Страница 2 от 5

Публикувано на: 29 Окт 2008 10:56
от chaval
LEXUS написа:
casparcho написа:

До 100км идвете са 8-ци
Не знам дали и двете са 8-ци до 100км./ч..Тойота дава Корола за 8.4 сек., а Селика за 7.2 сек.0-100км./ч. Това ми се струва немалка разлика ,да не кажа голяма.
Да и аз съм попадал на тези цифри, но като се замислиш при еднакви мотори, трансмисии и разлика от 50кг тегло как селикта ще падне с почти секунда? Там има много грешни данни, но тея дни ще опитам да засека Королата като я снимам на клип и ще видим може и да си прав.

Публикувано на: 29 Окт 2008 12:21
от TurboLame
Според ТАЗИ (Резултати от 1998-2003г за базови модели без тунинг, на ускорение от 0 до 100 км/ч в секунди) информация:
7.2 Sec.
Toyota Celica T23 1.8 TS (192 PS/180 Nm)
...
8.4 Sec.
Toyota Corolla 1.8 TS (192 PS/180 Nm)
...
8.7 Sec.
Toyota Celica (T23) 1.8 (143 PS/170 Nm)
...
9.9 Sec.
Toyota Corolla Verso 1.8 (135 PS/171 Nm)
...
10.2 Sec.
Toyota Corolla 1.6 (110 PS/150 Nm)
Toyota Corolla 1.8 (135 PS/171 Nm)
...
10.8 Sec.
Toyota Corolla Verso 1.8 Autom. (135 PS/171 Nm)
...
10.9 Sec.
Toyota Corolla 2.0 D4-D (110 PS/250 Nm)
...
11.3 Sec.
Toyota Corolla Verso 1.6 (110 PS/150 Nm)
...
11.8 Sec.
Toyota Corolla 1.6 Autom. (105 PS/138 Nm)
...
12.0 Sec.
Toyota Corolla 1.4 (97 PS/130 Nm)
...
12.6 Sec.
Toyota Corolla 2.0 D4-D (90 PS/215 Nm)
Но не виждам да е посочен източник на информацията, така че наистина не е ясно до колко може да се вярва на посочените цифри..

Публикувано на: 31 Окт 2008 11:18
от uCnaHeTcA
И така колеги.. както споменах , че може да има ограничение на финансите.. така и стана mad.gif Но ... колкото , толкова... Та... скоро ще имам около +- 13000лв. (и няколко хил. заделени за след покупката естествено) , та започвам да се чудя или тази Селика ВВТи (143к.с.) или Ауди А3 1.8Т (150к.с.) , понеже А3-ката има и по-голям смисъл от чипосване , а и звукът на бензиновото турбо си е веднъж... Но Селиката.... rolleyes.gif много ме дърпа към нея.. преди всичко е японска... след това екстериора и интериора... Сякакви мнение и съвети приемам колеги , било то и за друг модел или марка :thumbsup: :help: Благодаря предварително на всички :thumbsup:

Публикувано на: 31 Окт 2008 11:49
от diver
uCnaHeTcA написа:И така колеги.. както споменах , че може да има ограничение на финансите.. така и стана mad.gif Но ... колкото , толкова... Та... скоро ще имам около +- 13000лв. (и няколко хил. заделени за след покупката естествено) , та започвам да се чудя или тази Селика ВВТи (143к.с.) или Ауди А3 1.8Т (150к.с.) , понеже А3-ката има и по-голям смисъл от чипосване , а и звукът на бензиновото турбо си е веднъж... Но Селиката.... rolleyes.gif много ме дърпа към нея.. преди всичко е японска... след това екстериора и интериора... Сякакви мнение и съвети приемам колеги , било то и за друг модел или марка :thumbsup: :help: Благодаря предварително на всички :thumbsup:
Ами 1.8Т за жълти стинки става до къде 200 коня...От друга страна 192 коня селика си е там стоково....проблема е кат ти обавнеят и тез коне ко праиш?! :) Селиката при сички положения ще седи по-добре...

Публикувано на: 31 Окт 2008 12:34
от liyan
uCnaHeTcA написа:И така колеги.. както споменах , че може да има ограничение на финансите.. така и стана mad.gif Но ... колкото , толкова... Та... скоро ще имам около +- 13000лв. (и няколко хил. заделени за след покупката естествено) , та започвам да се чудя или тази Селика ВВТи (143к.с.) или Ауди А3 1.8Т (150к.с.) , понеже А3-ката има и по-голям смисъл от чипосване , а и звукът на бензиновото турбо си е веднъж... Но Селиката.... rolleyes.gif много ме дърпа към нея.. преди всичко е японска... след това екстериора и интериора... Сякакви мнение и съвети приемам колеги , било то и за друг модел или марка :thumbsup: :help: Благодаря предварително на всички :thumbsup:
Аз имах ауди 1.9тди с чип към 140к.с. и го смених за селика 143к.с....

За вървене ясно, че селиката е в пъти.А3 с чип ще е 190к.с. и ще върви повече от селика 143 но има доста НО.
Първо като ги сравниш как изглеждат, после коя е по здрава.... Ходовата част ще ремонтираш, има и други досадни неща които се развалят и са дразнещи. Ако ти замине турбото и там скачаш на цифра. Въпрос на избор, искаш да върви колкото може повече - А3, искаш по красива и по малко да те боли глава - селика.
Само че за 13к незнам каква селика ще вземеш, сигурно гледаш обявите с най ниски цени, което не е много добре.
За селиката която взех преди почти 5 месеца си беше с някои проблеми. Съединитела е по износен и е добре да се смени, синхронизатори в скоростната курия има за смяна и харчи масло. И това след като е гледаха дали има проблеми. Така. че при покупка обърни внимание на тези неща. Макар, че не е болка за умиране карам си я и няма грижи, само е дразнещо малко.

Публикувано на: 31 Окт 2008 19:43
от uCnaHeTcA
diver написа: Ами 1.8Т за жълти стинки става до къде 200 коня...От друга страна 192 коня селика си е там стоково....проблема е кат ти обавнеят и тез коне ко праиш?! :) Селиката при сички положения ще седи по-добре...
Колега , ако имах (както мислех) парите за тази Селика 192к.с. нямаше и да се замислям... но имам впредвид вече Селиката 143к.с. unsure.gif
Към колегата liyan , именно , че А3ката ще се намери читава и до към 12к даже, докато гледам читавите Селики (доколкото се вижда на снимките де) , са около 14к-15к +++ и това също ме накара да се замисля... :coffee:

Публикувано на: 31 Окт 2008 19:59
от diver
uCnaHeTcA написа:
diver написа: Ами 1.8Т за жълти стинки става до къде 200 коня...От друга страна 192 коня селика си е там стоково....проблема е кат ти обавнеят и тез коне ко праиш?! :) Селиката при сички положения ще седи по-добре...
Колега , ако имах (както мислех) парите за тази Селика 192к.с. нямаше и да се замислям... но имам впредвид вече Селиката 143к.с. unsure.gif
Към колегата liyan , именно , че А3ката ще се намери читава и до към 12к даже, докато гледам читавите Селики (доколкото се вижда на снимките де) , са около 14к-15к +++ и това също ме накара да се замисля... :coffee:
Ми незнам колега... А3-ката както казах е по-лесна и евтина за потдръжка, и сравнително евтино ще стане до към 200 коня. Лично мен не ме кефи и бих посъбрал още малко кинти. Инак за 12к би трябвало да е без никакви забележки. Поне тогава се огледай за 4х4 че тия коне на предно става неприятно....

Публикувано на: 31 Окт 2008 20:13
от uCnaHeTcA
И за куатрото пада чуденка... по-тежко е... разходът скача с около 1л/100км ...по-скъпо за поддръжка wacko.gif Но чувам , че който се е качил в Куатро... не ще да чуе за предно rolleyes.gif

Публикувано на: 31 Окт 2008 20:17
от diver
uCnaHeTcA написа:И за куатрото пада чуденка... по-тежко е... разходът скача с около 1л/100км ...по-скъпо за поддръжка wacko.gif Но чувам , че който се е качил в Куатро... не ще да чуе за предно rolleyes.gif
При турбокола дет ще чипосаш, разхода май ти е последната грижа. Вземи 4х4 ако има възможност, щото инак ще те е много яд. Инак 4х4 е къде 1500евро над цената на нормалното...Ако няма да пипаш мотора, щото и на 150 коня понавървява, предното ще е с идейка по-пъргаво.

Публикувано на: 02 Ное 2008 09:09
от diver
Гледах вчера има ТТ-та на тез пари. Бая по-леко е и понавървява повече, ма пак си е ВАГ....

Публикувано на: 05 Ное 2008 01:13
от uCnaHeTcA
liyan написа: За вървене ясно, че селиката е в пъти.
Колега , тук не те разбрах малко? Как така Селиката ще е в пъти във вървенето unsure.gif Като поведение на пътя ли имаш впредвид ?
Някой друг колега да изкаже мнение за тези 2 коли ? unsure.gif :help:

Публикувано на: 05 Ное 2008 02:53
от LEXUS
uCnaHeTcA написа:
liyan написа: За вървене ясно, че селиката е в пъти.
Колега , тук не те разбрах малко? Как така Селиката ще е в пъти във вървенето unsure.gif Като поведение на пътя ли имаш впредвид ?
Някой друг колега да изкаже мнение за тези 2 коли ? unsure.gif :help:
Еми как как,аз пък тебе не мога да те разбера.Естествено,че Селиката върви повече от дизелово Ауди А3 със 140 коня. Изобщо кви са тия анти-сравнения -спортна кола с дизелови семейни коли. sleep.gif

Публикувано на: 05 Ное 2008 08:49
от diver
LEXUS написа:...Естествено,че Селиката върви повече от дизелово Ауди А3 със 140 коня.
Колега, абе последното 1.8Т дет гледах беше на вода не дизел....

Публикувано на: 05 Ное 2008 10:42
от uCnaHeTcA
Аз и аз не мога да ви разбера... Как ще се намери все някой недочул , недоразбрал , че да се обади неподготвен :laughing6: :laughing6: :laughing6: Сравнявал съм нафтова печка... wacko.gif Откога 1.8Т е ДИЗЕЛ и е 140 коня laugh.gif Та , тей де поне забавно ми почна Рождения ден laugh.gif

Публикувано на: 05 Ное 2008 10:59
от Me4oKyX
Айде щом си рожденник един малък подарък от мен, въпреки че мислих да скокна да го взема за мен .... ама ти си мераклия бая biggrin.gif Що не скочиш до Англия, ще вземеш VVTL-i на ~5-6000лв, пък после му плати акцизите и другите и пак ще ти дойде на 12-13хилки wink.gif Вярно е с десен волан, ама го взимаш с 17-18 джантоци, гледана, 192к.с. - абе взимаш си каквото ти е на душа tongue.gif Потърси, поогледай ги - изкачат такива супер оферти :thumbsup:

Айде честит рожден ден! Жив, здрав, прав и много кУрав laugh.gif