Страница 2 от 4
Публикувано на: 15 Май 2008 21:50
от Vesko
Kiki написа:Kaizen написа:
Не харесвам дизелите защото са доста по шумни.
Но както казах за мен най-важните неща са: Качество, Надеждност, Комфорт, обезшуменост, простор в купето.
Казваш,че не харесваш дизелите,защата са много шумни!?!?!?Ако си от София можем да се срещнем да те повозя,да видиш колко е шумен дизела на Тойота.
Имам авенсис 2.2 дизел и особено като ускорява си е шумен. дали е по-шумен от други коли не мога да кажа.
Публикувано на: 15 Май 2008 21:52
от Vesko
За ниската предна броня сам много съгласен. счупена ми е заедно с пластмасови кори под двигателя..... от ТМ Аъто ми дадоха час за сервиза чак за края на юни

Публикувано на: 16 Май 2008 16:37
от roumen68
Авенсис дизел 2 литра модел от 2003-та си е доста безшумен. Дотолкова, че при работа на празен ход на малко по-шумна улица не може да се разбере дали работи. При скорости над 120-130 км/ч като на всеки двигател му се вдига нивото на шума, но е поносимо. И не пречи да си слушаш музиката в детайли, без да усилваш от нивото на слушане при 80-90 км/ч. А до 90 км/ч си е тиха кола. На 5-та скорост при 80-90 км/ч без ускоряване е едва доловимо мъркане. Шума от грайфера на гумите по асфалта тогава е даже по-силен от този на двигателя.
Публикувано на: 16 Май 2008 20:09
от Kaizen
Гледам и в други форуми дизелджийте са доста докачливи laugh.gif
Не харесвам дизелите колкото и да са съвършени.
Интересувам се от Авенсис бензин. Или по скоро от представянето, впечатленията от модела за Авенсис, като гледам повечето наскачаха да говорят за дизела, но мен ме интересува автомобила, двигателя съм го избрал...
Моля ако може по-горе изказалите се собственици да споделят впечатления за автомобила като цяло, а не само двигателя (знех си че не трябваше да споменавам за дизел/бензин).
Както и ако може да го сравнят с други автомобили които са карали, и по конкретно в графите комфорт и мекота на возията, обезшуменост, ергономичност и качество на материалите в интериора - това ме интересува.

Публикувано на: 16 Май 2008 20:37
от Me4oKyX
Ами като комфорт и обзешуменост са супер, по-тихи са от немските коли от този клас. Да не говорим, че Авенсиса е дори по-широк от БМВ 5-ца, а е ПОНЕ колкото А6 най-новото широко.... Освен цветния дисплей на А6, с нищо друго на превъзхожда Авенсиса. Качеството на материалите в Авенсиса е на много по-високо ниво! А6-цата се люпи като семка

А ако реално трябва да е сравня с А4 или 3-ката, че дори и С-класата, по никой начин няма да ми харесат повече немските. И трите ТОП немски коли са в най-добрия случай широки, колкото моята корола!! Вярваш или не, факт е, който иска може да го види с очите си

Авенсиса има страхотен комфорт и уют, който не се намира във всеки автомобил. Като седнеш, се чувстваш меко, леко и много комфортно! Седалката те обгръща, но не и като в С-класата, която направо ти фиксира стойката, та да не можеш да мръднеш. Климатроника е страхотен, регулира много финно вентилатора е температурата. Като каране, вози меко, стабилно и стегнато, но не като немците да подскачат като коркови тапи от дупките! набира се прилично, двигателя има много приятен звук, а разхода си е доста приемлив. Доставя супер удоволствие да шофираш, че чак не ти се слиза от колата. Не бързо, а плавно и комфортно, а пътят не се усеща

Просто трябва да се качиш и да я покараш

Ела, покарай мойта ,хем ако ти хареса да си отиваш и с нея

Не те агитирам, за да купиш моя Авенсис, а просто това си е истината за колата! Уцелиш ли гледан такъв екземпляр, със сигурност няма да съжаляваш. А колкото до другите японци от този клас..... Ами никой няма такава возия и комфорт честно казано. Те са доста по-стортно ориентирани

Публикувано на: 16 Май 2008 22:40
от Kiki
Моя Авенсис го докарах от Германия,като разстоянието от 1930км го изминах за 29 часа. 24 часа шофиране и 5 часа сън.Ако щеш вярвай,умора не почуствах.Сам си прави извода за качествата на колата Тогава средния разход на гориво беше по борд компютъра 5.0на100км. Това разбира се нафта. Имаше моменти съм карал със 180км в час по немските матистрали.
Публикувано на: 17 Май 2008 01:03
от roumen68
Kaizen написа:
Не харесвам дизелите колкото и да са съвършени.
Хубаво, всеки си има право на мнение. Но хора веднъж заменили бензина с дизела - повече не се връщат към бензина, защото остават очаровани от новите предимства на дизела. Покарай малко по пресечен терен, където има чести изкачвания бензин и дизел и да видим после какво ще говориш.
А за останалите неща Me4oKyX е прав.
Публикувано на: 17 Май 2008 12:08
от Vesko
[quote="roumen68Но хора веднъж заменили бензина с дизела - повече не се връщат към бензина, защото остават очаровани от новите предимства на дизела. Покарай малко по пресечен терен, където има чести изкачвания бензин и дизел и да видим после какво ще говориш.
А за останалите неща Me4oKyX е прав.[/quote]
Явно съм от изключенията

Каква е разликата между бензин и дизел при пресечен терен?
Публикувано на: 17 Май 2008 12:12
от Ael
roumen68 написа:Kaizen написа:
Не харесвам дизелите колкото и да са съвършени.
Но хора веднъж заменили бензина с дизела - повече не се връщат към бензина, защото остават очаровани от новите предимства на дизела..
Айде бе ! Аз също съм от тези които не искат и да чуят за нафта. Просто като каране не може да се сравнява с бензинката. Като карам дизел и не се чувствам комфортно. Верно въртящия момент на ниски обороти кърти ,ама друго си бензина като настъпиш и от 4000 оборота нататък да почне да ти става хубаво до момента в който звука почне да се изродява

Пък за икономичност не ми говорете изобщо вече, с тая нафта 2,53лв просто е излишно... Човека си е фен на този тип двигател и него си е решил да взима. Аз имам само една препоръка. Да взима по големия двигател ,щото 1,8 ми се струва малко тромав за това купе.
Публикувано на: 17 Май 2008 12:16
от Vesko
Ael, не само ти се струва. Имах такъв авенсис 1.8VVTI и го замених за 2.2Д4Д. Върви доста по-добре. Въпреки че сега си предпочитам да си карам бензиновата кола. Дизела го карам само като другата е в бокс-а

Публикувано на: 17 Май 2008 18:15
от Green LIght
Kaizen написа:Гледам и в други форуми дизелджийте са доста докачливи laugh.gif
Не харесвам дизелите колкото и да са съвършени.
Интересувам се от Авенсис бензин. Или по скоро от представянето, впечатленията от модела за Авенсис, като гледам повечето наскачаха да говорят за дизела, но мен ме интересува автомобила, двигателя съм го избрал...
Моля ако може по-горе изказалите се собственици да споделят впечатления за автомобила като цяло, а не само двигателя (знех си че не трябваше да споменавам за дизел/бензин).
Както и ако може да го сравнят с други автомобили които са карали, и по конкретно в графите комфорт и мекота на возията, обезшуменост, ергономичност и качество на материалите в интериора - това ме интересува.

Ми! Дреме ми на мене за технолигиите. В моя отговор написах, че е дизел, не защото съм фен или нещо, ами просто не знаех дали те интересува описание и да си направиш сметката. За сравнение - написах че правя сравнение с пасат на колега, голф, еос и ауди(Q7-май не става за сравнение, ама карай). Почти всички, които са врътнали едно кръгче на моята, казват че повече им харесва от техните. Какво повече да ти разправям. Ако имат забележка, тя е свързана с това, че на ниски обороти, немските дърпат повече. Големо важно, мене ако питаш. Важно е как се държи колата на четвърта скорост, а не на първа. Не на първа задминаваш някой тир на междуградски път, когато ти трябва пъргава кола, за да те измъкне от ситуация. За комфорта гледам, са ти отговорили.
Напоследък ми се налага да ходя често до Варна. Понякога командировките са адски изнервени, срещам се с едни педераси, които ми палят фитилите. Когато се сетя, обаче, как си карам по тоя пролетен път, слънцето изгрява и всичко наоколо грейва, а авенсиса мърка като тигър и настроението ми литва. Тва е, приятел. Взимай авенсис!
Публикувано на: 17 Май 2008 18:20
от Green LIght
Bass_Man написа:Green LIght написа:"японските коли имат максимален въртящ момент на високи обороти, за разлика от немските, които като ги настъпиш на ниски и предницата им е във въздуха"
Аве само го цитирате тоя ама никой неще да викне по една бира д#@ба laugh.gif

Готово, бе, чакай сега: (..)
Викнах!
Майтап, бе! Като дойда на някоя сбирка ще викна. Прав си, авторското право си е важно.
Публикувано на: 17 Май 2008 19:23
от Kiki
Дизеловият Авенсис градско харчи поне 3 литра по-малко от бензиновия и точно при тази цена на горивата разликата е в много пъти в полза на дизела. Същото важи и за извън градско!Направете проста сметка и ще видите,че отиване и връщане София-Варна с дизелов Авенсис излиза около 40 лева по-малко от бензиновия. На някой може да не му се иска да повярва,но когато цифрите говорят и боговете.......
Публикувано на: 28 Май 2008 17:54
от Morgoth
От малко над година съм с Авенсис 2 - 1.8VVI.
Вози много добре, имах възможност да карам новото Ауди 4 - пълно дърво е като возия спрямо Авенсиса.
Държи се доста стабилно, ако пътя е добър и на 180 се чувстваш сигурен. Успях да вдигна 220, вероятно това му е максимума, но такава скорост се вдига веднъж, щото си е опасно.
Гори масло, ама не ми пука.
Доста тих е, но на 5-та при 120 си на 3200 оборота, а кефа да се движиш супер безшумно свършва някъде при 90км.ч. Ако имаше шеста щеше да е добре.
Не е спортна кола - набира сравнително бързо, но не създава усещането за ускорение.
С две думи - комфортна, семейна кола.
Публикувано на: 28 Май 2008 21:28
от LEXUS
roumen68 написа:
Хубаво, всеки си има право на мнение. Но хора веднъж заменили бензина с дизела - повече не се връщат към бензина, защото остават очаровани от новите предимства на дизела. Покарай малко по пресечен терен, където има чести изкачвания бензин и дизел и да видим после какво ще говориш.
Не знам какво те прави толкова убеден.Аз съм карал и дизел и бензин и не бих заменил по-чистото гориво с мърлява нафта,която е и по-скъпа вече,отделно дизелът си трака и няма обороти,след като се пенсионирам може да помисля за дизел,но едва ли. biggrin.gif Извинявай но оборотен диапазон от 2000-4000 об.мин. нещо ми се вижда много тесен и ми напомня тир. А за честите изкачвания отдясно има скоростен лост,който при дизелите е излишно да се ползва просто защото могат да вървят само на ниски и средни обороти,но нямат високи,докато същият скоростен лост може да се използва доста успешно при бензиновите двигатели и да дава резултати.
Всичко това го написах не за да се обявяваме за сектанти,а за да се има впредвид,че нещата не могат да се абсолютизират.