Трябва да се смени цалата касета с такава която има шпер !!!dap написа:добре ами ако наистина няма шпер имали решение.какво трябва да се смени - добави ?
питане за AE86
Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Troshko
Мнение от tZv3t0zAr » 19 Мар 2008 20:55
Трябва да се смени диферециалната касетаdap написа:добре ами ако наистина няма шпер имали решение.какво трябва да се смени - добави ?
Едит: Oпс не бях видял отговора на колегата.
По добрия варянт май е да се търси мост с шпер, защото той има и дискови спирачки

tZv3t0zAr
Мнение от Troshko » 19 Мар 2008 21:16
Пак си в голяма грешкаtZv3t0zAr написа:Трябва да се смени диферециалната касетаdap написа:добре ами ако наистина няма шпер имали решение.какво трябва да се смени - добави ?
Едит: Oпс не бях видял отговора на колегата.
По добрия варянт май е да се търси мост с шпер, защото той има и дискови спирачки



Troshko
Мнение от dap » 19 Мар 2008 22:19
и аз така разбрах, а тая въпросната касета може ли да се намери и какви пари щеbelchilov написа:Пак си в голяма грешкаtZv3t0zAr написа:Трябва да се смени диферециалната касетаdap написа:добре ами ако наистина няма шпер имали решение.какво трябва да се смени - добави ?
Едит: Oпс не бях видял отговора на колегата.
По добрия варянт май е да се търси мост с шпер, защото той има и дискови спирачки![]()
Има мостове които са си с дискови спирачки и нямат шпер
dap
jamie
b_d
dap
Мнение от Troshko » 20 Мар 2008 10:13
ДА въобще не е скъп да речем с подобен пример само,че на томеиdap написа:е не е чак толкова скъп този KAAZ около 800$ при положение че jamie казва за 200-250$ на старо
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Tome ... enameZWD1V
810+160 шип х 1.25 =1213 бг. левчета + доста ядове по поставянето и нгаласта(като за пъви път правене на посдобно нещо,мисля че не е много лесно)
и така и така ще се ревизира дифа дай да сменим и останалите лагери + ХХХлв появява се и крива полуоска

та Дап ето ти равносметка повече от 1500лв,като средната стойност на АЕ в бг 3000лв
Troshko
b_d
Мнение от jamie » 20 Мар 2008 10:49
Колегата Белчилов отлично знае АЕ86 за 3 бона в какво състояние идва (за ревизия и то с поне още 3 бона на хоризонта да се стегне) laugh.gif
Томеи за мен не е за предпочитане, изглежда КААЗ се справят засега най-добре.
ПП: Хора, свиквайте че да направиш колата нова си струва пари. Коя да е кола (руско-румънските така или инак не влизат в определението).
Томеи за мен не е за предпочитане, изглежда КААЗ се справят засега най-добре.
ПП: Хора, свиквайте че да направиш колата нова си струва пари. Коя да е кола (руско-румънските така или инак не влизат в определението).
jamie
Мнение от Troshko » 20 Мар 2008 10:56
За томея го дадох за пример не сам имал никакви пристрастия кам него
Посто беше с налична цена и шип до нас!!
А за лагерите бате асене е пределно ясно ,просто исках да покажа на хората в какво се впускат да се занимават и да си правят сметка
Но като гледам за повечето хора кинтите не са определящ фактор ,щом неща от сорта им се струват ''не чак толкова скъпи''
п.сСъжелявам ако на някой моите постове са прозвучали глупаво !!

А за лагерите бате асене е пределно ясно ,просто исках да покажа на хората в какво се впускат да се занимават и да си правят сметка

Но като гледам за повечето хора кинтите не са определящ фактор ,щом неща от сорта им се струват ''не чак толкова скъпи''
п.сСъжелявам ако на някой моите постове са прозвучали глупаво !!
Troshko
b_d
Мнение от rudolf » 20 Мар 2008 12:29
http://cgi.ebay.co.uk/KAAZ-2-WAY-DRIFT- ... dZViewItem
409 лири с пътя (без мито)- 1050лева.
нов кааз
200$/250$+100$ път (без мито). 390-460 лева. сток-състояние уноун.
при нужда от ревизиране- цената става една и съща. а работата и възможността за грешка-по голяма.
за разлика 600 лева- има риска за състоянието, живота е тотално по малък,дори и да е читав-аз лично няма да знам какъв процент ми е станал -заради износването.,чувал съм за счупени оригинално кръстачки, за износване при шлиците, -мислч че стока е и с по малък диаметър на пластините,,15мм.
според мен за кола за 2000-3000 ,може и да си струва риска,но аз такава корола незнам която да е по малко от 5к, а шпера при нас е основен възел.
409 лири с пътя (без мито)- 1050лева.
нов кааз
200$/250$+100$ път (без мито). 390-460 лева. сток-състояние уноун.
при нужда от ревизиране- цената става една и съща. а работата и възможността за грешка-по голяма.
за разлика 600 лева- има риска за състоянието, живота е тотално по малък,дори и да е читав-аз лично няма да знам какъв процент ми е станал -заради износването.,чувал съм за счупени оригинално кръстачки, за износване при шлиците, -мислч че стока е и с по малък диаметър на пластините,,15мм.
според мен за кола за 2000-3000 ,може и да си струва риска,но аз такава корола незнам която да е по малко от 5к, а шпера при нас е основен възел.
rudolf
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 28 Дек 2007 01:08
- Местоположение: sofia
bojidar111
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост