Страница 2 от 2
Trip A и B се самозанулиха - Auris hybrid 2015
Публикувано на: 24 Сеп 2024 14:37
от slowtraveler
Наистина е добре да прочетете темите за хибридите... Според мен доста ви е объркана представата за батерията...
Защото колегите по-горе говориха за зануляването на трипа и за 'малкия' 12V акумулатор, който поддържа статичните консуматори (аларми, памети на радио и табло и т.н.) докато не е стартирана хибридната система...
Вие вероятно говорите за голямата батерия, която е скъпа и съответно - се измерва внимателно преди покупка на автомобила...
Също така споменавате, че след шофиране 'се е вдигнала с поне 3 чертички', което отново означава, че не сте се поинтересували как точно работи тази система... След 15-20минути шофиране е напълно вероятно и батерията да спадне с няколко чертички според маршрута и т.н. и т.н. Колата от тези години винаги ще работи на бензин първите няколко минути за да си загрее ДВГ... Но както казаха колегите - всички тези 'ноовооткрития' сме ги обсъждали надълго и широко в темите за хибридите

Моля отделете малко време за да не се налага да заключваме темата поради това, че въпросите са обсъждани (многократно)..
Trip A и B се самозанулиха - Auris hybrid 2015
Публикувано на: 24 Сеп 2024 14:51
от Keystar
Благодаря и се извинявам! Чета форума от месец и повече. Каквото намерих изчетох по темите за хибридите преди да купя колата. Какво съм разбрал и запомнил е друг въпрос. По принцип, винаги търся, преди да отварям тема и ако намеря отговор, не занимавам хората излишно...
Сега ще семопитам да свалянсредния разход около 5. Надолу надали ще падне. Ксрам внимателно, бавно и се старая да е икономично. Като четох мнения на хора с Аурис хибрид, останах объркан - някои говорят под 5, някои над 6. А това по документ 3,6 е направо недостижимо...

Trip A и B се самозанулиха - Auris hybrid 2015
Публикувано на: 24 Сеп 2024 15:49
от WoLF
5 би трябвало лесно да направиш ако не ползваш климатика и следиш светофарите. Надолу почва да става трудно

Ако батерията е поостаряла ще пречи на желанията ти...
Trip A и B се самозанулиха - Auris hybrid 2015
Публикувано на: 24 Сеп 2024 15:53
от Akima
Заводската стартова батерия на тези AURIS-и е:
GS YUASA HJ-S34B20L-A
► Виж съдържание
Case Type JIS B20 AGM
Voltage 12V
Capacity at 20-hour Rate (Ah) 35
Cold Cranking Performance (Amps) EN1 272
Mean Weight with Acid (kg) 10.5
Cell Layout 0
Terminal T3
Recommended Charge Rate (Amps) 2
Handles Yes
End-Venting Yes
Capacity Ah (20-HR) 35
Terminal Type T3
Length (mm) 197
Width (mm) 129
Height (mm) 227
NCC Class N/A
Двигателист написа: ↑24 Сеп 2024 13:27
Akima, каква е тази нова мода, за която пишеш?
Офтопик
► Виж съдържание
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
Auris E18 2ZR-FXE HSD 2015 - Trip A и B се самозанулиха?
Публикувано на: 24 Сеп 2024 16:00
от Hursa
Веднага, като натиснете ли старт бутона стартира и двг? И при ауриса и при королата не стартира веднага, а поне след около 15 30 секунди. Може би проблема е с малкия акумулатор, както казаха.
Auris E18 2ZR-FXE HSD 2015 - Trip A и B се самозанулиха?
Публикувано на: 24 Сеп 2024 16:09
от mapamop
Keystar написа: ↑22 Сеп 2024 03:33
батерията беше доста празна и видях че трип А и Б са се занулили от самосебе си
"Големите километри" т.е. тоталния пробег върви ли нагоре?
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p=387786 (примерно някой е пре*бал километража като са връщани километрти или е "копиран" пробега на дефектирал километраж)
Auris E18 2ZR-FXE HSD 2015 - Trip A и B се самозанулиха?
Публикувано на: 24 Сеп 2024 16:36
от WoLF
Hursa написа: ↑24 Сеп 2024 16:00
не стартира веднага
Нормално поведение при всички хибриди, мисля. След работа около 2-3 минути, да загрее катализатора, би трябвало да угасне сам, освен ако вече не е на скорост и има нужда от мощността на мотора

Ако колата е в авариен режим не се изчакват никакви периоди, пали веднага след READY и не гаси мотора

Auris E18 2ZR-FXE HSD 2015 - Trip A и B се самозанулиха?
Публикувано на: 24 Сеп 2024 20:23
от Keystar
Hursa написа: ↑24 Сеп 2024 16:00
Веднага, като натиснете ли старт бутона стартира и двг? И при ауриса и при королата не стартира веднага, а поне след около 15 30 секунди. Може би проблема е с малкия акумулатор, както казаха.
Може би след около 10-15 секунди. Работи 2-3 минути и минава на ток, ако колата просто стои неподвижна. Утре сунтринта ще обърна специално внимание.
mapamop написа: ↑24 Сеп 2024 16:09
Keystar написа: ↑22 Сеп 2024 03:33
батерията беше доста празна и видях че трип А и Б са се занулили от самосебе си
"Големите километри" т.е. тоталния пробег върви ли нагоре?
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p=387786 (примерно някой е пре*бал километража като са връщани километрти или е "копиран" пробега на дефектирал километраж)
Нямам описания проблем в тази тема. Когато купих колата трип А и Б бяха на различни километри, но трип Б беше примерно на 6000+. Аз ги занулих, веднага щом я прехвърлихме при нотариуса. На следващия ден пътувахме от София за Плевен и всичко беше наред. Но вечерта в Плевен като запалих колата, видях, че А и Б показват 0 и започнаха отначало. От тогава досега не са се занулявали. Разбира се, общия (основния, татлния) пробег си върви нормално, не е спирал да върви. Имам пълна сервизна история на колата, обслужвана е само в Тойота и е на реални километри. Всяка година е проверявана и хибридната система и според тях е ОК.
Единствено ме притесняваше, че всяка сутрин батерията показва 2 черти, а вечерта, като я спирам пред нас, е почти пълна.
Auris E18 2ZR-FXE HSD 2015 - Trip A и B се самозанулиха?
Публикувано на: 24 Сеп 2024 21:34
от WoLF
Закачия при някой де, да погледне за дисбаланс в батерията...
Auris E18 2ZR-FXE HSD 2015 - Trip A и B се самозанулиха?
Публикувано на: 24 Сеп 2024 22:00
от Keystar
Само да разбера при кого (в София) и действам...
Auris E18 2ZR-FXE HSD 2015 - Trip A и B се самозанулиха?
Публикувано на: 24 Сеп 2024 22:08
от mapamop
Auris E18 2ZR-FXE HSD 2015 - Trip A и B се самозанулиха?
Публикувано на: 01 Окт 2024 01:00
от askeless
Всичко описано е нормално. На студен старт пали винаги ДВГ да вдигне температура и да загрее катализатора. Батерията така се движи, в градски условия пада бързо и необяснимо, но според мен не е съвсем точен монитора. Извънградско е винаги почти заредена. Както са ти написали, това не е електрическа кола, а бензинова с подпомагащ електромотор. В тежки задръствания с ел.консуматори не е особено ефективна, привечер като се прибирам от работа за 7км трудно падам под 7/100 разход за прехода, но да се има предвид че ги пътувам 30 Мин. Най-ефективно се движи със средна скорост 30-40км/ч градско, тогава виждам и 4,5/100. Извънградско над 120 трудно пада под 5,5/100, на 80-100 е в оптимален режим и пада под 5. Колата ти е на малко км, за да се притесняваш за батерия. Моята например е на почти същите години, но на 260к и нямам проблеми с батерия. Тя се притеснява от циклите повече отколкото от годините. Прочети как да профилактираш охлаждането и ще подобриш представянето, докато запазиш и батериите. И моите огледала не се прибират автоматично като заключва, изключих ги. Тази функция може да се активира и деактивира, има процедура как се прави в интернет. При постоянно прибиране/затваряне очаквай до 2-3 години проблеми с огледалата, пластмасовите зъбци вътре деянат толкова. Ремонт само с части от китайци и пипкаво. Иначе ново/втора употреба огледало.
Поздрави!
Auris E18 2ZR-FXE HSD 2015 - Trip A и B се самозанулиха?
Публикувано на: 17 Окт 2024 12:50
от Keystar
Благодаря още веднъж за разясненията. За да не отварям нова, може би ненужна тема, ще попитам следното:
Вече забелязах, че при отваряне на шофьорската врата и натискане на спирачката, се чува звук, който очевидно е нормален и е свързан с електрическа спирачка, ако съм разбрал правилно. Но освен него, понякога се чува и едно "тртртртрт", което ме притеснява. Предполагам, че тези неща пак са свързани конкретно с хибридния модел на Аурис и са нови за мен....
Auris E18 2ZR-FXE HSD 2015 - Trip A и B се самозанулиха?
Публикувано на: 17 Окт 2024 14:26
от WoLF
Само звука на електрическата помпа на спирачката трябва да чуваш...