Трябва да се смени цалата касета с такава която има шпер !!!dap написа:добре ами ако наистина няма шпер имали решение.какво трябва да се смени - добави ?
питане за AE86
Пак си в голяма грешкаtZv3t0zAr написа:Трябва да се смени диферециалната касетаdap написа:добре ами ако наистина няма шпер имали решение.какво трябва да се смени - добави ?
Едит: Oпс не бях видял отговора на колегата.
По добрия варянт май е да се търси мост с шпер, защото той има и дискови спирачки



и аз така разбрах, а тая въпросната касета може ли да се намери и какви пари щеbelchilov написа:Пак си в голяма грешкаtZv3t0zAr написа:Трябва да се смени диферециалната касетаdap написа:добре ами ако наистина няма шпер имали решение.какво трябва да се смени - добави ?
Едит: Oпс не бях видял отговора на колегата.
По добрия варянт май е да се търси мост с шпер, защото той има и дискови спирачки![]()
Има мостове които са си с дискови спирачки и нямат шпер
ДА въобще не е скъп да речем с подобен пример само,че на томеиdap написа:е не е чак толкова скъп този KAAZ около 800$ при положение че jamie казва за 200-250$ на старо
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Tome ... enameZWD1V
810+160 шип х 1.25 =1213 бг. левчета + доста ядове по поставянето и нгаласта(като за пъви път правене на посдобно нещо,мисля че не е много лесно)
и така и така ще се ревизира дифа дай да сменим и останалите лагери + ХХХлв появява се и крива полуоска

та Дап ето ти равносметка повече от 1500лв,като средната стойност на АЕ в бг 3000лв
Колегата Белчилов отлично знае АЕ86 за 3 бона в какво състояние идва (за ревизия и то с поне още 3 бона на хоризонта да се стегне) laugh.gif
Томеи за мен не е за предпочитане, изглежда КААЗ се справят засега най-добре.
ПП: Хора, свиквайте че да направиш колата нова си струва пари. Коя да е кола (руско-румънските така или инак не влизат в определението).
Томеи за мен не е за предпочитане, изглежда КААЗ се справят засега най-добре.
ПП: Хора, свиквайте че да направиш колата нова си струва пари. Коя да е кола (руско-румънските така или инак не влизат в определението).
За томея го дадох за пример не сам имал никакви пристрастия кам него
Посто беше с налична цена и шип до нас!!
А за лагерите бате асене е пределно ясно ,просто исках да покажа на хората в какво се впускат да се занимават и да си правят сметка
Но като гледам за повечето хора кинтите не са определящ фактор ,щом неща от сорта им се струват ''не чак толкова скъпи''
п.сСъжелявам ако на някой моите постове са прозвучали глупаво !!

А за лагерите бате асене е пределно ясно ,просто исках да покажа на хората в какво се впускат да се занимават и да си правят сметка

Но като гледам за повечето хора кинтите не са определящ фактор ,щом неща от сорта им се струват ''не чак толкова скъпи''
п.сСъжелявам ако на някой моите постове са прозвучали глупаво !!
http://cgi.ebay.co.uk/KAAZ-2-WAY-DRIFT- ... dZViewItem
409 лири с пътя (без мито)- 1050лева.
нов кааз
200$/250$+100$ път (без мито). 390-460 лева. сток-състояние уноун.
при нужда от ревизиране- цената става една и съща. а работата и възможността за грешка-по голяма.
за разлика 600 лева- има риска за състоянието, живота е тотално по малък,дори и да е читав-аз лично няма да знам какъв процент ми е станал -заради износването.,чувал съм за счупени оригинално кръстачки, за износване при шлиците, -мислч че стока е и с по малък диаметър на пластините,,15мм.
според мен за кола за 2000-3000 ,може и да си струва риска,но аз такава корола незнам която да е по малко от 5к, а шпера при нас е основен възел.
409 лири с пътя (без мито)- 1050лева.
нов кааз
200$/250$+100$ път (без мито). 390-460 лева. сток-състояние уноун.
при нужда от ревизиране- цената става една и съща. а работата и възможността за грешка-по голяма.
за разлика 600 лева- има риска за състоянието, живота е тотално по малък,дори и да е читав-аз лично няма да знам какъв процент ми е станал -заради износването.,чувал съм за счупени оригинално кръстачки, за износване при шлиците, -мислч че стока е и с по малък диаметър на пластините,,15мм.
според мен за кола за 2000-3000 ,може и да си струва риска,но аз такава корола незнам която да е по малко от 5к, а шпера при нас е основен възел.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 28 Дек 2007 01:08
- Местоположение: sofia
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта