Въпроси за МОЙТА Corolla АЕ86-Проект
rudolf
Мнение от punkara » 06 Авг 2008 06:11

Spored men, ne si harchi parite za "sportni chasti" vednaga, predi da si reshil kakvo shte pravish tochno kolata, sega za sega shte imash dostatuchno razhodi samo da ya vurnesh na shto gode fabrichen level! povervai mi

BTW, tuka edin nov far v toyota e 136evro +DDS (20%) da si znaesh! gabarita e 76evro,


pozdravi,
punky

punkara
Мнение от poli » 06 Авг 2008 09:58
За перформанс частите и обикновенните части ще копувам втора употреба от Япония като тези тук:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=7579
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=7582
е някой от частите като радиатор и предно стъкло сще са нови.
Днес има среща с един майстор тенекеджия дето казват че бил цар в резтаврацийте,та да я види,да видим какво ще каже.
-Тези греди отзад под багажника много ме претисняват.
А в Япония ми се пулят като ги питам дали са изгнили.
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
poli
Мнение от b_d » 06 Авг 2008 10:19
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE
b_d
Мнение от cj » 06 Авг 2008 11:07


Моят съвет е следният:
1. Изходната база за една кола е добра геометрия и здравина на купето - не е задължително да го направиш от самото начало, но рано или късно ако вървиш към перформънс сетъп ще минеш и през това.
2. На второ място бих ревизирал/ъпгрейднал спирачките
3. Обърни внимание на т.нар. "drivetrain"
4. Окачване
Според мен, това са най-важните и спешни моменти при изграждането на един автомобил. Едва след това обърни внимание на 5. двигателя - естествено ако вече не си попаднал във "форсмажорни обстоятелства"


4AGE 20v или 4AGZE? Имам някакви първични впечатления от първия и въпреки, че 20в-то звучи малко по-екзотично, мисля че суперчарджър варианта би носел по-лесен фън. Естествено зависи какво целиш... пикова мощност или широк пауърбанд със сила от ниски обороти?
6. екстри и удобства можеш да си създаваш когато ти се отдаде възможност (спойлери, седалки, волани, музика и каквото ти се прииска допълнително)
Забележка: реставрация на каквото се наложи е постоянен процес

2007 Субару Импреза STi
cj
Мнение от poli » 06 Авг 2008 11:18
Радвам се че гредите се оправят толкова лесно,значи спирам да се претиснявам за тях и остава да се изпъне добре от пред.bad_dog написа:Гредите се правят много лесно - сгъва се ламарина 1.5мм на абкант и си готов.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE
За този 4А-GZE,изглежда съблазнително и с по-постоянна мощност както каза колегата по-горе.Но незнам как този двигател ще се побере и директно ли става на камбаната.
Абе тая кола ще я бъде.
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
poli
Мнение от punkara » 06 Авг 2008 11:52

4A-GE blue top i red and balck top = 200mm suedinitel
4A-GE red top, 7A-FE = 212mm suedinitel
4A-GZE i 4A-FE (pri AE95 toest 4x4 corolla) = 225mm suedinitel
taka che maksimalno mozesh da suberesh mahovik i susedinitel na 212mm v T50 kambanata.
Kato cyalo imash vsichki nuzhni chasti da transformirash 4A-GZE za RWD application, shtot imash AE86 sus 4AGE

potursi iz neta, mislya che imashe podrobni opisaniya na prozesa. edin suvet ot men, ako shte ti e daily driver, gledai 4A-GZE-to da doide s kompressor za A/C, ili pone stoikata za nego, puk kutiyata, trubite i pr. ako ti potryabvat shte namersih v USA, shtot v Japan sa RHD i nema da stanat

az opredelno te suvetvam da si slozhish klimatik, tova pravya v momenta i az, i nyamam turpenie da dochaklam chastite da go dozglobya i da go pulnya, che mi pisna da se potya v tezi koli!

punkara
Мнение от rudolf » 06 Авг 2008 13:48
абкант ми препоръчаха някакъв между руски паметники стадиона-към зоната,, цените били символични, и след морето-и аз ще правя греда. свали съм и гнилата част за мостра.bad_dog написа:Гредите се правят много лесно - сгъва се ламарина 1.5мм на абкант и си готов.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE
rudolf
Мнение от poli » 06 Авг 2008 16:15
Реално на мен ми трябва само двигателя,в смисъл няма какво друго да ползвам от предницата?За да не я взимам цялата.
В Гърция всички слагат 20в блак топ,и всички ме съветват за него.Принципно за 20в-то има всичко абсолщтно,но другия нещо не го срещам по японските каталози.
4A-GZE същия ли е като 4А-GE-то(с изклщчение естественно на буталата),в смисъл валове,гарнитури,клапани...?
- Прикачени файлове
-
- SDC10124.jpg (113.98 KiB) Преглеждано 5525 пъти
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
poli
punkara
Мнение от b_d » 06 Авг 2008 23:04
1. Двигател + вх. колектор
2. Окабеляването на двигателя + датчици
3. ЕКУ
4. Периферия - алтернатор, supercharger, бобини, комутатор.
За да се сложи двигателя в АЕ86 има няколко задачки с повишена трудност:
1. Да се направи окабеляването - от оригиналното на ае86 и това на 4агзе се прави едно ново - доста неприятна задача, но напълно постижима;
2. Да се премести алтернатора - на 4AGZE алтернатора стои много ниско и се удря в стабилизиращата щанга на AE86 - трябва да се изреже/направи нова стойка и да се премести по-високо;
3. Да се купи един олекотен маховик на 212мм заедно с читав съединител.
4. Да се смени бензиновата помпа с по-голяма;
b_d
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 07 Авг 2008 00:06
agent dust
Мнение от punkara » 07 Авг 2008 01:50

Poli, kato ti gledam kolekziyata ot koli, shte ti preporucham 4A-GZE, sled instalaziyata mu, e mnogo lesno da si vdigash i konskite sili, smenyash samo shaibi na remuka na kompressora i/ili na kol val. sushto taka ako nyakoi den ti hrumne da slagash turbo, imash samo da add-nesh vsmukvatelen kolektor ot originalniyat ti dvigatel, i edno turbo s kolektor, vsichko vutre v dvigatelya si e napraveno za boost!

no ti si znaesh nai-dobre!

punkara
Мнение от poli » 07 Авг 2008 08:33
И към него трябва да има алтернатор,стартер компресор,окабеляване и комутатор.
А нещо лапите на двигателя необходими ли са или се ползват тези от моя?
Някой в България кара ли с такава конверсия?
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
poli
Мнение от b_d » 07 Авг 2008 08:39
Никой не кара в БГ 4АГЗЕ. Моя двигател е доста близо до късно 4АГЗЕ - единствената разлика е, че в моя болтовете и шпилките са АРП, но и тойотските са доволно здрави.
b_d
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта