Въпроси за МОЙТА Corolla АЕ86-Проект
opredeleno edin 4A-GZE vuzmozhno po-kusna generaziya shte e idealen dvigatel za tvoyata kola, i si mislya che shte te kefi poveche.
inache ako iskash atmosferka, az bih slozhil napravo edin 3S-GE posledna generaziya, ili po-rannata, no si e dosta rabota, i poveche pari za chasti.
Spored men, ne si harchi parite za "sportni chasti" vednaga, predi da si reshil kakvo shte pravish tochno kolata, sega za sega shte imash dostatuchno razhodi samo da ya vurnesh na shto gode fabrichen level! povervai mi
BTW, tuka edin nov far v toyota e 136evro +DDS (20%) da si znaesh! gabarita e 76evro,
nov radiator pak ot toyota e 140evro +DDS
pozdravi,
punky

Spored men, ne si harchi parite za "sportni chasti" vednaga, predi da si reshil kakvo shte pravish tochno kolata, sega za sega shte imash dostatuchno razhodi samo da ya vurnesh na shto gode fabrichen level! povervai mi

BTW, tuka edin nov far v toyota e 136evro +DDS (20%) da si znaesh! gabarita e 76evro,


pozdravi,
punky

Снощи така и не успях да го намеря този 4A-GZE двигател на каква кола го има.Турбо ли е този двигател?
За перформанс частите и обикновенните части ще копувам втора употреба от Япония като тези тук:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=7579
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=7582
е някой от частите като радиатор и предно стъкло сще са нови.
Днес има среща с един майстор тенекеджия дето казват че бил цар в резтаврацийте,та да я види,да видим какво ще каже.
-Тези греди отзад под багажника много ме претисняват.
А в Япония ми се пулят като ги питам дали са изгнили.
За перформанс частите и обикновенните части ще копувам втора употреба от Япония като тези тук:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=7579
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=7582
е някой от частите като радиатор и предно стъкло сще са нови.
Днес има среща с един майстор тенекеджия дето казват че бил цар в резтаврацийте,та да я види,да видим какво ще каже.
-Тези греди отзад под багажника много ме претисняват.
А в Япония ми се пулят като ги питам дали са изгнили.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
Гредите се правят много лесно - сгъва се ламарина 1.5мм на абкант и си готов.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE
Честито още веднъж и тук!
Моят съвет е следният:
1. Изходната база за една кола е добра геометрия и здравина на купето - не е задължително да го направиш от самото начало, но рано или късно ако вървиш към перформънс сетъп ще минеш и през това.
2. На второ място бих ревизирал/ъпгрейднал спирачките
3. Обърни внимание на т.нар. "drivetrain"
4. Окачване
Според мен, това са най-важните и спешни моменти при изграждането на един автомобил. Едва след това обърни внимание на 5. двигателя - естествено ако вече не си попаднал във "форсмажорни обстоятелства"
.
4AGE 20v или 4AGZE? Имам някакви първични впечатления от първия и въпреки, че 20в-то звучи малко по-екзотично, мисля че суперчарджър варианта би носел по-лесен фън. Естествено зависи какво целиш... пикова мощност или широк пауърбанд със сила от ниски обороти?
6. екстри и удобства можеш да си създаваш когато ти се отдаде възможност (спойлери, седалки, волани, музика и каквото ти се прииска допълнително)
Забележка: реставрация на каквото се наложи е постоянен процес


Моят съвет е следният:
1. Изходната база за една кола е добра геометрия и здравина на купето - не е задължително да го направиш от самото начало, но рано или късно ако вървиш към перформънс сетъп ще минеш и през това.
2. На второ място бих ревизирал/ъпгрейднал спирачките
3. Обърни внимание на т.нар. "drivetrain"
4. Окачване
Според мен, това са най-важните и спешни моменти при изграждането на един автомобил. Едва след това обърни внимание на 5. двигателя - естествено ако вече не си попаднал във "форсмажорни обстоятелства"


4AGE 20v или 4AGZE? Имам някакви първични впечатления от първия и въпреки, че 20в-то звучи малко по-екзотично, мисля че суперчарджър варианта би носел по-лесен фън. Естествено зависи какво целиш... пикова мощност или широк пауърбанд със сила от ниски обороти?
6. екстри и удобства можеш да си създаваш когато ти се отдаде възможност (спойлери, седалки, волани, музика и каквото ти се прииска допълнително)
Забележка: реставрация на каквото се наложи е постоянен процес

1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Благодаря за предложенията.
За този 4А-GZE,изглежда съблазнително и с по-постоянна мощност както каза колегата по-горе.Но незнам как този двигател ще се побере и директно ли става на камбаната.
Абе тая кола ще я бъде.
Радвам се че гредите се оправят толкова лесно,значи спирам да се претиснявам за тях и остава да се изпъне добре от пред.bad_dog написа:Гредите се правят много лесно - сгъва се ламарина 1.5мм на абкант и си готов.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE
За този 4А-GZE,изглежда съблазнително и с по-постоянна мощност както каза колегата по-горе.Но незнам как този двигател ще се побере и директно ли става на камбаната.
Абе тая кола ще я бъде.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
ne, mahovika na 4AGZE e po-golyam, i ne vliza vuv kambanata na T50, zatova, shte polzvash mahovika ot originalniyat dvigatel
.
4A-GE blue top i red and balck top = 200mm suedinitel
4A-GE red top, 7A-FE = 212mm suedinitel
4A-GZE i 4A-FE (pri AE95 toest 4x4 corolla) = 225mm suedinitel
taka che maksimalno mozesh da suberesh mahovik i susedinitel na 212mm v T50 kambanata.
Kato cyalo imash vsichki nuzhni chasti da transformirash 4A-GZE za RWD application, shtot imash AE86 sus 4AGE
potursi iz neta, mislya che imashe podrobni opisaniya na prozesa. edin suvet ot men, ako shte ti e daily driver, gledai 4A-GZE-to da doide s kompressor za A/C, ili pone stoikata za nego, puk kutiyata, trubite i pr. ako ti potryabvat shte namersih v USA, shtot v Japan sa RHD i nema da stanat
az opredelno te suvetvam da si slozhish klimatik, tova pravya v momenta i az, i nyamam turpenie da dochaklam chastite da go dozglobya i da go pulnya, che mi pisna da se potya v tezi koli!


4A-GE blue top i red and balck top = 200mm suedinitel
4A-GE red top, 7A-FE = 212mm suedinitel
4A-GZE i 4A-FE (pri AE95 toest 4x4 corolla) = 225mm suedinitel
taka che maksimalno mozesh da suberesh mahovik i susedinitel na 212mm v T50 kambanata.
Kato cyalo imash vsichki nuzhni chasti da transformirash 4A-GZE za RWD application, shtot imash AE86 sus 4AGE

potursi iz neta, mislya che imashe podrobni opisaniya na prozesa. edin suvet ot men, ako shte ti e daily driver, gledai 4A-GZE-to da doide s kompressor za A/C, ili pone stoikata za nego, puk kutiyata, trubite i pr. ako ti potryabvat shte namersih v USA, shtot v Japan sa RHD i nema da stanat

az opredelno te suvetvam da si slozhish klimatik, tova pravya v momenta i az, i nyamam turpenie da dochaklam chastite da go dozglobya i da go pulnya, che mi pisna da se potya v tezi koli!

абкант ми препоръчаха някакъв между руски паметники стадиона-към зоната,, цените били символични, и след морето-и аз ще правя греда. свали съм и гнилата част за мостра.bad_dog написа:Гредите се правят много лесно - сгъва се ламарина 1.5мм на абкант и си готов.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE
Намерих предници АЕ101 с този двигател 4А-GZE,но да попитам те имат ли разлики Силвър топ и подобни?
Реално на мен ми трябва само двигателя,в смисъл няма какво друго да ползвам от предницата?За да не я взимам цялата.
В Гърция всички слагат 20в блак топ,и всички ме съветват за него.Принципно за 20в-то има всичко абсолщтно,но другия нещо не го срещам по японските каталози.
4A-GZE същия ли е като 4А-GE-то(с изклщчение естественно на буталата),в смисъл валове,гарнитури,клапани...?
Реално на мен ми трябва само двигателя,в смисъл няма какво друго да ползвам от предницата?За да не я взимам цялата.
В Гърция всички слагат 20в блак топ,и всички ме съветват за него.Принципно за 20в-то има всичко абсолщтно,но другия нещо не го срещам по японските каталози.
4A-GZE същия ли е като 4А-GE-то(с изклщчение естественно на буталата),в смисъл валове,гарнитури,клапани...?
- Прикачени файлове
-
- SDC10124.jpg (113.98 KiB) Преглеждано 5379 пъти
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
Реално ти трябват:
1. Двигател + вх. колектор
2. Окабеляването на двигателя + датчици
3. ЕКУ
4. Периферия - алтернатор, supercharger, бобини, комутатор.
За да се сложи двигателя в АЕ86 има няколко задачки с повишена трудност:
1. Да се направи окабеляването - от оригиналното на ае86 и това на 4агзе се прави едно ново - доста неприятна задача, но напълно постижима;
2. Да се премести алтернатора - на 4AGZE алтернатора стои много ниско и се удря в стабилизиращата щанга на AE86 - трябва да се изреже/направи нова стойка и да се премести по-високо;
3. Да се купи един олекотен маховик на 212мм заедно с читав съединител.
4. Да се смени бензиновата помпа с по-голяма;
1. Двигател + вх. колектор
2. Окабеляването на двигателя + датчици
3. ЕКУ
4. Периферия - алтернатор, supercharger, бобини, комутатор.
За да се сложи двигателя в АЕ86 има няколко задачки с повишена трудност:
1. Да се направи окабеляването - от оригиналното на ае86 и това на 4агзе се прави едно ново - доста неприятна задача, но напълно постижима;
2. Да се премести алтернатора - на 4AGZE алтернатора стои много ниско и се удря в стабилизиращата щанга на AE86 - трябва да се изреже/направи нова стойка и да се премести по-високо;
3. Да се купи един олекотен маховик на 212мм заедно с читав съединител.
4. Да се смени бензиновата помпа с по-голяма;
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
biggrin.gif vednaga si lichi, koi tuka predpochitat visokite RPM-i i koi vurtyashtiyat moment! laugh.gif
Poli, kato ti gledam kolekziyata ot koli, shte ti preporucham 4A-GZE, sled instalaziyata mu, e mnogo lesno da si vdigash i konskite sili, smenyash samo shaibi na remuka na kompressora i/ili na kol val. sushto taka ako nyakoi den ti hrumne da slagash turbo, imash samo da add-nesh vsmukvatelen kolektor ot originalniyat ti dvigatel, i edno turbo s kolektor, vsichko vutre v dvigatelya si e napraveno za boost!
no ti si znaesh nai-dobre!

Poli, kato ti gledam kolekziyata ot koli, shte ti preporucham 4A-GZE, sled instalaziyata mu, e mnogo lesno da si vdigash i konskite sili, smenyash samo shaibi na remuka na kompressora i/ili na kol val. sushto taka ako nyakoi den ti hrumne da slagash turbo, imash samo da add-nesh vsmukvatelen kolektor ot originalniyat ti dvigatel, i edno turbo s kolektor, vsichko vutre v dvigatelya si e napraveno za boost!

no ti si znaesh nai-dobre!

Ясно,значи избирам 4A-GZE и каквото стане.
И към него трябва да има алтернатор,стартер компресор,окабеляване и комутатор.
А нещо лапите на двигателя необходими ли са или се ползват тези от моя?
Някой в България кара ли с такава конверсия?
И към него трябва да има алтернатор,стартер компресор,окабеляване и комутатор.
А нещо лапите на двигателя необходими ли са или се ползват тези от моя?
Някой в България кара ли с такава конверсия?
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта