Страница 2 от 3
Публикувано на: 04 Юни 2008 17:50
от sskk87
uspqh da namerq telefona na vaprosnoto mom4e biggrin.gif
do dove4era 6te probvam tva s klapata i utre 6te pi6a dali ima efekt ili ne....

Публикувано на: 04 Юни 2008 18:39
от b_d
Публикувано на: 04 Юни 2008 18:52
от Georgimitrovich
mersi za linka spored grafikata izliza 4e mo6nosta 6te padne v srednite oboroti, vqrno i 4e pri men kolata kato udari 5000 i po4va da vurvi pove4e i dosta se promenq vzuka no dosega si misleh 4e e ne6to svurzano s tova 4e sum na gaz i 4e prehvurlq na benzin ili ne6to takova. sega se opitvam da osmislq za6toto kato e zatvorena klapata nali po tozi na4i 6te svalq nalqganeto na vhodq6tiq vuzduh, za6to se vdiga mo6tnosta. Ako do nqkolko 4asa ne go razgadaq 6te pitam pak laugh.gif
Публикувано на: 04 Юни 2008 19:12
от Georgimitrovich
hahahaha razgadah go.

Spored teoriqta 4e pri razli4nite oboroti kolektorite trqbva da budat s razli4ni razmeri za po efektivna rabota. Ta pri niskite oboroti e zatvoren i po tozi na4in se edno e po maluk i dvigatelq raboti po dobre koeto pre4i po golemite 6toto dvigatelq nemoje da drupne dostatu4no vuzduh togava se otvarq taq klapa i ei go na di6a kolkoto si 6te

Tova pone razbrah. Drugiq izvod be6e 4e ako go ostavi6 otvoren prez cqloto vreme nqma da useti6 razlika pone taka tvurdqt nqkvi horica. Lubopitno mi e kakvo 6te stane dove4era na testa.
Публикувано на: 04 Юни 2008 20:31
от rudolf
bad_dog написа:rudolf написа:maggkrabar написа:TVIS. намира се точно във фланецът, с който колекторът се закрепва за главата. виж колко рънъра имаш - 4АГЕ е с 8 рънъра, под 4500 работят само 4, останалите се пускат нагоре
мотора е 3С-ГЕ,селика; 5 ген
Е, и?
Изобщо не знаех че има 3с с твис,,,но при 2ри ген,,какъвто е на 5ти ген селика пише:
http://en.wikipedia.org/wiki/3S-GE
,,не че няма блу топ 4аге- в ае92 де:)
Публикувано на: 04 Юни 2008 22:49
от agent dust
ако блокираш ТВИС-а - колата гаранция ще е по-зле в ниските. ако тръгне по-добре, значи има някакъв проблем. "пипането" на ТВИС-а се свежда единствено до неговото махане - за да върви колата по-добре на високи обороти. прави се на бегачките - при тях няма никакво значение какви са ниските, работят само на яка ръчка и на високи. махането на ТВИС-а или блокирането му в отворено положение влошава ниските. тогава се усеща по-рязка разлика във вървежът в ниски и високи - струва ти се, че колата изведнъж се отпушва. по принцип преходът при смяна на фазите на ТВИС-а не е чак толкова голям - има много причини една кола да върви лошо на ниски, но изправен ТВИС в никакъв случай не е една от причините.
Публикувано на: 05 Юни 2008 00:25
от Uncle Dido
Публикувано на: 05 Юни 2008 10:23
от newmiro
явно е друга система, обаче на моята корола също има някакви клапи във всмукателните колектори. дори на тези които са пластмасови, се разтракват и трябва да се сменят след известно време.

Публикувано на: 05 Юни 2008 11:36
от sskk87
uspqh da q namerq taq klapa,i q otvorih!!
efekta be6e kato na sporten filtar,kolata tragva da nabira na po niski oboroti,tam kadeto dosega karah na 3-ta skorost,sega varvi na 4-ta.
Публикувано на: 05 Юни 2008 13:09
от b_d
http://en.wikipedia.org/wiki/Placebo_effect
Намери един gtech и премери времена. Според мен само си внушаваш

, ама ако те кефи си карай така

Публикувано на: 05 Юни 2008 13:14
от Troshko
Публикувано на: 05 Юни 2008 17:28
от Georgimitrovich
toi i da sloji gtecha nqma da izleze ni6toto 6toto kato q ru4ka tq pod 5000 ne pada,a nad 5000 po princip sa si otvoreni, no tazi subota 6te pomolq da mi dadut edin i 6te probvam na moita.
Публикувано на: 05 Юни 2008 19:07
от sskk87
moje i da ste pravi 4e si vnu6avam,i poneje razbirate pove4e ot men,6te sa saglasq s vas i dove4era 6te si q zatvorq pak tazi klapa,NO predi tova 6te napravq edin test: 6te dam kolata na nqkoi priqtel da napravi 1-2 krag4eta (bez da mu kaja kakvo sum pravil),posle 6te napravq klapata kakto si be6e predi-i 6te vidim dali 6te otkrie nqkva razlika.
Ina4e zanapred 6te si karam kolata kakto sa si q napravili v zavoda,vse pak vsi4ko e mislene ot injineri.

)))
Публикувано на: 05 Юни 2008 20:01
от Georgimitrovich
sskk87 написа:vse pak vsi4ko e mislene ot injineri.

)))
InjEneri

Публикувано на: 06 Юни 2008 00:24
от tm-3s-ge
клапата не е една.и не е клапа а са дросели само на четири от общо 8 всмукателни клапана.ВИЖ ТОВА:
http://www.autozine.org/technical_schoo ... gine_2.htm