Страница 2 от 4

Публикувано на: 01 Апр 2008 18:31
от bojidar111
ксенона го бях купил за другата ми корола и бях почнал нея да си правя защото не вярвах че ще ме огрее за AE86 а то стана сявсем случаино откриване то и

Публикувано на: 01 Апр 2008 19:37
от ghost rider
:thumbsup:

Публикувано на: 04 Апр 2008 21:17
от pavkata
честито и от мен,да си я караш със здраве
а когато имаш мерак ремонтите са лесни :thumbsup:

Публикувано на: 06 Апр 2008 21:34
от bojidar111
здравейте на всички имам един въпрос интересува ме на какви други модели освен AE86 се ползват такива амортисйори като неините

Публикувано на: 06 Апр 2008 22:18
от pavkata
на моята и сложих от "уаз"-газови двоинодеистващи,доста твърда стана,няма проблем.нови са 30лв един.преправянето е малко

Публикувано на: 06 Апр 2008 22:45
от bojidar111
ако това е сириозно дай малко инфо в какво се състой преправането или ако имаш снимки и колко по твърдо е станало окачването защото сам си харесал едни конита и ми е интересно каква е твърдоста им сравнения с руските

Публикувано на: 06 Апр 2008 23:11
от pavkata
ухото отгоре се реже и се заварява шпилка.конито си е кони,сигурно са по-твърди от руските и със сигурност при по продължително натоварване ще продължат да държат,докато руснаците започват да отхлабват, то това е идеята при газовите да не загрява маслото в тях при продължително натоварване

Публикувано на: 07 Апр 2008 08:57
от b_d
bojidar111 написа:...
Не се занимавай с глупости, а слагай конитата.

Публикувано на: 07 Апр 2008 13:48
от Troshko
bad_dog написа:
bojidar111 написа:...
Не се занимавай с глупости, а слагай конитата.

Другото предимство на конитата е,че може да регулираш твърдоста в зависимост от това което желаеш :thumbsup:

Публикувано на: 07 Апр 2008 19:13
от El Camino
A 3то, че с конитата може да си мислиш, че си бърз и наистина да си бърз, докато с каквито и да е напаснати ще те минават корси 1,2 и ще си мислиш, че са с турбо.
Абсолютно забрави за преправяния - амортисьорите са най - важното след спирачките! На отсечката дето карам давах времена до миналата седмица 4,18 - 4,25мин.Това с оригинални Тойота амортисьори - НОВИ! Само че за селика! Смених си амортисьорите с тези дето купих колата и времето ми падна на 3:59!!!! Колкото и да са стари истинските амортисьори са НЕЗАМЕНИМИ!

И това с "твърдостта" е като с шарката на гумите. Твърдостта не дава почти никаква информация за амортесьора - освен нея има много други параметри, които са специфични и няма как да се напаснат от кола на кола.

Публикувано на: 10 Апр 2008 01:41
от bojidar111
здравейте днес след едно малко кръгче с моята AE86 стана един фал останах без съединител то се очакваше това такаче не е изненада така интересува ме трудно ли се сменя съединителя и нужни ли са някакви специални инструменти или преспособления за смяната му
и от тези каито си продават кой да взема или някои ако има за продаване въобще всякаква информасия е полезна
предварително благодаря на всички

Публикувано на: 10 Апр 2008 01:56
от jamie
Nisto specialno.
Inak "Exedy".

Публикувано на: 10 Апр 2008 16:54
от diver
bojidar111 написа:здравейте днес след едно малко кръгче с моята AE86 стана един фал останах без съединител...
хихихи, казвам аз, карайте в квадрат не в кръг, ма на....Не се сменя трудно, пък и на японките всичко им се отвива и завива за разлика от на другите...Съветвам те обаче да си купиш истински съединител, особенно ако ще я гъзиш...то за кво ли си я взел ако няма....от друга страна след първата смяна, ще си и свикнал и следващите смени, ще бъдат по-лесни biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

П.П. На екседи целия кит е къде 450$ ако може да си го позволиш, няма да сбъркаш.

Публикувано на: 29 Апр 2008 23:05
от bojidar111
здавейте на всички малко се позагубих но си имаше причина
вече си смених съединителя и то сам оказа се че не е много трудно и като за първи път го смених за 3 часа което си е добре според мен ето малко снимки
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=236620
сега пак е в бокса за зправане на ражите и пребоядисване когато е готова ще пуна снимки
че да питам понеже я карах от София до Ямбол понеже и станаха някои работи по пътя
първо на оборотомера има две лампи червена и зелена зелената е за икономия а червената е мощност и проблема е следния като я купих всичо беше добре като дам повече гас и тогава огасяше зелената и светваше червената което е нормално и изведнъш както си карах нормално светнаха и двета лампи идновременно като ту едната леко премитваше ту другата и след около 10 минути изгасна зелената и от тогава каквото и да направя смети винаги само червената лампа интересуваме какво е станало и опасно ли е нещо за двигателя защото те се оправляват според мен от компа на инжекцията и по важното как да го оправа това
и другото което не е повредено а си е така колата има ограничител на оборотите на около 7500 се включва което си е добре но на моята и работи и ограничитела за скорост който се включва на 180 и много ме дразни а се осеща че има още мощност въпроса ми е как да го изключа



И СПЕЦЯЛНИ ПОЗДРАВИ И БЛАГОДАРНОСТИ ЗА Tsolo Georgiev
МНОГО ТОЧЕН ФЕН НА AE86

Публикувано на: 29 Апр 2008 23:23
от b_d
тези лампи се управляват от един вакуумен датчик и нямат общо с електрониката.