Страница 2 от 3
Публикувано на: 09 Юли 2008 10:47
от jamie
"много добри за цената си"
Е те това като го видя - и ми е ясно че ми продават нещо
"но от външна гледна точка изглеждат дори по-добри " такова.
Ако някой иска кола за изложба - добре. Ако ще я кара - друга бира ....
ПП: К-Спорт се чакат за ремон ти/части поне по 2 месеца тук.
Re: MR-2
Публикувано на: 09 Юли 2008 11:48
от Staff_Ko
rudolf написа:Staff_Ko написа:Mi dobree, mersi za savetite...6te razgledam v Neta i kato mu doide vremeto 6te vidim.........
ebay, не е целия нет,иначе и аз преди да се питам много харесвах д2 на картинка...
щях да те питам какви са ти оплакваията от сегашните спирачки,ако колата не е 3сгте и не се качва на писта?
лично аз бих пробвал да редуцирам теглото и да трансферирам на предната ос ,колкото се може повече тегло. тя сега с 3с-гте ли е?
Първо искам да отговоря на горното: Аз съм далеч от мисълта че Е-Бей е единственото място за пазаруване в Нета...Д2 ги харесвам на картинка, да, но на картинка са хубави и K-Sport а за тях с Poli сме говорили по телефона повече от достатъчно и дори и само варианта за "гаранция" ми е достатъчен за да си купя такива от него...За TeinFlex още не съм мислил...но има време и за това....Тук искам да вметна и това какъв точно ми е проблема със спирачките. Значи отзад спирачките ми захващат когато си искат, по всяко време...??? Значи до спирачна помпа съм разглобил 4 пъти цялата система....това включва смазване на всички компоненти почистване на цялата система, веднъж смених спирачните дискове с други втора употреба /не бяха криви/, смяна на накладки, откачих дори и ръчната спирачка....и....както си карам и задържат когато си искат...за 1 км разстояние дисковете стават червени....Вече не ми достига техническа мисъл какъв може да е проблема - затова, купувам си 4 спирачни апарата с дискове - независимо дали ще са K-Sport или Brembo и си решавам проблемите за винаги...И да отговоря и на другият въпрос: Не, не съм с 3S-GTE a с 3S-GE /който го продавам -
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=7476 / a мисля и ще си купя 3S-GTE half-cut MR2 oт Poli и за сега съм решил да ползвам задната спирачна система от тази половин кола която ще ми докара Poli...
Така че, планът за тунинг който съм си направил и описал по-горе един ден ще стане...това е единственото нещо в което, всички които четете тези редове, можете да сте сигурни!!!
Друг е въпросът дали някой от компонентите ще претърпи промени в това коя марка точно да бъде....Но за сега на дневен ред остава закупуването на 3-rd gen 3S-GTE апък след това едно по едно докато се стигне и до да кажем финала на тунинга с едно пребоядисване...

Аиде за сега чао на всички и Благодаря на Poli който се стреми да оказва такова съдействие на всички "тунери" в така безпаричната на България...
Публикувано на: 09 Юли 2008 13:13
от b_d
Аз лично съм държал в ръце и съм се возил на кола с Д2.
Като изработка бяха ПЕРФЕКТНИ. Като возия са по-добри от КОНИ примерно.
Не мога да коментирам дълготрайността им или материалите, от които са изработени.
Публикувано на: 09 Юли 2008 13:37
от Uncle Dido
bad_dog написа:Аз лично съм държал в ръце и съм се возил на кола с Д2.
Като изработка бяха ПЕРФЕКТНИ. Като возия са по-добри от КОНИ примерно.
Не мога да коментирам дълготрайността им или материалите, от които са изработени.
Ако ще и от титан да са... Имам идея! Да поканим всички големи производители да си тестват ходовата част на автомобилите в България! Полигона ще е с площ 110 000 кв. км.
Публикувано на: 09 Юли 2008 13:43
от jamie
Хубаво де пич, ама ти имаш нужда от диагностика и ремонти - не от тунинг.
Инак и аз съм държал Д2 и са добър "експонат". Излизаш от асфалта в тревата - следват 2 месеца чакане....
Хайде по-добре Кони/ТЕИН.
Публикувано на: 09 Юли 2008 14:40
от b_d
Е какво им е хубавото на КОНИ? Че се чупят,? Че rebond-а им е кошмарен? КОНИ не са хубави - те са приемливи.
Хубаво е да се споделя опит от първа ръка - предполагам, че всеки тук може да ползва google.
Публикувано на: 09 Юли 2008 15:59
от jamie
То в Гугъла ясна работата - каквото и да потърсиш - ще го намериш laugh.gif
Визирам случката на Живко по Калояново. Да си виждал счупено Кони от напускане на писта - без колизия ?
Публикувано на: 09 Юли 2008 16:09
от b_d
Виждал съм счупено кони от малка дупка, а като държане на пътя мисля, че д2 са по-добри.
MR-2
Публикувано на: 09 Юли 2008 17:32
от Staff_Ko
Така...И последно...???
Спирачната система заключихме в едно мнение че е най-добре да е Brembo...добре...
Обаче май има доста различни мнения по въпроса с окачваменто...
TEIN Susupension: 1700 do 1900 dolara za :
http://www.prostreetonline.com/x/tein-t ... lovers.asp
http://www.nolimitmotorsport.com/prod/DST04-6USS1
D2:
http://www.nolimitmotorsport.com/prod/D2-T022 - 1500 лв с доставка до Шумен / България...
Не виждам какво по-добро на по-добра цена да си взема и да е долу-горе марка...
То както мнения така и марки много.....ама я вижте разликата в цената между Tein и D2...и при 1000 лв разлика, не бих се замислил кое да купя при положение че ги поставяте на един "кантар"...в който качеството е около еднакво а цената далеч не си прилича...
Публикувано на: 09 Юли 2008 18:02
от b_d
Tein определено е по-добро от Д2 и никой не ги е слагал на кантар. За (само) 1000лв. разлика определено бих взел Tein.
MR-2
Публикувано на: 09 Юли 2008 19:13
от Staff_Ko
Може и прав да си, не знам и нямам опит в тази област...Значи, ако се основавам на твоето мнение, бих жзел това:
http://cgi.ebay.co.uk/TEIN-Super-Street ... 18Q2el1247
и цената е добра сякаш...
Публикувано на: 10 Юли 2008 09:19
от poli
jamie,
за оф роад има други по-добри окачвания и марки.
аз съм излизал в тревата на писта Серес с окачване KMS и имах проблем с двата десни амортесьора.И в този случей гаранция нямах поради луфта на амортесьорите.Оговора на австралийците беше.Амортесьорите са направени да работят на-горе и на-долу,а не на страни.Желаетели да ги отремонтираме и да си заплатите или да ви ги изпратиме така обратно.
Публикувано на: 10 Юли 2008 11:25
от jamie
poli написа:jamie,
за оф роад има други по-добри окачвания и марки.
аз съм излизал в тревата на писта Серес с окачване KMS и имах проблем с двата десни амортесьора.И в този случей гаранция нямах поради луфта на амортесьорите.Оговора на австралийците беше.Амортесьорите са направени да работят на-горе и на-долу,а не на страни.Желаетели да ги отремонтираме и да си заплатите или да ви ги изпратиме така обратно.
Поли, офроуда е ДРУГА дисциплина laugh.gif
Хайде да не ми излиза през носа всяка грешка а ? И не знам защо смяташ че австралийците са капацитети, сигурно щото инак за китайци идеше реч....
Имало нещо гнило в Дания. Има - ама не е гнило, ай тихо че Дими ще ни комплексира всичките сега laugh.gif
Публикувано на: 10 Юли 2008 13:40
от poli
Ти какво би препоръчал като окачване на колегата?
Публикувано на: 10 Юли 2008 13:50
от jamie
Вече съм го писал - ТЕИН-ка.
Щом е бюджетен.