Радвам се, че не съм го свалял още и гуменото каре е сменено от предния собственикLordDigital написа:Супровите кардани ,тежат да си e*e майката + МногоПластови добичета ,със много гума + висящ лагер който почти гаранция е отишал във пенсия ...Nedkow написа:Абе това олекотяване е интересно, ама си представям как при рязко тръгване превключвам ама не помръдвадвам biggrin.gif
Абе той кардана не тежи чак толкова 2-4.кила не смятам, че ще са от значение
карбонов кардан...
- Nedkow
- Мнения: 1775
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
въпроса ми беше по скоро ако отпадне карето на двойния кардан и онзи въртящ лагер....дали те генерират осезаеми загуби от триенеdiver написа:Теглата изобщо не са сходни а личния ми опит от олекотен няколкостотин грама маховик показва осезаема разлика. Сега требе набивам кинти в по-важни неща, но ако артисат 1000$ ще взема и такова карданче.rudolf написа:...при атмосверна малолитражка-4аге ще има ли смислен ефект- ако теглата са им сходни??.....
?
Снимки от близо:
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123419/cat/4200
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123420/cat/4200
Мога да кажа че има ефект от карбоновия кардан.Съмият шофьор го усеща в начина на реакция на автомобила,като че ли му е по леко и е по пъргав.Казвам това от личен опит с EVO6.
В Англия и Гърция се монтират масово макар че цената е над 1000$,явно си заслучава.
Като предствители на CTG ни бяха изпратили запис на производството и тестове на един такъв карбонов кардан което отнема три работни дни.Ще го потърся и ще го кача някъде.
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123419/cat/4200
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123420/cat/4200
Мога да кажа че има ефект от карбоновия кардан.Съмият шофьор го усеща в начина на реакция на автомобила,като че ли му е по леко и е по пъргав.Казвам това от личен опит с EVO6.
В Англия и Гърция се монтират масово макар че цената е над 1000$,явно си заслучава.
Като предствители на CTG ни бяха изпратили запис на производството и тестове на един такъв карбонов кардан което отнема три работни дни.Ще го потърся и ще го кача някъде.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
мислех си че само инт-екс териор се прави от карбона..:(,,,много съм назадpoli написа:Снимки от близо:
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123419/cat/4200
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123420/cat/4200
Мога да кажа че има ефект от карбоновия кардан.Съмият шофьор го усеща в начина на реакция на автомобила,като че ли му е по леко и е по пъргав.Казвам това от личен опит с EVO6.
В Англия и Гърция се монтират масово макар че цената е над 1000$,явно си заслучава.
Като предствители на CTG ни бяха изпратили запис на производството и тестове на един такъв карбонов кардан което отнема три работни дни.Ще го потърся и ще го кача някъде.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
А ти нали се сещаш, че е различно да развъртиш 7-8 или 20 кила?! Същото важи и за спирачните дискове, гуми, маховик и джанти...Nedkow написа:Нали се сещаш, че кардана е на опора и икилограми стози диаметър не са от значение за момента

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
бе затова съм чул,,,ама само покрай GP и Ф1 biggrin.gif при моторите мисля че и джанти има,,,но не се ровя по екзотики,,,щом нещо не може с чука да се отремонтира-не ми го хвали laugh.gifBass_Man написа:Е сега ако кажеш , че не знаеш , че има и карбонови съдинители и спирачки , и тнrudolf написа: мислех си че само инт-екс териор се прави от карбона..:(,,,много съм назад...............
с догонващи функций съм при елемтентарното изръпване и ревизия на мотора,,,и се отърсвам от останала допълнителна информация,неприложима за мен...плашим се кат стигна до електроника ,как ще ви направя преговор на буквара от 1ви клас laugh.gif
Jame
колкото до въдицата - оплетката на карбоновите нишки трябва да е такава, че във всеки един момент трябва да е натоварена на опън... четох че има и вретена на фрези от карбон
[/code]
...А файдата расте на квадрат с диаметъра....
колкото до въдицата - оплетката на карбоновите нишки трябва да е такава, че във всеки един момент трябва да е натоварена на опън... четох че има и вретена на фрези от карбон
TOYOTA Corolla Е11 4EFE
"Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказох от четенето."
-Henny Youngman
"Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказох от четенето."
-Henny Youngman
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост