
HORSE POWER WAR!!!
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Ставало добре и с 9.4 CR + до 0.8 бар бууст :-)ugabuga написа:sas ballbearing turbo i top mounted intercooler za da sa po kusi trabite shte varvi kato atmosferka maznomaggkrabar написа:само че да накараш турбо да върви мазно като атмосферка си е приключениеmoiaata kato imashe TMIC varveshe mnogo mazno, sega malko lag ima ... dosta daje ama i imam mnogo raboti da opraviam po trabite.
Че имаше историйки и за 10.5+0.5 бууст - стендалоун и яко игнишън мениджмънт.
da sum kazal neshto podobno che VTEC vuv honda prilicha na fadroma ili prosto taka ti prozvucha po dobre.maggkrabar написа:мощността е работата, която може да извърши двигателя за единица време - твърде преходно понятие - дава се максимална мощност при точно определени обороти - просто някаква пикова стойност. намери динографика на хонда NSX или друг VTEC двигател, TVIS или VVTi системата на Тойота имат същата задача - да дадат добър въртящ момент в голям диапазон от обороти. затова и колите с подобни системи са си бегачки без да имат голяма мощност - имат добър въртящ момент за по-дълго ускоряване без смяна на предавките. борбата при всички спортни автомобили е за добър и плавен въртящ момент в голям диапазон от обороти - той върти колелата. не вярвам някой VTEC да ти прилича на фадрома
Tova koeto kazah e che NE E SAMO Vurtiasht moment koeto pravi edna kola po burza. S tebe mai she si govorim na chasti za da mojesh da poemesh po lesno....




da sum kazal neshto podobno che VTEC vuv honda prilicha na fadroma ili prosto taka ti prozvucha po dobre.maggkrabar написа:мощността е работата, която може да извърши двигателя за единица време - твърде преходно понятие - дава се максимална мощност при точно определени обороти - просто някаква пикова стойност. намери динографика на хонда NSX или друг VTEC двигател, TVIS или VVTi системата на Тойота имат същата задача - да дадат добър въртящ момент в голям диапазон от обороти. затова и колите с подобни системи са си бегачки без да имат голяма мощност - имат добър въртящ момент за по-дълго ускоряване без смяна на предавките. борбата при всички спортни автомобили е за добър и плавен въртящ момент в голям диапазон от обороти - той върти колелата. не вярвам някой VTEC да ти прилича на фадрома
Tova koeto kazah e che NE E SAMO Vurtiasht moment koeto pravi edna kola po burza. S tebe mai she si govorim na chasti za da mojesh da poemesh po lesno....




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта