
HORSE POWER WAR!!!
Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 03 Окт 2005 23:32
братото от една година се мъчи да изчисти лага на турбината, сума пари и нерви пръсна - ефект минимален - забива муцуна като за световно ако я изтървеш 

status: за БАН
agent dust
Мнение от jamie » 03 Окт 2005 23:34
Ставало добре и с 9.4 CR + до 0.8 бар бууст :-)ugabuga написа:sas ballbearing turbo i top mounted intercooler za da sa po kusi trabite shte varvi kato atmosferka maznomaggkrabar написа:само че да накараш турбо да върви мазно като атмосферка си е приключениеmoiaata kato imashe TMIC varveshe mnogo mazno, sega malko lag ima ... dosta daje ama i imam mnogo raboti da opraviam po trabite.
Че имаше историйки и за 10.5+0.5 бууст - стендалоун и яко игнишън мениджмънт.
jamie
ugabuga
Мнение от Гост » 04 Окт 2005 23:08
da sum kazal neshto podobno che VTEC vuv honda prilicha na fadroma ili prosto taka ti prozvucha po dobre.maggkrabar написа:мощността е работата, която може да извърши двигателя за единица време - твърде преходно понятие - дава се максимална мощност при точно определени обороти - просто някаква пикова стойност. намери динографика на хонда NSX или друг VTEC двигател, TVIS или VVTi системата на Тойота имат същата задача - да дадат добър въртящ момент в голям диапазон от обороти. затова и колите с подобни системи са си бегачки без да имат голяма мощност - имат добър въртящ момент за по-дълго ускоряване без смяна на предавките. борбата при всички спортни автомобили е за добър и плавен въртящ момент в голям диапазон от обороти - той върти колелата. не вярвам някой VTEC да ти прилича на фадрома
Tova koeto kazah e che NE E SAMO Vurtiasht moment koeto pravi edna kola po burza. S tebe mai she si govorim na chasti za da mojesh da poemesh po lesno....




Гост
Мнение от V35GTR » 04 Окт 2005 23:09
da sum kazal neshto podobno che VTEC vuv honda prilicha na fadroma ili prosto taka ti prozvucha po dobre.maggkrabar написа:мощността е работата, която може да извърши двигателя за единица време - твърде преходно понятие - дава се максимална мощност при точно определени обороти - просто някаква пикова стойност. намери динографика на хонда NSX или друг VTEC двигател, TVIS или VVTi системата на Тойота имат същата задача - да дадат добър въртящ момент в голям диапазон от обороти. затова и колите с подобни системи са си бегачки без да имат голяма мощност - имат добър въртящ момент за по-дълго ускоряване без смяна на предавките. борбата при всички спортни автомобили е за добър и плавен въртящ момент в голям диапазон от обороти - той върти колелата. не вярвам някой VTEC да ти прилича на фадрома
Tova koeto kazah e che NE E SAMO Vurtiasht moment koeto pravi edna kola po burza. S tebe mai she si govorim na chasti za da mojesh da poemesh po lesno....




V35GTR
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 2 госта