карбонов кардан...

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 28 Май 2008 00:03

LordDigital написа:
Nedkow написа:Абе това олекотяване е интересно, ама си представям как при рязко тръгване превключвам ама не помръдвадвам biggrin.gif
Абе той кардана не тежи чак толкова 2-4.кила не смятам, че ще са от значение smile.gif
Супровите кардани ,тежат да си e*e майката + МногоПластови добичета ,със много гума + висящ лагер който почти гаранция е отишал във пенсия ...
Радвам се, че не съм го свалял още и гуменото каре е сменено от предния собственик smile.gif

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 28 Май 2008 00:13

diver написа:
rudolf написа:...при атмосверна малолитражка-4аге ще има ли смислен ефект- ако теглата са им сходни??.....
Теглата изобщо не са сходни а личния ми опит от олекотен няколкостотин грама маховик показва осезаема разлика. Сега требе набивам кинти в по-важни неща, но ако артисат 1000$ ще взема и такова карданче.
въпроса ми беше по скоро ако отпадне карето на двойния кардан и онзи въртящ лагер....дали те генерират осезаеми загуби от триене
?

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 28 Май 2008 01:19

Снимки от близо:
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123419/cat/4200
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123420/cat/4200

Мога да кажа че има ефект от карбоновия кардан.Съмият шофьор го усеща в начина на реакция на автомобила,като че ли му е по леко и е по пъргав.Казвам това от личен опит с EVO6.
В Англия и Гърция се монтират масово макар че цената е над 1000$,явно си заслучава.
Като предствители на CTG ни бяха изпратили запис на производството и тестове на един такъв карбонов кардан което отнема три работни дни.Ще го потърся и ще го кача някъде.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 28 Май 2008 02:17

poli написа:Снимки от близо:
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123419/cat/4200
http://www.foto.bg/showphoto.php/photo/123420/cat/4200

Мога да кажа че има ефект от карбоновия кардан.Съмият шофьор го усеща в начина на реакция на автомобила,като че ли му е по леко и е по пъргав.Казвам това от личен опит с EVO6.
В Англия и Гърция се монтират масово макар че цената е над 1000$,явно си заслучава.
Като предствители на CTG ни бяха изпратили запис на производството и тестове на един такъв карбонов кардан което отнема три работни дни.Ще го потърся и ще го кача някъде.
мислех си че само инт-екс териор се прави от карбона..:(,,,много съм назад

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 28 Май 2008 05:54

rudolf написа: мислех си че само инт-екс териор се прави от карбона..:(,,,много съм назад
Da ne burka6 karbon s kevlar?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 28 Май 2008 06:56

Nedkow написа:Нали се сещаш, че кардана е на опора и икилограми стози диаметър не са от значение за момента wink.gif
А ти нали се сещаш, че е различно да развъртиш 7-8 или 20 кила?! Същото важи и за спирачните дискове, гуми, маховик и джанти...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Май 2008 00:18

rudolf написа: мислех си че само инт-екс териор се прави от карбона..:(,,,много съм назад
Е сега ако кажеш , че не знаеш , че има и карбонови съдинители и спирачки , и тн :whistle: ...............

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 29 Май 2008 01:20

Bass_Man написа:
rudolf написа: мислех си че само инт-екс териор се прави от карбона..:(,,,много съм назад
Е сега ако кажеш , че не знаеш , че има и карбонови съдинители и спирачки , и тн :whistle: ...............
бе затова съм чул,,,ама само покрай GP и Ф1 biggrin.gif при моторите мисля че и джанти има,,,но не се ровя по екзотики,,,щом нещо не може с чука да се отремонтира-не ми го хвали laugh.gif

с догонващи функций съм при елемтентарното изръпване и ревизия на мотора,,,и се отърсвам от останала допълнителна информация,неприложима за мен...плашим се кат стигна до електроника ,как ще ви направя преговор на буквара от 1ви клас laugh.gif

Аватар
Slayer
Мнения: 115
Регистриран на: 21 Ное 2007 13:23
Местоположение: Пловдив

Мнение от Slayer » 29 Май 2008 11:21

Интересна работа са тези кардани.
Аз съм го измислил вече - зимам една карбонова въдица (по-дебела за предпочитане) и кардана е готов за нула време! cool.gif
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
GT-Four ST205

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 29 Май 2008 13:46

Slayer написа:Интересна работа са тези кардани.
Аз съм го измислил вече - зимам една карбонова въдица (по-дебела за предпочитане) и кардана е готов за нула време! cool.gif
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
няма толко дебела,,въдиците стават за полуоски,,,за кардан-мачта от сърф biggrin.gif

Аватар
Kpacu
Мнения: 92
Регистриран на: 22 Фев 2008 15:36
Местоположение: София

Мнение от Kpacu » 29 Май 2008 13:48

Jame
...А файдата расте на квадрат с диаметъра....
:thumbsup:

колкото до въдицата - оплетката на карбоновите нишки трябва да е такава, че във всеки един момент трябва да е натоварена на опън... четох че има и вретена на фрези от карбон wacko.gif [/code]
TOYOTA Corolla Е11 4EFE
"Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказох от четенето."
-Henny Youngman

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 29 Май 2008 23:28

Някой срещал ли е карбоново фолио в БГ, че ми трябва да си запълня една дупка заради БГ номера.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 29 Май 2008 23:48

Istinski karbon fleese - da.
Kakto i lepenka carbon-look.
Koe ot dvete ?

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 29 Май 2008 23:53

jamie написа:Istinski karbon fleese - da.
Kakto i lepenka carbon-look.
Koe ot dvete ?
Ами дай цени.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Май 2008 00:20

Pi4, izberi si koe ot dvete. Kolko goliama zona ste remontirash ?
I kak izglejda sega - ia snimka ? Da ne se okaze che iskash istinski carbon na tykan ?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта