Страница 2 от 2

Публикувано на: 27 Май 2008 20:10
от kokuwow
добре за филтрите малко ми стана ясно.Ба6та ми каза 4е 6те охлайда по добре от сега6ния т.е. оригиналния си, а за exhaust system ?ако е марково и е се смени вси4ко тръби гърне не ми е ясно много много на4инае6т сум едва на 21 ахаха:)абе тука на един испанец приятел от работата,има XLOPEL vectra 1.8 130hp абе вози ме с него незнам но след 5 6 7 000 оборота по4ва да искарва страхотен звук каза 4е е слагал не6то но не разбирам добре испански незнам какво е.Сменил е гърне отдоло вси4ко но не е от това незнам какво мойе да е.Турбо не е 6тото отварч капака.Какво представлява тoва ако някои знае.А думпвалве какво е :) :whistle: d

Публикувано на: 28 Май 2008 20:58
от LEXUS
Opel да вдига 7000 об./мин.???Да не си гледал друга стрелка. biggrin.gif

Публикувано на: 28 Май 2008 23:14
от diver
LEXUS написа:Opel да вдига 7000 об./мин.???Да не си гледал друга стрелка. biggrin.gif
Да ти покажа?

Публикувано на: 29 Май 2008 03:47
от LEXUS
diver написа:
LEXUS написа:Opel да вдига 7000 об./мин.???Да не си гледал друга стрелка. biggrin.gif
Да ти покажа?
Защо, до колко вдига?

Публикувано на: 29 Май 2008 07:55
от diver
LEXUS написа:
diver написа:
LEXUS написа:Opel да вдига 7000 об./мин.???Да не си гледал друга стрелка. biggrin.gif
Да ти покажа?
Защо, до колко вдига?
доколко си го направиш ;) Последно кат си произведох дупки в буталата къде 7200 biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Инак сток май на 6800 изключваше...Тва за Ц20ХЕ.

Публикувано на: 29 Май 2008 11:33
от Slayer
Тия дни развъртахме едно C20XE на 8000 - 8500 оборота, но е с 4 дросела и една идейка по-агресивни валове. Като чух двигателя на тия обороти и тръгнах да търся емблема на Хонда за предния капак. wacko.gif