Корола 4х4 или Карина - дилема - кое да взема?...има рима :)
Точно така се държи АBS-а на Карината, не рита , а стърже.
За аларма ти препоръчвам фирма Ravena в кв.Лозенец в София.
Тази кола я наричат безлична, защото е здрава и непретенциозна - не е като някоя италианка-глезанка, да си я водиш на сервиз всеки месец. Аз в момента имам две двулитрови Карини - II и Е.
Честита придобивка.
За аларма ти препоръчвам фирма Ravena в кв.Лозенец в София.
Тази кола я наричат безлична, защото е здрава и непретенциозна - не е като някоя италианка-глезанка, да си я водиш на сервиз всеки месец. Аз в момента имам две двулитрови Карини - II и Е.
Честита придобивка.
Toyota Carina E 3S-FE
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
много да точни от равена и аз ти ги препоръчвамhavaeca написа:Точно така се държи АBS-а на Карината, не рита , а стърже.
За аларма ти препоръчвам фирма Ravena в кв.Лозенец в София.
Тази кола я наричат безлична, защото е здрава и непретенциозна - не е като някоя италианка-глезанка, да си я водиш на сервиз всеки месец. Аз в момента имам две двулитрови Карини - II и Е.
Честита придобивка.






... а случайно някой да се сеща защо ми липсват късите светлини - в смисъл - гледах схемата - не съм много вещ, но ми се строри че бушоните за светлините са в една кутийка в двигателния отсек - прегледах ги здрави са - но къси - нямам - само:
- на първо положение на врътката за фаровете -габарити
- на второ положение - "бьез изминьения" - пак габарити
- при бутане на лостчето напред - дълги - и от двата фара
На мен ми се струва че някакво реле имаше в схемата - и сигурно е изгоряло - някой да има някаква идея, не че няма да отида на електричар ако проблема не се реши по лесния начин
- на първо положение на врътката за фаровете -габарити
- на второ положение - "бьез изминьения" - пак габарити

- при бутане на лостчето напред - дълги - и от двата фара
На мен ми се струва че някакво реле имаше в схемата - и сигурно е изгоряло - някой да има някаква идея, не че няма да отида на електричар ако проблема не се реши по лесния начин

Ами...ще се кърша значи, стига само да не е нещо безумно трудно за "онодване" laugh.gif аз мислех че е зад жаПката...ма значи - в грешка съм изпаднал, друго обаче ме вълбува повече в момента - едно тресене на волана при скорост 110 -120 (появява се на около 110 а след 120 - изчезва), и при това - ако пусна по инерция, ако си подавам газ и ускорявам - не се усеща...балансирах и гумите, смених предни и задни, пребалансирах пак предните - има си го, съмнението ми в гумите обаче все още съществува, защото с тях я купих, и май е седяла някъде доста време без да се кара, защото подксачаха около 1мм (ексцентрицитет) май му се викаше на това, предницата - на вид е здрава - да не кажа перфектна, не тропа нищо нито при ниски, нито при високи скорости, ще пробвам с други гуми първо - пък - ако все още тресе - тогава ще я водя на регулиране и обстоен преглед на окачването...
Ми, дано не е каре - няма признаците - тракане в завой с газ, поне ... взех и лети Жанти - сега като ги сложа - ще си каже, ама до друго опрях...нещо се бъзикахте с Карината за съда с течността за чистачките
...ама след всичките процедури - ангренаж, водна помпа, ролки, масла и филтри, опрях до горивния филтър, за който си мислех че няма да е по-труден за смяна от въздушния, но уви - на такова скришно и недостъпно място се оказа (под АБС джаджата с тръбичките) - че човека, дето се занимава с колата ми - не успя да го смени
....а понеже той не е "тойотаджия"
... предполагам че има някаква методика за смяната му, нещо да се свали, кутията на въз.д филтър може би, за да стане по-леснодостъпен...недоумявам нещо - то си е консуматив и иска да е на удобно място...а пък то ... хм споделете моля...



- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами принципно няма как да е от гума и да ти тресе само , като даваш газ. Общо взето каретата и някой лагери правят по някой път такива странни неща .desotodorov написа:Ми, дано не е каре - няма признаците - тракане в завой с газ, поне ... взех и лети Жанти - сега като ги сложа - ще си каже..........................................................то си е консуматив и иска да е на удобно място...а пък то ... хм споделете моля...
А ти ревеш за горивния филтър но явно не знаеш как се сменява ангренаж на повечето Аудита с надлъжно разположен мотор и на някой италианки с напречно разположен мотор . А ангренажа също е консуматив

...знам, аз знам - сваля се половината предница
- барабар с радиаторите и какво ли още не, а ... за тресенето - припуснах да кажа че си го има не само по инерция, а и с газ и на моторна спирачка - установих го след по-подробен анализ на поведението, а след малко вглъбяване - и информация от колегата дето седеша на задната седалка вчера - при определена скорост се тресе и отзад - т.е. - щото се предполага че и задните гуми са в същото състояние като предните - леко деформирани, ама - то ще си каже....

Диагнозата за тресенето - сменявах гуми джанти, няколко пъти баланс - не помогнаха, сега след диагностика на окачването - лагери на предните главини, и вътрешни кормилни накрайници.
Диагнозата ми я поставиха в ПитСтоп...ще ги сменям нещата...странното нещо за мен е следното - мислех си, че разбит лагер би трябвало преди всичко да вие (и то силно - ако е много разбит) - да ама нихт
- никакво виене, нито жужене нито тропане в предницата - но предно ляво колело (този лагер е по-разбития), като го напънеш на ръка - играе балет във всички посоки...много бях и все още съм Очуден от факта - разбит лагер пък не вие.
Някой да знае случайно - лагерите нормални ли са - или са нещо от сорта на "лагер-главина" - т.е. лагер - чиято външна гривна всъщност е главината за която се хващат шпилките - виждал съм такава конструкция....мисля да взема лагери SKF или ИNА... за накрайниците не е ясно - може би ще е добре да си взема от ТМ Ауто - истински или пък - нещо да препоръчате?
Диагнозата ми я поставиха в ПитСтоп...ще ги сменям нещата...странното нещо за мен е следното - мислех си, че разбит лагер би трябвало преди всичко да вие (и то силно - ако е много разбит) - да ама нихт

Някой да знае случайно - лагерите нормални ли са - или са нещо от сорта на "лагер-главина" - т.е. лагер - чиято външна гривна всъщност е главината за която се хващат шпилките - виждал съм такава конструкция....мисля да взема лагери SKF или ИNА... за накрайниците не е ясно - може би ще е добре да си взема от ТМ Ауто - истински или пък - нещо да препоръчате?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 11 госта