Страница 2 от 2
Публикувано на: 10 Окт 2008 23:22
от agent dust
за да харчи толкова много масло - отзад непременно трябва да пуши яко, особено на студен двигател. да пуши, а не да изпушва за кратко! и е редно да харчи повече масло при ръчка. ако при леки карания ти харчи повече масло, значи маслото не оже да се загрее достатъчно или е скапано. имаш някакъв проблем - или як теч, или караш с кофти масло. пробвай да сипеш качествено масло. препоръчвам ти - Мотул 10в40 полусинтетика или 5в40 синтетика. също и Мобил и Якко със същите параметри. може просто да е от кофти маслото! кола с проблемни сегменти или гумички харчи и пуши при ръчка, а не само при леко каране
ако ще сменяш гумички - не прави бързата процедура. иди да ти свалят главата, да извадят клапаните и да ги напаснат - особено ако караш на газ, почти задължително е да го направиш.
Публикувано на: 13 Окт 2008 08:48
от Petar
Kapa4kata nee smenena isie originalnata.Ako stava duma za onezi dvata marku4a koito se namirat otgore sym gi proveriaval i ne sa zapuheni
Публикувано на: 28 Окт 2008 10:57
от liyan
maggkrabar написа:за да харчи толкова много масло - отзад непременно трябва да пуши яко, особено на студен двигател. да пуши, а не да изпушва за кратко!
Не пуши! Ходих в още един сервиз, където мисля да правя и ремонта и там направиха следните неща:
- провериза за течове - няма
- дали пуши при яко форсиране - не
- мериха компресията - от 11.3 до 11.5 на всички, като след замерване сипваха малко масло през свещите и пак мериха и нямаша промяна.
Колата не загрява, не пуши и върви нормално.
Казаха, че не са сегменти и предложиха смяна на гумички на клапани и гарнитура на капака на клапаните. Все пак са 16 клапана и от всяка гумичка по малка да изпуска може да стане голям разхода.
Пробвал съм 2 вида масла не вярвам да е от тях.
В тойота без да е гледат колата казаха, че го знаят този проблем. Бил запечен масления сегмент. Няма значение, че компресията е ОК.
В понеделник най вероятно ще я вкарвам в сервиза и се чудя дали да не сменя и тези сегменти нищо че в този сервиз твърдят че не са те. От друга страна не само че се набутвам с повече пари но и ако е нямало проблем с тях не си заслужава да слагам некви дето може да са по зле(колата трябва да е японска сглобка).
Публикувано на: 28 Окт 2008 11:25
от diver
liyan написа:maggkrabar написа:за да харчи толкова много масло - отзад непременно трябва да пуши яко, особено на студен двигател. да пуши, а не да изпушва за кратко!
Не пуши! Ходих в още един сервиз, където мисля да правя и ремонта и там направиха следните неща:
- провериза за течове - няма
- дали пуши при яко форсиране - не
- мериха компресията - от 11.3 до 11.5 на всички, като след замерване сипваха малко масло през свещите и пак мериха и нямаша промяна.
Колата не загрява, не пуши и върви нормално.
Казаха, че не са сегменти и предложиха смяна на гумички на клапани и гарнитура на капака на клапаните. Все пак са 16 клапана и от всяка гумичка по малка да изпуска може да стане голям разхода.
Пробвал съм 2 вида масла не вярвам да е от тях.
В тойота без да е гледат колата казаха, че го знаят този проблем. Бил запечен масления сегмент. Няма значение, че компресията е ОК.
В понеделник най вероятно ще я вкарвам в сервиза и се чудя дали да не сменя и тези сегменти нищо че в този сервиз твърдят че не са те. От друга страна не само че се набутвам с повече пари но и ако е нямало проблем с тях не си заслужава да слагам некви дето може да са по зле(колата трябва да е японска сглобка).
