celica
Защо не погледнеш този линк,смятам 4е може да ти баде полезен http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopi ... &start=180 

ми не мисля че ще му е полезна темата,,,,от многото написано-реално не пише какво прави чипа и как вдига мощността-а всичко е заволюирано под--оптимизира програмата, променя данните,,,и все от тоя род лозунги,които всъщност не обясняват нищо....sskk87 написа:Защо не погледнеш този линк,смятам 4е може да ти баде полезен http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopi ... &start=180
и всиките примери и карти са за турбо дизели и 1.8т,,,което не бива за заблуждава амосверните потребители
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Еми аз я погледнах и на сайта на този пич въобще не се споменава за Тойота .sskk87 написа:Защо не погледнеш този линк,смятам 4е може да ти баде полезен http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopi ... &start=180
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Не ве пич ако искаш звънни на тези Digital и ги питай каква е хавата . Сигурен съм , че на всички ще им е много интересно
.
ПС: този от голфаджийския форум какъв е тунер !?!?!?! Цитат :
"Карта от 1.8 Т мотор в който е показн ламбда коефициента. Тази карта е изключително важна при бензиновите мотори особено при турбомоторите защото чрез нея лесно може да се оправят проблеми с детонациий бедни смеси и т.н. Така дори в някои случаи широколентовата сонда може да стане излишна, защото ясно и точно се задават определени ламбда коефициенти които ЕКУто спазва. Ако тази карта не се направи както трябва може да се стигне до бедна смес при бензиновите мотори при което да се получат детонации страшни темпреатури и стопени, строшени или продупчени бутала. "

ПС: този от голфаджийския форум какъв е тунер !?!?!?! Цитат :
"Карта от 1.8 Т мотор в който е показн ламбда коефициента. Тази карта е изключително важна при бензиновите мотори особено при турбомоторите защото чрез нея лесно може да се оправят проблеми с детонациий бедни смеси и т.н. Така дори в някои случаи широколентовата сонда може да стане излишна, защото ясно и точно се задават определени ламбда коефициенти които ЕКУто спазва. Ако тази карта не се направи както трябва може да се стигне до бедна смес при бензиновите мотори при което да се получат детонации страшни темпреатури и стопени, строшени или продупчени бутала. "
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Еееееееее все не ти е ясно нещо !!!!diver написа:Тва с буталата е верно. Личен опит![]()
![]()
Ама без уайдбанда как мерим сместа ми е чудно....
Човека си го казва "....защото ясно и точно се задават определени ламбда коефициенти които ЕКУто спазва."
laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

ПС: а и на тебе са ти случките с буталата щото много надуваш не за друго

Последно промяна от Bass_Man на 04 Яну 2009 11:08, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта