Страница 2 от 4
Публикувано на: 04 Яну 2009 10:01
от diver
sashoskiora написа:Нещо се отклонихте от темата,никой ли не е карал такава Хонда
Мисля ясно обяснихме, че тази хонда не е хонда а ровер. Върви прилично, харчи малко и е ужасно скъп от към сервиз. Хонда правят добри бензинови двигатели. Ако държиш толкова на дизел, огледай се наистина за кола с японски дизелов агрегат.
Публикувано на: 04 Яну 2009 12:55
от sashoskiora
Bass_Man написа:sashoskiora написа:Нещо се отклонихте от темата,никой ли не е карал такава Хонда
Аве ти пък ?!?! Хонда дизел ще си взимаш . Като искаш семейна кола дизел си вземи или Тойота или Нисан . Тези години и двете марки имат не лоши модели , а пък Нисани има доста евтини .
Става дума за Сивик Аеродек.Дайте предложения!Карината е доста голяма и тромава,Нисани-Примерите не ми харесват,Алмерите са малки а Сивика-мисля по красиво комби няма.Хем комби хем спортно.От винансови съображения и предимства при дълъг път мисля дизела е по добрия избор.Имал съм Пежо 405 дизел,като изключим това че остаря доста и че е по нежен автомобил двигателя със скромните му 64 к.с. ме е возил къде ли не повече от 50000км без проблем.За разхода при 140-150 извънградско 5.0/100,от това по добре на къде.
Публикувано на: 04 Яну 2009 13:49
от Bass_Man
sashoskiora написа:
Става дума за Сивик Аеродек.Дайте предложения!Карината е доста голяма и тромава,Нисани-Примерите не ми харесват,Алмерите са малки а Сивика-мисля по красиво комби няма.Хем комби хем спортно.От винансови съображения и предимства при дълъг път мисля дизела е по добрия избор.Имал съм Пежо 405 дизел,като изключим това че остаря доста и че е по нежен автомобил двигателя със скромните му 64 к.с. ме е возил къде ли не повече от 50000км без проблем.За разхода при 140-150 извънградско 5.0/100,от това по добре на къде.
Смятал ли си горе долу колко километра ще и правиш ? И ако карината е тромава не мисля , че нещо друго дизел ще е по-пъргаво . Ако искаш пъргавинка или си трябва по-голям дизел , който вече няма да е много икономичен , а и Японците нямат наличен . Или взимай бензин и ако се страхуваш от разхода слагай газова инжекция .
Ама всичко това има смисъл ако ще правиш повече от 20-30 000 км годишно .
BTW: Авенсиса не ти ли харесва ?
Публикувано на: 04 Яну 2009 13:51
от martod
sashoskiora написа:
Става дума за Сивик Аеродек.Дайте предложения!Карината е доста голяма и тромава,Нисани-Примерите не ми харесват,Алмерите
Мазда 6 или 626, Мицубиши Галант........За какво ти е Японска кола, с Европейски дизел, и то Ровър......
Публикувано на: 04 Яну 2009 13:55
от Bass_Man
martod написа:sashoskiora написа:
Става дума за Сивик Аеродек.Дайте предложения!Карината е доста голяма и тромава,Нисани-Примерите не ми харесват,Алмерите
Мазда 6 или 626, Мицубиши Галант........За какво ти е Японска кола, с Европейски дизел, и то Ровър......
Е то и на тези двете дето си ги дал дизелите не са им баш "чисто" Японски .
По това време май само Нисан , Исудзу и Тойота имат абсолютно Японски дизели .
Публикувано на: 04 Яну 2009 18:12
от PESHO OT MARS
sashoskiora написа:Bass_Man написа:sashoskiora написа:Нещо се отклонихте от темата,никой ли не е карал такава Хонда
Аве ти пък ?!?! Хонда дизел ще си взимаш . Като искаш семейна кола дизел си вземи или Тойота или Нисан . Тези години и двете марки имат не лоши модели , а пък Нисани има доста евтини .
Става дума за Сивик Аеродек.Дайте предложения!Карината е доста голяма и тромава,Нисани-Примерите не ми харесват,Алмерите са малки а Сивика-мисля по красиво комби няма.Хем комби хем спортно.От винансови съображения и предимства при дълъг път мисля дизела е по добрия избор.Имал съм Пежо 405 дизел,като изключим това че остаря доста и че е по нежен автомобил двигателя със скромните му 64 к.с. ме е возил къде ли не повече от 50000км без проблем.За разхода при 140-150 извънградско 5.0/100,от това по добре на къде.
Само не разбрах кой ги хвърля тия градски легенди за по-ефтините дизели, сигурно моите колеги с TDIтата.
1.По-скъпа първоначална инвестиция
2.По-скъпо и НЕКАЧЕСТВЕНО гориво (не че 95 е качествен но на дизелите им се отразява пагубно)
3.По-скъпи ремонти а нещо се счупи ела се дръж.
4.Някакви имагинерни разходи от 6-7 градско по времето на Тодор Живков.
и няма да изброявам още.
Не се опитвам да ти давам наклон, но горните изказвания са смешни. И го казвам като човек който кара последно поколение HDi мотор със скромните 75 коня на кола дошла при мен от магазина и зарежда само до горе. Аз също исках аеродек за булката ама автоматик и големия Vtec (160-169 коня) но май няма такъв има само автомат и 1.6 мотор.
Публикувано на: 04 Яну 2009 18:28
от diver
sashoskiora написа:...Имал съм Пежо 405 дизел,като изключим това че остаря доста и че е по нежен автомобил .
Сигурно си невероятен късметлия, да барнеш единствената 405 без проблеми по заден мост. За разпределителни валове на тоя мотор неща да се сещам. Имам един кашон някъде...Да e*e френската 1.9 легендарно здрава дръга....
Публикувано на: 04 Яну 2009 21:50
от martod
Bass_Man написа:
Е то и на тези двете дето си ги дал дизелите не са им баш "чисто" Японски .
По това време май само Нисан , Исудзу и Тойота имат абсолютно Японски дизели .
Извинявай, но нещо ти куца информацията.....Точно на тези модели дето съм дал, никога не им е качван дизел, различен от Японски.......Не бъркай Галант, с Каризма(Рено мотор), или с новият Лансер(с WV-мотор).....При Мазда 626-също е така......Исузу мотор има при Маздите, но при 323-ките...... biggrin.gif
Публикувано на: 05 Яну 2009 00:37
от Uncle Dido
Хъм...На Опел Астра какви дизелови мотори им качваха?!
Публикувано на: 05 Яну 2009 02:53
от Bass_Man
martod написа:Извинявай, но нещо ти куца информацията.....Точно на тези модели дето съм дал, никога не им е качван дизел, различен от Японски.......Не бъркай Галант, с Каризма(Рено мотор), или с новият Лансер(с WV-мотор).....При Мазда 626-също е така......Исузу мотор има при Маздите, но при 323-ките...... biggrin.gif
Значи никъде не съм казал , че 6-та серия на мазда е с Исудзу мотор !
Ако вземеш да разцъкаш историята на Митсубиши ще видиш , че те имат много малко двигатели , които не са правени в кооперация с някой (или няколко) голям европейски производител. И точно по това време Митсубиши са в криза , която между другото и до сега си е в сила и не им много ясна работата . Даже забравих за последно с кого работят ( кой ги е купил ) . Не съм много сигурен за това ама някой по-запознат да каже тези години за , които иде реч не си ли мешаха шапките с MB ???
А другото , което ме кара да си мисля , че двигателя на Мазда не е баш Японски е , че точно когато изкарваха Мазда 6 вече бяха в разгара на "обмен на технологий" с Форд ! Като например няой общи модули за диагностика и тн . Което от своя страна няма как да не доведе и до някой общи неща в платформите между двете фирми .
Но това са просто мои разсъждения нека ако има някой по-запознат с историята на двете фирми да ме поусветли . Че тези двете са ми много мътни !
При всяко едно положение ако трябваше аз да избирам бих избрал дизел на Нисан или Тойота !
BTW: новото паджеро също е с VW мотор така , че явно VW са ги придърпали

.
Публикувано на: 05 Яну 2009 08:31
от sashoskiora
Темата става много интересна и все пак не мисля че има по красиво и компактно комби от Аеродека на Сивик.В този смисъл мисля да изчакам малко с покупката и без това в момента Голфчето е с прилични гуми и обслужено,а и като се бърза понякога се греши.Но нека темата остане отворена за коментари.

Публикувано на: 05 Яну 2009 09:31
от diver
Fido Dido написа:Хъм...На Опел Астра какви дизелови мотори им качваха?!
Качват опелски и исузу.
Публикувано на: 05 Яну 2009 09:57
от martod
Bass_Man написа:
Ако вземеш да разцъкаш историята на Митсубиши ще видиш , че те имат много малко двигатели , които не са правени в кооперация с някой (или няколко) голям европейски производител. И точно по това време Митсубиши са в криза , която между другото и до сега си е в сила и не им много ясна работата . Даже забравих за последно с кого работят ( кой ги е купил ) .
А другото , което ме кара да си мисля , че двигателя на Мазда не е баш Японски е , че точно когато изкарваха Мазда 6 вече бяха в разгара на "обмен на технологий" с Форд ! .
Колега ! Ами аз съм я "разцъкал" историята,и за това по горе съм ти посочил в скобички, конкретни примери за намеса в моторите........За годините които говорим, (колегата е посочил 98-ма) Галант е с мотор 4D68Т (2000 куб/см), който е продължение на 4D65 (1800 куб/см) и си е чисто Японска разработка......И между другото, никой не ги е купувал, а само Рено притежава 17 % от акциите им.....През същите тези години, на Каризмата качват 1.9 мотор на Рено, по който няма и едно Японско болтче, за това ти казах да не бъркаш Галанта с Каризмата......Едното се прави само в Япония, другото само в Холандия.......При Мазда нещата са същите......Вярно е че имат обмен на технологии(Форд до тази година притежаваше 32 % от акциите), но никога на 626 не е качван мотор с чужда намеса.......На Фордовете се качваха мотори от Мазда, и то бензинови.......А Мазда 6 през ония години не съществуваше, но съм я споменал като пример, че продължават да ползват техните си мотори, за разлика он Нисан.....
Публикувано на: 05 Яну 2009 12:00
от Bass_Man
martod написа:Колега ! Ами аз съм я "разцъкал" историята,и за това по горе съм ти посочил в скобички, конкретни примери за намеса в моторите........За годините които говорим, (колегата е посочил 98-ма) Галант е с мотор 4D68Т (2000 куб/см), който е продължение на 4D65 (1800 куб/см) и си е чисто Японска разработка......И между другото, никой не ги е купувал, а само Рено притежава 17 % от акциите им.....През същите тези години, на Каризмата качват 1.9 мотор на Рено, по който няма и едно Японско болтче, за това ти казах да не бъркаш Галанта с Каризмата......Едното се прави само в Япония, другото само в Холандия.......При Мазда нещата са същите......Вярно е че имат обмен на технологии(Форд до тази година притежаваше 32 % от акциите), но никога на 626 не е качван мотор с чужда намеса.......На Фордовете се качваха мотори от Мазда, и то бензинови.......А Мазда 6 през ония години не съществуваше, но съм я споменал като пример, че продължават да ползват техните си мотори, за разлика он Нисан.....
Ок

. Нямам нищо против ! Щом си разцъкал значи може да споделиш . Тези две марки никога не са представлявали някакъв голям интерес за мен и за това не съм се ровил . И наистина Митсубиши никой не ги е купувал обаче са били в партнойрство ( разбирай доста тясно) дори и с Мерцедес. И до кокото си спомням се разсмърдяха работите заради много дефекти от страна на Mitsubishi ! Даже имаха и някакви по-стари модели дето с AMG бяха правили мотори . После бях чел за някакви разработки с Fiat , Renault , Saab и още не знам си кой . След това имат разни изпълнения ( та и преди това ) с разни американски марки ( Dodge ако не се лъжа ) . Сле дтова дето казваш ти слагат двигатели на рено ( които може би не са чак толкова лоши ) , сега двигатели на VW .
Ами как да ти кажа нещо не ми се нрави тази марка освен EVO-то разбира се !
А може би за Маздата дето казваш само от Мазда към Форд да е бил потока . Може би и някъде по-това време Форд започнаха да се по учовечават

.
Ама щом толкова му е на сърцето тази Онда на колегата пък да си я взима . Ние каквото и да му говорим
Публикувано на: 05 Яну 2009 14:25
от Scott
sashoskiora написа:...не мисля че има по красиво и компактно комби от Аеродека на Сивик....
Като стана въпрос за естетика - аз пък мисля, че точно Аеродек е доста грозен. Има коли, на които им 'ходи' комбито, но Сивик не е от тях - прилича ми на залепено допълнително.