Страница 2 от 3
Публикувано на: 28 Май 2008 00:03
от Nedkow
LordDigital написа:Nedkow написа:Абе това олекотяване е интересно, ама си представям как при рязко тръгване превключвам ама не помръдвадвам biggrin.gif
Абе той кардана не тежи чак толкова 2-4.кила не смятам, че ще са от значение

Супровите кардани ,тежат да си e*e майката + МногоПластови добичета ,със много гума + висящ лагер който почти гаранция е отишал във пенсия ...
Радвам се, че не съм го свалял още и гуменото каре е сменено от предния собственик

Публикувано на: 28 Май 2008 00:13
от rudolf
diver написа:rudolf написа:...при атмосверна малолитражка-4аге ще има ли смислен ефект- ако теглата са им сходни??.....
Теглата изобщо не са сходни а личния ми опит от олекотен няколкостотин грама маховик показва осезаема разлика. Сега требе набивам кинти в по-важни неща, но ако артисат 1000$ ще взема и такова карданче.
въпроса ми беше по скоро ако отпадне карето на двойния кардан и онзи въртящ лагер....дали те генерират осезаеми загуби от триене
?
Публикувано на: 28 Май 2008 01:19
от poli
Снимки от близо:
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123419/cat/4200
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123420/cat/4200
Мога да кажа че има ефект от карбоновия кардан.Съмият шофьор го усеща в начина на реакция на автомобила,като че ли му е по леко и е по пъргав.Казвам това от личен опит с EVO6.
В Англия и Гърция се монтират масово макар че цената е над 1000$,явно си заслучава.
Като предствители на CTG ни бяха изпратили запис на производството и тестове на един такъв карбонов кардан което отнема три работни дни.Ще го потърся и ще го кача някъде.
Публикувано на: 28 Май 2008 02:17
от rudolf
poli написа:Снимки от близо:
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123419/cat/4200
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123420/cat/4200
Мога да кажа че има ефект от карбоновия кардан.Съмият шофьор го усеща в начина на реакция на автомобила,като че ли му е по леко и е по пъргав.Казвам това от личен опит с EVO6.
В Англия и Гърция се монтират масово макар че цената е над 1000$,явно си заслучава.
Като предствители на CTG ни бяха изпратили запис на производството и тестове на един такъв карбонов кардан което отнема три работни дни.Ще го потърся и ще го кача някъде.
мислех си че само инт-екс териор се прави от карбона..:(,,,много съм назад
Публикувано на: 28 Май 2008 05:54
от Japanese_fever
rudolf написа:
мислех си че само инт-екс териор се прави от карбона..:(,,,много съм назад
Da ne burka6 karbon s kevlar?
Публикувано на: 28 Май 2008 06:56
от diver
Nedkow написа:Нали се сещаш, че кардана е на опора и икилограми стози диаметър не са от значение за момента

А ти нали се сещаш, че е различно да развъртиш 7-8 или 20 кила?! Същото важи и за спирачните дискове, гуми, маховик и джанти...
Публикувано на: 29 Май 2008 00:18
от Bass_Man
rudolf написа:
мислех си че само инт-екс териор се прави от карбона..:(,,,много съм назад
Е сега ако кажеш , че не знаеш , че има и карбонови съдинители и спирачки , и тн

...............
Публикувано на: 29 Май 2008 01:20
от rudolf
Bass_Man написа:rudolf написа:
мислех си че само инт-екс териор се прави от карбона..:(,,,много съм назад
Е сега ако кажеш , че не знаеш , че има и карбонови съдинители и спирачки , и тн

...............
бе затова съм чул,,,ама само покрай GP и Ф1 biggrin.gif при моторите мисля че и джанти има,,,но не се ровя по екзотики,,,щом нещо не може с чука да се отремонтира-не ми го хвали laugh.gif
с догонващи функций съм при елемтентарното изръпване и ревизия на мотора,,,и се отърсвам от останала допълнителна информация,неприложима за мен...плашим се кат стигна до електроника ,как ще ви направя преговор на буквара от 1ви клас laugh.gif
Публикувано на: 29 Май 2008 11:21
от Slayer
Интересна работа са тези кардани.
Аз съм го измислил вече - зимам една карбонова въдица (по-дебела за предпочитане) и кардана е готов за нула време!
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 29 Май 2008 13:46
от rudolf
Slayer написа:Интересна работа са тези кардани.
Аз съм го измислил вече - зимам една карбонова въдица (по-дебела за предпочитане) и кардана е готов за нула време!
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
няма толко дебела,,въдиците стават за полуоски,,,за кардан-мачта от сърф biggrin.gif
Публикувано на: 29 Май 2008 13:48
от Kpacu
Jame
...А файдата расте на квадрат с диаметъра....
колкото до въдицата - оплетката на карбоновите нишки трябва да е такава, че във всеки един момент трябва да е натоварена на опън... четох че има и вретена на фрези от карбон

[/code]
Публикувано на: 29 Май 2008 23:28
от Nedkow
Някой срещал ли е карбоново фолио в БГ, че ми трябва да си запълня една дупка заради БГ номера.
Публикувано на: 29 Май 2008 23:48
от jamie
Istinski karbon fleese - da.
Kakto i lepenka carbon-look.
Koe ot dvete ?
Публикувано на: 29 Май 2008 23:53
от Nedkow
jamie написа:Istinski karbon fleese - da.
Kakto i lepenka carbon-look.
Koe ot dvete ?
Ами дай цени.
Публикувано на: 30 Май 2008 00:20
от jamie
Pi4, izberi si koe ot dvete. Kolko goliama zona ste remontirash ?
I kak izglejda sega - ia snimka ? Da ne se okaze che iskash istinski carbon na tykan ?