Страница 2 от 2

Публикувано на: 30 Яну 2009 16:28
от alex0378
Еи кво се туткате аз карам с обикновенни Чампионки и колата си върви супер само газ и тва е

Re: Да сменям ли свещите?

Публикувано на: 30 Яну 2009 19:46
от coce
kolevv10 написа:Колеги, многократно съм сменял свещи според препоръките или малко по-късно... Със сегашните, поставени в ТМ Ауто, минах вече около 40 000
Нямам никакви оплаквания... само при най-минусовите температури Корола 1,4 VVT 2001 г. палеше малко по-късно (около 2 секунди) от обикновено, сутрин студена...
Въпросът ми е: да сменям ли свещите и като няма Денсо, да ги заменям ли с НГК?

Благодаря ви: Володя
Моят съвет е да ги смениш и да си вземеш оригинални от ТМ Ауто.

Публикувано на: 31 Яну 2009 12:49
от kolevv10
Благодаря на всички, първо ще потърся Денсо. Каквито и прекрасни свещи да са ми сменили ТМ Ауто преди 40 000 км, едва ли е редно да ги държа повече...

Публикувано на: 31 Яну 2009 13:20
от mitoko
обикновени свещи аз бих си ги взел от ТМа :whistle:

Публикувано на: 31 Яну 2009 14:02
от diver
kolevv10 написа:Благодаря на всички, първо ще потърся Денсо. Каквито и прекрасни срещи да са ми сменили ТМ Ауто преди 40 000 км, едва ли е редно да ги държа повече...
Ако са сложили иридиеви или платинени, би трябвало да изкарат бая повече.

Публикувано на: 31 Яну 2009 23:53
от max-2
antoanto написа:
max-2 написа:
antoanto написа:Не знам що за свещи са дензо, но препоръчвам четириполюсни или многополюсни свещи(кой както иска да им вика). Лесно ще ги познаете. Отдолу завършват само с графита и нямат извит накрайник(полюс), който трябва да се регулира след 10х.к. вече не помня. Слагаш и забравяш че съществуват и няма възможност да не прехвърли искра. Свещите за които говоря бяха италиански златисти. Чувал съм, че са аналог на бош, но боша бил по калпав. Няма да изпадам в подробности за боша защо е по калпав, но тези свещи си заслужават. Имах две бензинки и двете си заминаха с тези свещи. :thumbsup:

Денсо са такива, ако не и по-добри. Слагаш и забравяш.Когато сменях моите (платинени) разстоянието м/у електродите им беше точно 1.3мм., колкото на новите иридиумки и колкото е по каталог нова свещ. А не си знаеха километрите и годините. Единствено от искрата платината не беше лъскава и полирана, а матова със сив метален цвят.
Колега моите свещи са купуване през далечната 97г. Не знам дали тогава са продавали дензо в БГ. Препоръчвам ги като модел, стига дензо да ги произвежада. Отдолу липсва извитата ламаринка-полюс и са както писах четириполюсни или многополюсни свещи. Няма начин да ги сравняваме с еднополюсно дензо.
Не знам какво искаш да кажеш, но платинените и иридиеви свещи издържат минимум 100 хил. км., нищо че са само с 1 електрод (ламаринка). Тези с многото ламаринки просто имат много ламарина да ядат, затова издържат повече от една обикновена свещ.

Публикувано на: 01 Фев 2009 10:11
от diver
max-2 написа: Не знам какво искаш да кажеш, но платинените и иридиеви свещи издържат минимум 100 хил. км., нищо че са само с 1 електрод (ламаринка). Тези с многото ламаринки просто имат много ламарина да ядат, затова издържат повече от една обикновена свещ.
Има платиниум+2 и +4 съответно с 2 и 4 "ламаринки". Има и с 4 иридиеви.

П.П. Горното на 100% от БОШ. За ДЕНСО и НГК не знам да имат.

Публикувано на: 01 Фев 2009 12:43
от max-2
Съжалявам, не знаех.

Публикувано на: 01 Фев 2009 15:08
от antoanto
max-2 написа:
antoanto написа:
max-2 написа:
Денсо са такива, ако не и по-добри. Слагаш и забравяш.Когато сменях моите (платинени) разстоянието м/у електродите им беше точно 1.3мм., колкото на новите иридиумки и колкото е по каталог нова свещ. А не си знаеха километрите и годините. Единствено от искрата платината не беше лъскава и полирана, а матова със сив метален цвят.
Колега моите свещи са купуване през далечната 97г. Не знам дали тогава са продавали дензо в БГ. Препоръчвам ги като модел, стига дензо да ги произвежада. Отдолу липсва извитата ламаринка-полюс и са както писах четириполюсни или многополюсни свещи. Няма начин да ги сравняваме с еднополюсно дензо.
Не знам какво искаш да кажеш, но платинените и иридиеви свещи издържат минимум 100 хил. км., нищо че са само с 1 електрод (ламаринка). Тези с многото ламаринки просто имат много ламарина да ядат, затова издържат повече от една обикновена свещ.
Не си ме разбрал колега. Тези свещи за които ти пиша нямат никакви електроди(ламаринки) отдолу, завършват с графитчето. Някой виждал ли е такива свещи?

Публикувано на: 01 Фев 2009 15:30
от 223orange
За да не пълня форума с излишни теми,ще попитам тук. Купих си свещи
NGK BKR5EYA-11, обаче според книжката за двигатели 4ZZ-FE трябва да са NGK FR8KCU. Разстоянието на електродите на първите са 1,1 мм., а на вторите 1,0 мм. Има ли значение?

Публикувано на: 01 Фев 2009 15:41
от Scott
antoanto написа:... Тези свещи за които ти пиша нямат никакви електроди(ламаринки) отдолу, завършват с графитчето...
Изображение Изображение
P.S. Същата фирма предлага и Dynamic Ionizer, до болка познатите 'хапчета' за икономии на гориво. biggrin.gif

Публикувано на: 02 Фев 2009 13:23
от antoanto
Scott написа:
antoanto написа:... Тези свещи за които ти пиша нямат никакви електроди(ламаринки) отдолу, завършват с графитчето...
Изображение Изображение
P.S. Същата фирма предлага и Dynamic Ionizer, до болка познатите 'хапчета' за икономии на гориво. biggrin.gif
Браво колега. Това имам в предвид. Лично мое мнение че са много пъти по добри от еднополюсните, пък били те платинени или иридиеви, при тези няма пропуск и най важното настройка :thumbsup: . Моите бяха италиански голд(беше отдавна и не помня марката), копие на бош. Ето и уловката при боша-графита не минава през цялата свещ, в керамичната си част той е заменен от тънка жичка, която след 60х.к в даден момент ти напомня да си купиш нови biggrin.gif. Нямам на идея колко изкарват, със сигурност бях минал с едната кола около 60х.к, а с другата 80 х.к най малко(километража не работеше).
П.С. На моите дупето беше по красиво laugh.gif .

Публикувано на: 16 Май 2009 21:58
от kolevv10
... Изчаках да покарам малко, за да напиша впечатления...
Намерих оригинални свещи Денсо с означенията, предписани в книгата на Тойота.
Веднага след смяната усетих малко по-високи обороти и като че ли по-лесно набиране на обороти - както на празен ход, така и с включена предавка... Вече над 1000 км двигателят работи безупречно.
Браво на "Аутохит".

Благодаря на всички колеги.