие.
Някой да знае случайно - лагерите нормални ли са - или са нещо от сорта на "лагер-главина" - т.е. лагер - чиято външна гривна всъщност е главината за която се хващат шпилките - виждал съм такава конструкция....мисля да взема лагери SKF или ИNА... за накрайниците не е ясно - може би ще е добре да си взема от ТМ Ауто - истински или пък - нещо да препоръчате?

p_zarkov
Мнения: 120
Регистриран на: 31 Май 2008 11:15
Местоположение: Русе

Мнение от p_zarkov » 16 Май 2009 12:00

здравей колега! Честита придобивка!Аз да ти кажа преди 10г живях в Ботевград и ползвах услугите на един електричар мисля Ицо сарията му казваха и за другата подръжка на колата ходех при Асенси бях доволен.Тогава карах Корола 88г 1,3 бензин .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 11 госта