Колко км.издържат японските турбини

До колко х.км хвърлихте японската турбина:

20 000 км
0
Няма гласували
100 000 км
0
Няма гласували
150 000 км
3
30%
200 000 км
1
10%
300 000 км
2
20%
нямам проблеми
4
40%
 
Общо гласове: 10

antoanto
Мнения: 75
Регистриран на: 15 Авг 2008 04:31
Местоположение: Русе

Мнение от antoanto » 28 Яну 2009 14:00

Me4oKyX написа:И пак - човека пита за последните 7 години произведени автомобили, не за Мерц 124-ка ......

Колега, нашия Круйзер е на 120+хил.км и турбината е 6+ .... Наистина последните БМВ-та и Мерцове имат грижи. Басчо, незнам как разбират или как са ги смятали, но на личен приятел, на БМВ 530д 2006-та, с абсолютно точно спазвани графици за поддръжка, на 102хил.км ми излезе турбината през ауспуха..... laugh.gif И той като невярващ в тези думи пита в сервиза на БМВ пловдив и получи същия отговор - нормално било, те по толкова карали..... wacko.gif По пътя на логиката, всичко си е механика, уж логиката е една и съща, но корола с изтрещяло турбо на 70хил.км не съм видял, а на съседа 3-ката го изплю като недоносче.... rolleyes.gif Немска му работа.... Италианците дето ги плюят, не трошат така турбини, а аз имам капа на 170хил по километраж, дето турбото е барут сухо, а си е оригиналното happy.gif На приятел на Версото, на 100хил.км със PowerBox от 30хил. насам, гледахме му турбината в Тойота и си беше сухарче biggrin.gif А той кара ЯКО! Не е рядко явление на магистралата да е пришпори с 180-220 laugh.gif Принципа е един и същ, но явно качеството на слаганите неща или технологията на направа са доооста различни, за да има такива разлики :whistle:


:thumbsup: Това имам в предвид колега, явно не всички са запознати със случая. Това е една от тайничките, която я знаят патили и диларите на марката. Когато отидат на обучение диларите се запознават и с продължителността на живота на доста части-турбо, катализатор и т.н. За жалост тази информация не е достъпна до всички.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 28 Яну 2009 14:13

antoanto написа:
Me4oKyX написа:... Наистина последните БМВ-та и Мерцове имат грижи. Басчо, незнам как разбират или как са ги смятали, но на личен приятел, на БМВ 530д 2006-та, с абсолютно точно спазвани графици за поддръжка, на 102хил.км ми излезе турбината през ауспуха..... laugh.gif И той като невярващ в тези думи пита в сервиза на БМВ пловдив и получи същия отговор - нормално било, те по толкова карали...

:thumbsup: Това имам в предвид колега, явно не всички са запознати със случая.
Направо се чудя как в UK дават три години/неограничен пробег на BMW и МВ. Сигурно им слагат японски турбини. wacko.gif

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 28 Яну 2009 16:17

Лесно - цената от евро е обръщат в паундове и си покриват всичкооо.... :thumbsup:

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 28 Яну 2009 21:01

Me4oKyX написа:Лесно - цената от евро е обръщат в паундове и си покриват всичкооо.... :thumbsup:
И според теб каква е разликата към днешна дата от еврото и паунда? 7 стинки има няма....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 28 Яну 2009 23:20

diver написа:... разликата към днешна дата от еврото и паунда? 7 стинки има няма....
OFF
Преди година-две беше далавера да се купуват нови коли от континентална Европа - повечето производители предлагаха британска спецификация и се спестяваше около 8-10%, вярно само с две години гаранция, но пък спестяваш 4-5к паунда. Беше парадоксално, дори произведените в UK автомобили бяха по-евтини. Сега ще стане обратното - германците ще търсят коли с ляв волан от Великобритания. wacko.gif

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 29 Яну 2009 00:12

Още веднъж - говорим за едно, вие издребнявате за глупости... Преди месец паунда пак си беше висок, а преди 5 още повече, така че сегашното положение е тип форс мажорно обстоятелство..... Говорим дали това е вярно, за дадени автомобили, а не принципа какъв е, защо, как и кога ще издържи може би повече...... Някога са карали по 2милиона км колите, вече не е така. Говорим за последните години..... Разликите в едното говорено до другото е от тук до небето. Стига с офф, нека е малко по-точно..... wink.gif

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 29 Яну 2009 00:41

Me4oKyX написа:... Стига с офф, нека е малко по-точно.....
Цялата тема е ОФФ, приятел. Кой човек със здрав разум и малко технически познания ще твърди, че една турбина, вложена в японска кола, произведена в Европа или Турция издържа повече от същата турбина, но вложена в немска кола, произведена в Европа. :whistle: И не само това, ами последната 'издържа' точно 100к км wacko.gif

antoanto
Мнения: 75
Регистриран на: 15 Авг 2008 04:31
Местоположение: Русе

Мнение от antoanto » 29 Яну 2009 01:34

Scott написа:
Me4oKyX написа:... Стига с офф, нека е малко по-точно.....
Цялата тема е ОФФ, приятел. Кой човек със здрав разум и малко технически познания ще твърди, че една турбина, вложена в японска кола, произведена в Европа или Турция издържа повече от същата турбина, но вложена в немска кола, произведена в Европа. :whistle: И не само това, ами последната 'издържа' точно 100к км wacko.gif

Явно някои хора не четат цялата тема. Чудя се защо изобщо вземат отношение. По горе съм писал, че който плаща той поръчва музиката т.е. когато един производител на автомобили си поръча турбини или каквото и да е и ги иска на определена от него цена естествено, че ще е за сметка на качеството, което явно го устройва. На всеки детайл във вашите автомобили производителя знае какъв живот е заложен. Както писах по горе част от тази информация я научават дилърите при обучението си. Пак повтарям става въпрос за автомобили произведени през последните 7-8 години
На времето имаше един модел на волво, който присъстваше във почти всеки американски филм, на който гаранцията беше 1милион километра. Е не говорим за стари легенди, а за новите автомобили които никога няма да са. Като информация ви давам, че живота на катализатора на тойотите е 200х.к. това ми го каза един познат дилър от конкурентна марка научил го при неговото обучение. Казано с други думи шпионаж biggrin.gif . Е 200х.к. си е къде къде пред 120х.к. на пежо. Както автобилд писа ТОЙОТА е №1 НЕ ЗАЩОТО Е НАЙ ДОБРА, А ЗАЩОТО ДРУГИТЕ СА ПО ЗЛЕ. Явно качеството върви конролируемо на долу и тойота е на опашката, но сякаш не изостава много. Та темата няма да я повтарям.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Яну 2009 03:08

Me4oKyX написа:..................Басчо, незнам как разбират или как са ги смятали, но на личен приятел, на БМВ 530д 2006-та, с абсолютно точно спазвани графици за поддръжка, на 102хил.км ми излезе турбината през ауспуха..............
Да де ама един твой приятел не е равен на примерно 300 000 произведени автомобила тази година . + това с тези интервали на смяна на маслата на по 15-30 000 км и сипване от варела не може да се очкава нищо по-смислено !

Но просто няма сила , която да ме убеди ,че автомобили , който правят в София 100 000 км и София-Бургас 100 000 км ще им се счуят турбините на точно 100 000 км +/- 1000км .
Освен разбира се ако няма някой пиропатрон скрит някъде biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .

BTW: Съвсем друг е въпроса ако нашите мили другарчета от сервиза при последната ревизия преди края на гаранцията не сложат някоя шапчица някъде та , като мине колата още някой друг километър и да хвърли хайвера .

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 29 Яну 2009 11:34

antoanto написа:Явно някои хора не четат цялата тема. Чудя се защо изобщо вземат отношение. По горе съм писал, че който плаща той поръчва музиката т.е. когато един производител на автомобили си поръча турбини или каквото и да е и ги иска на определена от него цена естествено, че ще е за сметка на качеството, което явно го устройва. На всеки детайл във вашите автомобили производителя знае какъв живот е заложен. Както писах по горе част от тази информация я научават дилърите при обучението си. Като информация ви давам, че живота на катализатора на тойотите е 200х.к. това ми го каза един познат дилър от конкурентна марка научил го при неговото обучение. Казано с други думи шпионаж...
Напротив колега antoanto, следя темата внимателно от самото начало. Все пак не можах да схвана, какво поражда у вас тази вопиюща нужда да знаете, колко издържат японските турбини? Чисто професионален интерес може би, на дилър, който е пропуснал тази лекция, или като притежател на японско возило с турбина ви гризе когнитивния дисонанс дали сте направили правилната покупка (на прост език казано, дали не сте се прекарали), четейки друга тема в този раздел - 'Помощ - японска турбина струва 5500лв от ТМ Ауто'
Всъщност, защо просто не попитате този познат дилър отново, щом знае за катализаторите, нищо чудно и за турбините да са му преподавали при обучението.

