Страница 2 от 5

Публикувано на: 11 Авг 2008 19:15
от sskk87
diver написа:
sskk87 написа:mi kolegata spomena 4e golfa go e bil s mnogo malko(za men tva ozna4ava polovin kola-naprimer).Ottuk si pravq izvoda 4e toz golf ili e zduhan ili oniq NE moje da go kara.osven tva vseki ot nas e bil svidetel kak po-barzite koli padat ot po slabite.znae6 kolko otnositelno e vsi4ko-start,gumi,saedinitel.skorosti,oboroti........ :thumbsup:
аха...то боя е относителен....а колко относително е некоя булка да е бременна ако знаеш....
Smqtam 4e dobre me razbira6 kakvo imam predvid.priemaiki ne6tata v "idealniq" im vid vsi4ki plusove otivat kum golfa,no ne vinagi se polu4ava taka kakto o4akva6 :whistle:

Публикувано на: 11 Авг 2008 19:36
от sskk87
pravq oto4nenie: 235Nm e za dvigatel koito e 180hp,a tozi koito e 150hp e 210Nm.predpolagam 4e kolegata se e puskal s tozi koito e 150hp. smile.gif smile.gif

Публикувано на: 12 Авг 2008 08:53
от diver
beri1 написа:Защо колега сравнявш атмосферен двг. с двигател с принудително пълнене.Нямаш база за сравненение. Говорим за различни поколения двг. rolleyes.gif
анджек....

Публикувано на: 13 Авг 2008 02:35
от maisho
sskk87 написа:pravq oto4nenie: 235Nm e za dvigatel koito e 180hp,a tozi koito e 150hp e 210Nm.predpolagam 4e kolegata se e puskal s tozi koito e 150hp. smile.gif smile.gif
Прав си 150hp е. И наистна ме би с много малко. Моите фарове бяха на около 50см. зад стоповете му. Като се има в предвид че направих много лош старт с много въртене на гуми. Тругнах някаде с около 4 хиляди оборота което е много грешно. Пробвах след това с около 3 и стана перфектно. Ще потренирам още малко и ще го карам да се дръпнем пак ако иска и ще ви кажа какав е резултата. :thumbsup: Само се моля съединителя ми да издържи защото на последната ми тренировка май го позапалих sad.gif

Публикувано на: 13 Авг 2008 10:50
от diver
maisho написа:
sskk87 написа:pravq oto4nenie: 235Nm e za dvigatel koito e 180hp,a tozi koito e 150hp e 210Nm.predpolagam 4e kolegata se e puskal s tozi koito e 150hp. smile.gif smile.gif
Прав си 150hp е. И наистна ме би с много малко. Моите фарове бяха на около 50см. зад стоповете му. Като се има в предвид че направих много лош старт с много въртене на гуми. Тругнах някаде с около 4 хиляди оборота което е много грешно. Пробвах след това с около 3 и стана перфектно. Ще потренирам още малко и ще го карам да се дръпнем пак ако иска и ще ви кажа какав е резултата. :thumbsup: Само се моля съединителя ми да издържи защото на последната ми тренировка май го позапалих sad.gif
тва са къде 5 метра или 0.2 секунди и да ти кажа никак не е малко....от друга страна, голфето требе да е по-бързо....а за пиленето на гуми...алито си пили гуми по цялата дистанция горе долу ама какво от това....

Публикувано на: 13 Авг 2008 16:33
от beri1
Здравей колега.Имам предложение за съединителя,спортен феродов диск AISIN за 110лв някаде. Сложих на моита много съм доволен,гарантирам ти успешен старт. Ама и да се молиш смисъл нема вземи го смени. :help:

Публикувано на: 13 Авг 2008 17:49
от sskk87
maisho написа:
sskk87 написа:pravq oto4nenie: 235Nm e za dvigatel koito e 180hp,a tozi koito e 150hp e 210Nm.predpolagam 4e kolegata se e puskal s tozi koito e 150hp. smile.gif smile.gif
Прав си 150hp е. И наистна ме би с много малко. Моите фарове бяха на около 50см. зад стоповете му. Като се има в предвид че направих много лош старт с много въртене на гуми. Тругнах някаде с около 4 хиляди оборота което е много грешно. Пробвах след това с около 3 и стана перфектно. Ще потренирам още малко и ще го карам да се дръпнем пак ако иска и ще ви кажа какав е резултата. :thumbsup: Само се моля съединителя ми да издържи защото на последната ми тренировка май го позапалих sad.gif
draj me v te4enie na ne6tata :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 13 Авг 2008 19:49
от diver
beri1 написа:Здравей колега.Имам предложение за съединителя,спортен феродов диск AISIN за 110лв някаде. Сложих на моита много съм доволен,гарантирам ти успешен старт. Ама и да се молиш смисъл нема вземи го смени. :help:
За 110лв и АЙСИН, ще да е некъв мноооо кУрав....сигура дава секунда разлика поне....Интересно в комплект с пернишки номер какво прави като време....

Публикувано на: 13 Авг 2008 21:28
от Uncle Dido
diver написа:Интересно в комплект с пернишки номер какво прави като време....
Тури го до Кими Райконен да му вкара малко комплекси....

http://www.youtube.com/watch?v=BSOOuYc0Ewo

Публикувано на: 14 Авг 2008 16:25
от beri1
Имаш ли по добро предложение на по добра цена? :censored: Ако имаш даи, недей само да критикуваш.

Публикувано на: 14 Авг 2008 19:07
от diver
beri1 написа:Имаш ли по добро предложение на по добра цена? :censored: Ако имаш даи, недей само да критикуваш.
Само не разбрах кой те излъга, че качеството и цената са добри?!

Публикувано на: 14 Авг 2008 23:37
от beri1
Отговори конкретно на въпроса ,защо ми отговаряш с въпрос. sleep.gif

Публикувано на: 15 Авг 2008 00:07
от hjapan
не ставайте смешни...!какви са тези "легота",които ви дьрпат! tooth.gif

Публикувано на: 15 Авг 2008 07:58
от diver
beri1 написа:Отговори конкретно на въпроса ,защо ми отговаряш с въпрос. sleep.gif
Цената на ВАЛЕО е тамън на половина. И сега за да ти спестя глупости от рода на - е да ама качеството е друго....да те светна, че фирмата е една и съща под различни имена за Европа и Азия.

Тоя съединител, ще му помогне при гонка ама друг път. Що ли стрийт рейс съединителите почват от 500$?!

Отговорих ли конкретно?

Публикувано на: 15 Авг 2008 14:20
от beri1
Не видяхме цифри. И не разбрах само за VALEO от ЮЖНА ИТАЛИЯ ли пишеш,и кое му е по доброто от aisin.Чувал си някой да казва нещто ама май не си чул добре.КОЛЕГА