ПРОБЛЕМИ ПРИ ПАЛЕНЕ И РЯЗКО ПОДАВАНЕ НА ГАЗ

Аватар
evgsto
Мнения: 94
Регистриран на: 11 Ное 2006 09:07
Местоположение: Sofia

Мнение от evgsto » 18 Фев 2008 22:18

PREMERI NALQGANETO NA BENZINOVATA POMPA
TOYOTA PASEO

Аватар
nickolov
Мнения: 59
Регистриран на: 12 Окт 2004 13:52
Местоположение: Ботевград
Обратна връзка:

Мнение от nickolov » 21 Фев 2008 09:58

Налягането на горивото с манометър на мястото на инжектора за студен старт ли да замеря?

Аватар
evgsto
Мнения: 94
Регистриран на: 11 Ное 2006 09:07
Местоположение: Sofia

Мнение от evgsto » 24 Фев 2008 21:54

na izhoda na pompata v autodatata bi trabvalo da ima kolko trqbva da e
TOYOTA PASEO

Аватар
nickolov
Мнения: 59
Регистриран на: 12 Окт 2004 13:52
Местоположение: Ботевград
Обратна връзка:

Мнение от nickolov » 15 Май 2008 17:04

Замерих налягането на помпата и се оказа че е ниско. По фабрични данни трябва да е 2.7 до 3 атм. а при мен е max. 2.0. При рязко подаване на газ пада на 1.5.
Смених разбира се помпата но няма промяна в поведението - при рязко подаване на газ глъхне.

Просто съм изчерпан вече от идеи!
wacko.gif wacko.gif wacko.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 15 Май 2008 18:27

Ми регулатор + демпфер (прилича на регулатора - и е пак на рейката, само че си няма маркуч за обратното гориво).

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 16 Май 2008 09:47

Трябва ти диагностика на компютър.Провери и вакумите. Винаги можеш да решиш проблема с едно АГУ.
Авенсис 3S-FE

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 16 Май 2008 11:36

като даваш плавно газ , ускорява ли колата?Ако върви така и като дадеш рязко газ и заглъхне търси проблема в дюзите!
Последно промяна от b0by на 16 Май 2008 13:38, променено общо 1 път.

Аватар
Aleksandar
Мнения: 251
Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
Местоположение: Sofia

Мнение от Aleksandar » 16 Май 2008 12:27

Аз имах подобен проблем, не чак да глъхне, ама нямаше никаква мощност. Почистих дюзите с ултразвук и колата литна.
Toyota Avensis AT221 7A-FE

Аватар
nickolov
Мнения: 59
Регистриран на: 12 Окт 2004 13:52
Местоположение: Ботевград
Обратна връзка:

Мнение от nickolov » 17 Май 2008 17:12

Тя не точно глъхне а направо се опитва да гасне. Чуват се и детонации.
Ако се подава плавно газ - няма проблеми, колата вдига обороти.
Местните майстори твърдят, че не може да са запушени инжекторите, защото в тази ситуация трябвало да са запушени и 4-те, което не било възможно. Освен това при смяната на помпата резервоара беше огледан отвътре и твърдят, че е супер чист няма никакви боклуци наслоени, което ги кара да мислят че няма основание за запушване.

Струваме ми се, че ако има запушен или не добре функциониращ инжектор то поведението би било по друго. Наистина е малко вероятно да се запушени и 4-те.

Аватар
Aleksandar
Мнения: 251
Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
Местоположение: Sofia

Мнение от Aleksandar » 17 Май 2008 18:01

А за лабда сондата нищо не си казал. Преверена ли е. Въобще на някаква свястна диагностика трябва да отчете някаква грешка.
Toyota Avensis AT221 7A-FE

Аватар
nickolov
Мнения: 59
Регистриран на: 12 Окт 2004 13:52
Местоположение: Ботевград
Обратна връзка:

Мнение от nickolov » 19 Май 2008 10:40

Колата си има диагностична лампа на таблото. Имаше някой грешки, които оправих. Рапортуваше за TPS и датчик за температурата на водата. Тях съм ги смених и от 6месеца на сам не е отчитала никакви грешки.
Ламбда сондата е сменена преди 2г. разбира се не е от ТМ Ауто, но от сигурно място където работят само с NIPPARTS.
Всъщност до колкото съм чел ламда сондата е датчик с преоритет при ниски обороти до 2000 rpm, над този праг не е от значение. Пък при мен проблема е при рязко форсиране. Дори ако я двигна плавно до 2500 и след това натисна рязко педала - няма форсиране.

Аватар
nickolov
Мнения: 59
Регистриран на: 12 Окт 2004 13:52
Местоположение: Ботевград
Обратна връзка:

Мнение от nickolov » 19 Май 2008 16:09

Може ли пък проблема да е в зацепването на ангренажния ремък или в така нареченото предваряване?

Аватар
Ravshark
Мнения: 32
Регистриран на: 22 Авг 2007 20:11
Местоположение: София

Мнение от Ravshark » 20 Май 2008 21:25

az imah podoben problem prekusva6e i kato dam gaz detonira i trugva da gasne, no pri men be6e ot sve6tite, ako sa ti dobre te nqmam idei
Караите колите си с разум!?!Но не бавно
MR2 AW11 1.6 4A-GE twin camp

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 21 Май 2008 15:25

инжекторите са за мен , ако има предверия няма да ускорява плавно!!! Инжектори , майсторите да работят а не да мислят и разсъждават!

Аватар
nickolov
Мнения: 59
Регистриран на: 12 Окт 2004 13:52
Местоположение: Ботевград
Обратна връзка:

Мнение от nickolov » 22 Май 2008 18:01

Казал съм на майсторите вече да ги свалят инжекторите.
Някакви идеи къде е най-добре да ги отнеса за почистване?

Дали е възможно пък проблемите да са в бобината, която се намира в дистрибутора?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта