Страница 2 от 2

Публикувано на: 29 Ное 2005 01:08
от agent dust
пише, че окачването сработва най-добре при по-високи скорости, където реагира максимално бързо и адекватно.

променя си е камбъра към отрицателен при увеличаване на хоризонталното натоварване(lateral force) - това наистина ме хвърля в тъча, не бях чувал за подобно чудо! като влезеш в завой и получаваш отрицателен камбър за по-добра стабилност - лудница :)

Публикувано на: 29 Ное 2005 04:44
от ugabuga
e che to vsiaka kola kolkoto poveche ia natiska vazduha nadole tolkova poche cambera stava negative. kvo tolkova stranno ima v tova?

Публикувано на: 29 Ное 2005 11:28
от agent dust
ами да, ама става дума за хоризонтален натиск(lateral forcе), а не вертикален натиск