ръждясали задни дискове на корола версо 2002 1.6 vvti
- slowtraveler
- Мнения: 6221
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 348 пъти
- Получена благодарност: 377 пъти
bad_dog е прав - виж си апаратите.bad_dog написа:Ако са ти ръждясали задните дискове значи, че спирачните апарати НЕ РАБОТЯТ!
Най-добре започни от тях! Лекувай причината, а не симптомите.
Ако апаратите работят и ръждата не е много дълбока след няколко спирания сама ще падне.

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Нищо чудно да са блокирали водачите, особено при скъсано маншонче. Ако ръждата е само от външната страна на диска - водачи. Ако е ръждясал целия диск - възможно е запушване на спирачен маркуч или тръбичка. Ако и двата диска са ръждиви двустранно - по всяка вероятност е разпределителя на налягането на задния мост.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
'Директивата' от Тойота е при ръждясали дискове - смяна.Bass_Man написа:...За пореден път в ТМ Ауто се показват колко много разбират .
И не е задължително да има проблем, просто към края на живота на накладките (обикновено се получава една смяна на задни на всеки две предни), спирачното усилие към задните не е толкова изразено при градско каране.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Нали и те точно тази директива решиха да я спазят на 100% biggrin.gif .Scott написа:'Директивата' от Тойота е при ръждясали дискове - смяна.
И също така доста добре знаеш , че всички вентилирани дискове разждясват зверски между двете плочи ( в междините ) освен разбира се ако не са карбонови biggrin.gif .
Абсолютно е безмислено за един микрон ръжда да смениш 20 мм диск .
Разбира се съвсем друго е ако дисковете са седели на дъжда 5 години и вече ръждата не е един микрон трябва да се сменят

Но все пак трябва да има някой който да ги преценява тези неща , а не за две точици ръжда да те карат да си купуваш 4 нови диска .
Също така много зависи как ги караш тези 10 - 15 000 км. Ако е на два пъти може и да са си разждясали през по-голямата част от времето . Ама ако караш всеки ден по 5км да кажем не би трябвало да има ръжди .
Супрата беше седяла сигурно половин година без да мърда ( а може и повече да беше ) . И бяха блокирали всички цилиндърчета , и бяха ръждясали дисковете . Оправих цилиндърчетата и дисковете лъснаха за нула време а колата е на малко повече от 1000 км .
Наистина може да е от накладките . За това е най-добре да се прегледа спирачната система ( накладки, цилиндърчета, кантар, маркучи и тн.) и чак тогава ако е необходимо да се барат дисковете .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта