Страница 2 от 2

Публикувано на: 18 Дек 2008 13:13
от rudolf
kuzerdale написа:
rudolf написа:
ugabuga написа:
ne moga da razbera otkade gi vadiat tia ceni! 1 garnitura struva ot sorta na $10-20, a boltovete (10 sa po $2-5 niakade)
:notworthy: ....и аз това се чудя,,,ма мисля че при вас има много марки които лансират собствена търговска марка,,,а тук нещата се разделят на --от тм-ауто и от симеон.

според мен себестойнсотта за направа на гарнитура не може да е повече от 15тина-20 лева-таван--с метални пръстени и многослойна...
Абе ако трябва да обобщя с две думи-тук е много по трудно да си фен на нещо качествено и стойностно отколкото в нормалния контекст на нещата! Извинявам се за (на пръв поглед)офффф топика!!!!

dry.gif
като цяло,според мен това е проблем на всеки малък пазар...не се разчита на оборот,липса на конкуренция,няма бройки в наличност,заради надценките се намира пазар и на най долните ментета,и хитови магазини стават -стоки за един лев,

Публикувано на: 18 Дек 2008 15:36
от ugabuga
da, head gasket-a imah predvid. Sega proverih. $30 za beck and arnley, koiato se vodi dobra marka. OEM Toyota moje i $60-70 da e znam li

Да ама не...

Публикувано на: 19 Дек 2008 19:35
от Totalen
Хайде и тук да пиша-доколкото съм виждал схеми на 4A-FE, пробиването на гарнитурата на главата, не води до проблем с охладителната система. Защото потоците за охлаждане на главата и блока са последователни и не минават през отвори в гарнитурата.Така от 1 год. правят и MAN. tongue.gif

...

Публикувано на: 19 Дек 2008 20:08
от rudolf
по скоро бих казал ,че международния стандарт -тук е екстра,която е с произволни надценки,ограничени вносители и поръчка...и за по старите тойоти е като проява на екстравагантна показност-да караш тойота с оригинална тойота част...