Страница 2 от 3

Публикувано на: 08 Авг 2005 07:16
от Japanese-to
jamie написа:
juri_galev написа:Konosovidniq filtur s tozi v kotiqta za pokachvane na mo6tnosta nqmat razlika vuprosa e 4e pri konusa poneje e otvun i se 4uva kak smuka vuzduh.Ako imash pari za hubav filtur da si sloji6 v kutiqta mo6tnosta nqma da e po razli4na ot tazi s konusa.Predi tursihme za edna golf3 2.0 16v GTI i dopitahme se i kazaha 4e v mo6tnosta nqma razlika pri dvata
Юри, продавача ли ви даде този акъл ?
E pa kato se ka4i mo6tonstta s 5k.c. golqmo 4udo. I tova se use6ta samo pri nabiraneto i predpolagam na 1-2-ra skorost. A moje i ot po-silniq zvuk da si misli6, 4e nabira6 malko po-burzo. Ne e li taka. Ako se sloji konusovide(i osobeno ako e cold-intake), no + poru4ka6 i auspuha ve4e 6te ima po-golqm efekt.

ГОТОВО!

Публикувано на: 30 Авг 2005 16:16
от advokat
Мерси на всички за мнението и съветите. Ето какво спретнах в Неделя!
Искам да Ви кажа че разликата е чувствителна, не че е станала колата кои знае каква. Сеедно не е същата. Мотора се разстовари и върви съвсем гладко - досега все едно си тичал с шалче на лицето tongue.gif а сега си дишаш свободно. Да стана по-шумна, но звука е невероятен. Остава да видя как ще е с разхода на гориво. Определено ще сложа такова и на колата на жената

+

Публикувано на: 30 Авг 2005 16:21
от advokat
Преди да си купя този филтър, пробвах с такъв който се слага в кутиата, разликата е определено в полза на външния. като махнах кутията и като видях каква е тръбичката през която минава въздуха :censored: умряла работа.
Така началото е положено, следваща спирка е ауспух и всичко към него!

Re: +

Публикувано на: 30 Авг 2005 18:39
от punkara
advokat написа:Преди да си купя този филтър, пробвах с такъв който се слага в кутиата, разликата е определено в полза на външния. като махнах кутията и като видях каква е тръбичката през която минава въздуха :censored: умряла работа.
Така началото е положено, следваща спирка е ауспух и всичко към него!
vnimavai pri postoyanni maksimalni skorosti da ne izgorish nyakoiklapan! sad.gif

Публикувано на: 31 Авг 2005 01:51
от ALTEZZA
da izgori klapan??? ohmy.gif
ia dai malko info kakvo tochno iskash da kajesh.

Публикувано на: 31 Авг 2005 06:42
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:da izgori klapan??? ohmy.gif
ia dai malko info kakvo tochno iskash da kajesh.
Predpolaga ne6to svurzano s pritoka na pove4e vuzduh, otkolkoto predi?!? wacko.gif

Re: +

Публикувано на: 31 Авг 2005 10:00
от advokat
vnimavai pri postoyanni maksimalni skorosti da ne izgorish nyakoiklapan! sad.gif[/quote]

Дай малко инфо какво имаш предвид? Да не юркам много колата с макс. скорост ли? Или при повече въздух ще се шашне дебитомера?

Re: +

Публикувано на: 31 Авг 2005 10:40
от punkara
advokat написа:vnimavai pri postoyanni maksimalni skorosti da ne izgorish nyakoiklapan! sad.gif
Дай малко инфо какво имаш предвид? Да не юркам много колата с макс. скорост ли? Или при повече въздух ще се шашне дебитомера?[/quote]
ti nyamash debitomer, imash vakumen MAP sensor. Tvoeto ECU pri maksimalna skorost prehvurlya na otvoren cikul na rabota, toest ne slusha lambda sondata, ami si chete gotovi cifri za kolko bensin tryabva da vpruskva, s toya filtur shte vliza poveche vuzduh ot izchislenoto toest shte se obedni smestta, i shte sa kachat temperaturite v cilindrite, i togava e vuzmozno da izgorsh klapan, ili da ti izgori svesht, i da padnat chasti ot neya v cilindura, i posle veche stava losho... pone slozi po topli sveshti! ot tip: Champion RN7YCC naprimer!
dano nikoga ne stava, no go imai vpredvid! unsure.gif

Публикувано на: 31 Авг 2005 11:49
от advokat
Мерси за обяснението , което определено ще послушам и веднага си тарся такива свещи :thumbsup:

Re: +

Публикувано на: 31 Авг 2005 15:40
от ALTEZZA
punkara написа: ti nyamash debitomer, imash vakumen MAP sensor. Tvoeto ECU pri maksimalna skorost prehvurlya na otvoren cikul na rabota, toest ne slusha lambda sondata, ami si chete gotovi cifri za kolko bensin tryabva da vpruskva, s toya filtur shte vliza poveche vuzduh ot izchislenoto toest shte se obedni smestta, i shte sa kachat temperaturite v cilindrite, i togava e vuzmozno da izgorsh klapan, ili da ti izgori svesht, i da padnat chasti ot neya v cilindura, i posle veche stava losho... pone slozi po topli sveshti! ot tip: Champion RN7YCC naprimer!
dano nikoga ne stava, no go imai vpredvid! unsure.gif
hm, che MAP sensora ne pochva li toi da chete kolichestvoto na vazduha vednash nastapil gasta i sondata minala na open loop?
inache kak stoi vaprosa pri moita kola, az sasto sam s podobna sistema high flow filter, no sam s MAF sensor. btw, tochno vchera merihme s Lorda kakvo mi e saotnoshenieto vazduh/benzin, ta daje triabva da ia razrejdam s vazduh, v momenta do kam 4000rpm mi e okolo 13:1, a na po visokite oboroti 12:1. sega ste slagam A/F controller da vdigna saotnoshenieto na 14:1 che da dokaram niakoi ekstra kon kogato e nujen wink.gif

Публикувано на: 31 Авг 2005 18:12
от agent dust
sega ste slagam A/F controller da vdigna saotnoshenieto na 14:1 che da dokaram niakoi ekstra kon kogato e nujen
а какъв A/F ще слагаш ако не е тайна?

Публикувано на: 31 Авг 2005 22:21
от ugabuga
s-afc 1

Re: +

Публикувано на: 31 Авг 2005 22:25
от punkara
abe i na men oshte ne mi e suvsem yasno, tryabva da otvorya tehnicheskta enciklopediya na toyota, da vidya kak stava pri digitalnite sistemi, no pri starite sum pochti siguren che e taka.
unsure.gif wacko.gif

Публикувано на: 01 Сеп 2005 00:21
от ALTEZZA
maggkrabar написа: а какъв A/F ще слагаш ако не е тайна?
APEXi SAFCII
Изображение

Публикувано на: 01 Сеп 2005 01:14
от agent dust
аха, знам го апексито. брат ми има такова, хитра играчка :)