Няма абсолютно никъв шанс, написаното да е вярно и колата да харчи масло! Загуба на масло може да имаш от течове или ако го изгаря. Ако са течове се виждат, ако го изгаря пуши. Просто е. Пушенето пък от своя страна може да е от втвърдили се с времето гумички на клапаните а може да са от добили елипсовидна форма сегменти. Разбира се има вероятност, маслото да отива при водата, само че тогава бързо ще го разбереш по неприятен начин.
Публикувано на: 28 Окт 2008 12:51
от liyan
diver написа:
Няма абсолютно никъв шанс, написаното да е вярно и колата да харчи масло! Загуба на масло може да имаш от течове или ако го изгаря. Ако са течове се виждат, ако го изгаря пуши.
За кое се съмняваш че не е вярно? В предните постове бях написал че на студен двигател изпушва за кратко но след това не.
Публикувано на: 28 Окт 2008 16:09
от diver
liyan написа:diver написа:
Няма абсолютно никъв шанс, написаното да е вярно и колата да харчи масло! Загуба на масло може да имаш от течове или ако го изгаря. Ако са течове се виждат, ако го изгаря пуши.
За кое се съмняваш че не е вярно? В предните постове бях написал че на студен двигател изпушва за кратко но след това не.
абе при този разход на масло дет казваш, трябва да е кат трабанче....само със смяна на сегменти ще оправиш положението тамън за 3-4000км...пък ако минеш и на блок отиваш с едни бутала и лагери....пробвай с друго масло по-гъсто. Ако е стар мотора и слагаш синтетика, вероятно му идва редко. Виж с минерално масълце дали няма да намалее харча. Пробвай и с няква добавка, макар да съм силно скептичен по темата...
Публикувано на: 30 Окт 2008 16:16
от kofarata
колега lyian, това харчене на масло, за което говориш дали не е придружено със по-особен шум в двигателя? штото ако и шум няма значи нещо извънземно ти пие от маслото.
Публикувано на: 30 Окт 2008 18:03
от liyan
kofarata написа:колега lyian, това харчене на масло, за което говориш дали не е придружено със по-особен шум в двигателя? штото ако и шум няма значи нещо извънземно ти пие от маслото.
Ами и звука си е наред, сигурно е извънземно м.... му нема кво друго да е ;)
Публикувано на: 30 Окт 2008 23:58
от diver
liyan написа:kofarata написа:колега lyian, това харчене на масло, за което говориш дали не е придружено със по-особен шум в двигателя? штото ако и шум няма значи нещо извънземно ти пие от маслото.
Ами и звука си е наред, сигурно е извънземно м.... му нема кво друго да е ;)
сигурно караш с бензин вместо масло, и кат го гори затова няма пушек biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Пробвай с възможно най-гъстото масло за тоз двигател преди да минеш на по-радикални мерки...
Публикувано на: 31 Окт 2008 10:29
от Petar
Kolega mojeh li dami kajeh kyde se namira tozi otduhnik za dvigatel 4a-fe 4e polojenieto e mnogo tragi4no cilata kapa4ka za masloto e seriozno omaslena i gubia ot tam baia maslo
Публикувано на: 20 Апр 2009 22:51
от dimcho2005
zdrasti petar kakwo naprawi s razhoda na maslo, smenq li segmenti?
Че и моята тойота има същия проблем.
Публикувано на: 21 Апр 2009 09:23
от Petar
Kolega dvigateliat mi ne gori maslo 4e da smeniam segmenti prosto po4istih marku4ite za masloto i sled droselovata klapa i problema se opravi .Problema pri men behe 4e izlizahe maslo ot kapa4kata .
Dano i pri teb problema da e syhtia 4e da mineh samo s edno po4istvane koeto mojeh i sam da sisgo napravih

Публикувано на: 21 Апр 2009 12:18
от liyan
Проблема с харченето на масло беше при мен..... Чакам да мина още малко километри и ще кажа резултата

Публикувано на: 21 Апр 2009 23:15
от dimcho2005
И какво смени в крайна сметка , само гумучки ли?
краий на проблемите с маслото
Публикувано на: 25 Дек 2009 09:36
от dimcho2005