P.S. А относно плащането и поръчването на музиката, как си представяте тази теория се връзва с Toyota Production System където всяка част се доставя на момента, без складови наличности. Може би г-н Тойота звъни по телефона на г-н Гарет и му казва: глей ся, за днес ми трябват 500 турбини от японските. И да не вземеш да сложиш китайски части в тях, че няма да изкарат повече от 100 000 км. Ааа, щях да забравя, и да са по-евтини от тези дето даде на оня германец, г-н BMW

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 29 Яну 2009 13:12

OFF:
Ако може като допълнение на тази тема да ми кажете колко е живота на японската марка автомобил. Щото на един приятел приятеля му казал, че неговия опел се счупил на 192х.км. Та затова се чудя ако и на японските е така, дали като стане на 191х.км да я продам или да изчакам обучението на дилърите, че да се включа в курса та да знам какво да правя.... И защо не са им сложили сервизен индикатор - като наближи 192х.км да светва червена лампа, че да търсиш близката морга да можеш да си паркираш колата на собствен ход.. :whistle:

Върху живота на турбината оказват влияние доста странични фактори - качество на горене, температура и скорост на газовете, охлаждане, смазване и т.н.
Така една и съща турбина при един двигател и конфигурация може да издържи много, а при други условия - да излезе през ауспуха на половината срок...
Освен това не се знае как е експлоатирана. Дали е изчаквано забавяне на турбината и охлаждане преди гасене (ако няма принудително електрическо смазване). Дали е изчаквано загряване преди натоварване и т.н... Просто турбината е много крехък механизъм, изработен с много малки допуски, и разчетен да се върти с много високи обороти, откъдето и малък проблем рязко се развива в катастрофален....
И ме учудва, че спора продължава, при условие, че от линка, който дадох се вижда, че една и съща турбина се вгражда в японски и европейски автомобили...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

antoanto
Мнения: 75
Регистриран на: 15 Авг 2008 04:31
Местоположение: Русе

Мнение от antoanto » 29 Яну 2009 14:03

Scott написа:
antoanto написа:Явно някои хора не четат цялата тема. Чудя се защо изобщо вземат отношение. По горе съм писал, че който плаща той поръчва музиката т.е. когато един производител на автомобили си поръча турбини или каквото и да е и ги иска на определена от него цена естествено, че ще е за сметка на качеството, което явно го устройва. На всеки детайл във вашите автомобили производителя знае какъв живот е заложен. Както писах по горе част от тази информация я научават дилърите при обучението си. Като информация ви давам, че живота на катализатора на тойотите е 200х.к. това ми го каза един познат дилър от конкурентна марка научил го при неговото обучение. Казано с други думи шпионаж...
Напротив колега antoanto, следя темата внимателно от самото начало. Все пак не можах да схвана, какво поражда у вас тази вопиюща нужда да знаете, колко издържат японските турбини? Чисто професионален интерес може би, на дилър, който е пропуснал тази лекция, или като притежател на японско возило с турбина ви гризе когнитивния дисонанс дали сте направили правилната покупка (на прост език казано, дали не сте се прекарали), четейки друга тема в този раздел - 'Помощ - японска турбина струва 5500лв от ТМ Ауто'
Всъщност, защо просто не попитате този познат дилър отново, щом знае за катализаторите, нищо чудно и за турбините да са му преподавали при обучението.

P.S. А относно плащането и поръчването на музиката, как си представяте тази теория се връзва с Toyota Production System където всяка част се доставя на момента, без складови наличности. Може би г-н Тойота звъни по телефона на г-н Гарет и му казва: глей ся, за днес ми трябват 500 турбини от японските. И да не вземеш да сложиш китайски части в тях, че няма да изкарат повече от 100 000 км. Ааа, щях да забравя, и да са по-евтини от тези дето даде на оня германец, г-н BMW
biggrin.gif Не съм дилър, нито имам турбина за смяна. За мен качеството на немските турбини е факт това е. Хвърлил съм око на едно мицубиши колт с турбо. Как си представям качеството ли? laugh.gif Не съм и предполагал, че може да има пластмасови колектори biggrin.gif от тойота. След като си такъв специалист защо автомобилите преди 15-20 години са по качествени, или не си бил роден за да знаеш или си карал нещо руско. Излишно е да разсъждаваш върху неща които явно не ти се отдават. Казва се фирмена политика. А относно 100-те х.к., може и да са 120, за мен няма значение. Не знам дали някой хора като slowtraveler си дават сметка, че тази информация си е тайна и не е за ушите на купувача, защо помислете сами. МБ А класа на около 100х.к ТДИ 140к.с 2005г елеганс или авангард е на цена 24-27х.лв в германия защо ли от 40х.лв. базова цена е на тези пари.

antoanto
Мнения: 75
Регистриран на: 15 Авг 2008 04:31
Местоположение: Русе

Мнение от antoanto » 29 Яну 2009 14:20

slowtraveler написа:OFF:

Върху живота на турбината оказват влияние доста странични фактори - качество на горене, температура и скорост на газовете, охлаждане, смазване и т.н.
Така една и съща турбина при един двигател и конфигурация може да издържи много, а при други условия - да излезе през ауспуха на половината срок...
Освен това не се знае как е експлоатирана. Дали е изчаквано забавяне на турбината и охлаждане преди гасене (ако няма принудително електрическо смазване). Дали е изчаквано загряване преди натоварване и т.н... Просто турбината е много крехък механизъм, изработен с много малки допуски, и разчетен да се върти с много високи обороти, откъдето и малък проблем рязко се развива в катастрофален....
И ме учудва, че спора продължава, при условие, че от линка, който дадох се вижда, че една и съща турбина се вгражда в японски и европейски автомобили...
За факторите оказващи влияние върху живота на турбината съм съгласен. Ти си дал линк към турбини гарет и какво от това. Ако имаш МБ или тойота и си поръчаш турбо от представителството на МБ или тойота на турбината гарет ли ще пише. Това имам в предвид. Не се знае какво е вложено и от там колко ще изкара. Както не се знае кой е производителя на маслото тойота в онези тубички biggrin.gif (не казвам, че е лошо).

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 29 Яну 2009 14:37

antoanto написа:... Казва се фирмена политика. ... МБ А класа на около 100х.к ТДИ 140к.с 2005г елеганс или авангард е на цена 24-27х.лв в германия защо ли от 40х.лв. базова цена е на тези пари.
Признавам, че не разбирам този тип фирмена политика, защото не съм работил нито за Тойота, нито за конкуренцията им. Поради същата тази причина, не съм и чувал нещата, които не са за ушите на купувачите.
Но мога да ти дам отговор на въпроса за А-клас. Това явление се нарича обезценяване. И ако в България можеш да караш една кола 3 години и да я продадеш на същата цена, на Запад не може. Цената на някои модели пада с 30% само след излизането от магазина. Ето ти един пример:
http://www.whatcar.co.uk/depreciation-i ... 3805&ED4=0

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 29 Яну 2009 15:05

antoanto написа:
biggrin.gif Не съм дилър, нито имам турбина за смяна. За мен качеството на немските турбини е факт това е. Хвърлил съм око на едно мицубиши колт с турбо. Как си представям качеството ли? laugh.gif Не съм и предполагал, че може да има пластмасови колектори biggrin.gif от тойота.
Така кажи бе човек......Какво е това проучване дето правиш.......Взимай Колта, и нема се пУашиш...... biggrin.gif ...На моя Галант турбината е на 550000 км., от които 320к-съм ги навъртял лично.....Турбото си е ток и жица :whistle: хем не е с водно охлаждане.......Може би е така, защото г-н Мицубиши като му трябва турбина, не се обажда на г-н Гарет, а си я прави сам...... smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта