-
diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
Мнение
от diver » 23 Яну 2009 19:53
nikolov22 написа:а бе хора вие иматели си понятие от 4-тактов двигател тои да не е двутактов че да се смазва от горивото я ми кажете разбирачи какво точно се смазва от горивото че ми обърнахте представите за колите
Никва идея си нямаме. Добре, че дойде да ни светнеш, как оловото в бензина не смазва...
А между другото на двутактовите незнаех че се мажат от горивото... мислех си че се смазват от маслото дет се слага в горивото....разбирач...
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
nikolov22
- Мнения: 704
- Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
- Местоположение: Варна-Русе
Мнение
от nikolov22 » 23 Яну 2009 20:04
и кое точно се смазва biggrin.gif а при двуттактовите сигорно като влезе горивото в цилиндъра се разделя на две маслото отива да смазва а бензина да гори
nikolov22
-
diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
Мнение
от diver » 23 Яну 2009 20:16
nikolov22 написа:и кое точно се смазва biggrin.gif а при двуттактовите сигорно като влезе горивото в цилиндъра се разделя на две маслото отива да смазва а бензина да гори
кух си кат две хралупи, ма ти е трудно да го разбереш....ма така по-добре, щото инак трябва да се гръмнеш....
Замисли се защо коли правени не за безоловен бензин от близкото минало, умираха, и какво би станало с двутактов мотор без масло в горивото. Може да не отговаряш...
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
nikolov22
- Мнения: 704
- Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
- Местоположение: Варна-Русе
Мнение
от nikolov22 » 23 Яну 2009 20:23
добре искам да ми обясниш кое точно се смазва от горивото при 4тактовия двигател
nikolov22
-
diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
Мнение
от diver » 23 Яну 2009 20:28
Безмислено е. Едва ли ще разбереш.
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
nikolov22
- Мнения: 704
- Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
- Местоположение: Варна-Русе
Мнение
от nikolov22 » 23 Яну 2009 20:37
кажи че си чувал там нещо си и неси отварял двигатели за да го видиш на живо и някои да ти го обясни за да го разбереш то просто няма какво да се смазва от горивото даже мога да кажа че двигателите които аз съм отварял и се карат предимно на газ са много по чисти и нямат нагари по колекторите,клапаните и главата друг е проблема че ако караш на газ спича горивото в дюзите и не отварят или са запушени
nikolov22
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 23 Яну 2009 22:31
nikolov22 написа:кажи че си чувал там нещо си и неси отварял двигатели за да го видиш на живо и някои да ти го обясни за да го разбереш то просто няма какво да се смазва от горивото даже мога да кажа че двигателите които аз съм отварял и се карат предимно на газ са много по чисти и нямат нагари по колекторите,клапаните и главата друг е проблема че ако караш на газ спича горивото в дюзите и не отварят или са запушени
Аиде сега колега, като си отварял толкова двигатели, ни обясни как по точно се смазва първият горивен сегмент, на четиритактов двигател.......По точно ме интересува , как преминава маслото през масления, през втория горивен, и да смаже първият....??? И още нещо : задавал ли си си въпроса, защо именно първи горивен сегмент, е винаги по-износен от другите ???....Ей тия неща ме интересуват.....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
nikolov22
- Мнения: 704
- Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
- Местоположение: Варна-Русе
Мнение
от nikolov22 » 25 Яну 2009 00:33
martod написа:nikolov22 написа:кажи че си чувал там нещо си и неси отварял двигатели за да го видиш на живо и някои да ти го обясни за да го разбереш то просто няма какво да се смазва от горивото даже мога да кажа че двигателите които аз съм отварял и се карат предимно на газ са много по чисти и нямат нагари по колекторите,клапаните и главата друг е проблема че ако караш на газ спича горивото в дюзите и не отварят или са запушени
Аиде сега колега, като си отварял толкова двигатели, ни обясни как по точно се смазва първият горивен сегмент, на четиритактов двигател.......По точно ме интересува , как преминава маслото през масления, през втория горивен, и да смаже първият....??? И още нещо : задавал ли си си въпроса, защо именно първи горивен сегмент, е винаги по-износен от другите ???....Ей тия неща ме интересуват.....
то да не е сринцовка туй бутало с тез сегменти и да има монтиран парцал с обезмаслител на него че да обира толкова много маслото от цилиндъра нали си има някаква хлабина още несъм виждал сух цилиндър още повече че цилиндъра като е нов не е гладък а е на нещо като спираловидни канали в момента немога да се сетя за точното наименование на повърхнината но това е точно за това и за по малко триене между буталото и цилидъра
nikolov22
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 25 Яну 2009 00:52
nikolov22 написа:то да не е сринцовка туй бутало с тез сегменти и да има монтиран парцал с обезмаслител на него че да обира толкова много маслото от цилиндъра нали си има някаква хлабина още несъм виждал сух цилиндър още повече че цилиндъра като е нов не е гладък а е на нещо като спираловидни канали в момента немога да се сетя за точното наименование на повърхнината но това е точно за това и за по малко триене между буталото и цилидъра
Хонинг е названието дето ти се губи колега, или т.н.маслена решетка.......А сегментите са със стотни топлинна хлабина, и освен това ключовете им се разполагат под определен ъгъл, така че няма как маслото да преминава нагоре.....Всъщност има начин(когато мотора стане за основен ремонт), тогава преминава маслото, и за това почва да го "хапва" двигателя.....А първият горивен сегмент, се смазва винаги от горивото.....За това при дизелите е заложен (заводски) по голям пробег до О.Р. защото нафтата е по мазна, и го смазва по добре......Така че друг път като пишеш, първо мисли......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
nikolov22
- Мнения: 704
- Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
- Местоположение: Варна-Русе
Мнение
от nikolov22 » 25 Яну 2009 01:11
добре защо на коли на по 30-40000сменяме блокове и то дизелови двигатели нещо нафтата ли им идва суха
nikolov22
-
nikolov22
- Мнения: 704
- Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
- Местоположение: Варна-Русе
Мнение
от nikolov22 » 25 Яну 2009 01:14
martod написа:nikolov22 написа:то да не е сринцовка туй бутало с тез сегменти и да има монтиран парцал с обезмаслител на него че да обира толкова много маслото от цилиндъра нали си има някаква хлабина още несъм виждал сух цилиндър още повече че цилиндъра като е нов не е гладък а е на нещо като спираловидни канали в момента немога да се сетя за точното наименование на повърхнината но това е точно за това и за по малко триене между буталото и цилидъра
Хонинг е названието дето ти се губи колега, или т.н.маслена решетка.......А сегментите са със стотни топлинна хлабина, и освен това ключовете им се разполагат под определен ъгъл, така че няма как маслото да преминава нагоре.....Всъщност има начин(когато мотора стане за основен ремонт), тогава преминава маслото, и за това почва да го "хапва" двигателя.....А първият горивен сегмент, се смазва винаги от горивото.....За това при дизелите е заложен (заводски) по голям пробег до О.Р. защото нафтата е по мазна, и го смазва по добре......Така че друг път като пишеш, първо мисли......
тя по мазна но и двигателя работи на по малко обороти примерно рафа на 6 с 120км работи на 1500-1600 об няма такова триене
nikolov22
-
diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
Мнение
от diver » 25 Яну 2009 09:19
nikolov22 написа:добре защо на коли на по 30-40000сменяме блокове и то дизелови двигатели нещо нафтата ли им идва суха
Да. За водния удар и показалата се биела през блока, сухата нафта е виновна....
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 25 Яну 2009 10:03
nikolov22 написа: тя по мазна но и двигателя работи на по малко обороти примерно рафа на 6 с 120км работи на 1500-1600 об няма такова триене
Той работи на по малко обороти, но на какво налягане???Около 3-пъти по високо от на бензиновите.....Но защо ли съм седнал да споря с теб ? Както каза по-горе колегата Дивер,май наистина е безсмислено.....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 25 Яну 2009 14:30
Аве се си мисля , че няма как на по-ниски обороти да имаш по-голямо триене ( освен разбира се ако не се получи някакув резонанс но пак няма да трие повече от на 4000 да кажем ) .
Ако беше така всички тежки машини нямаше да бачкат именно на 1500-2000 оборота а щяха да си бичат на 10-15 000 оборота да не се трият много

.
Bass_Man
-
nikolov22
- Мнения: 704
- Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
- Местоположение: Варна-Русе
Мнение
от nikolov22 » 25 Яну 2009 19:34
diver написа:nikolov22 написа:добре защо на коли на по 30-40000сменяме блокове и то дизелови двигатели нещо нафтата ли им идва суха
Да. За водния удар и показалата се биела през блока, сухата нафта е виновна....
не нито биели се удрят нито нищо просто след 10000-20000горят масло много и се сменя блок щото е износен като на стара кола така че колко се смазва от горивото то божа работа така че газта не може да се каже че газта скапва двигателя даже по чист е няма нагари почти
nikolov22
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта