Low pressure oil, гаснене и губене на мощност D-4D
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Low pressure oil, гаснене и губене на мощност D-4D
Провериха е добре, но все пак ти погледна ли манометъра?
- embata_toyota
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20 Юни 2019 13:00
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4
Low pressure oil, гаснене и губене на мощност D-4D
Надали в специализиран сервиз използван от много форумници, няма да искат да ми вземат парите,ако нещо не беше наред 

- embata_toyota
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20 Юни 2019 13:00
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4
Low pressure oil, гаснене и губене на мощност D-4D
Здравейте!
Повдигам малко темата, че майсторите ме вкараха в омагьосан кръг
Колата беше проверена в специализиран сервиз, който е използвам от много форумници - нищо лошо към тях.
Не бяха открити абсолютно никакви нередности и отклонения в данни, но превантивно сменихме датчик за налягане на маслото. Предложиха ми да изчистят и ЕГР докато е там. Аз се съгласих понеже нз, в какво положение е от предишния мърляв собственик!
Всичко се изчисти взех си я щастлив....,но минах 20 км и светна чека без да губи мощност. Върнах се и я оставих пак. Казаха ми, че и колектора трябва да се чисти, ЕГР-а за това е дал грешка.
Понеже нямам избор им казах да го изчистя. Свалиха ,по техни думи се оказа, че е адски запушен и с неговото чистене и някакъв вакуумен клапан е за смяна - направиха го.
Взимам си колата, минавам 2км и пак светна чека, но загуби и мощност
.
Нервен се върнах и я оставих отново, като този път гледаха учудено, че ЕГР-а е забил в затворено положение....
Сега чакам да видим, какво ново 20 ще измислят, защото ме вкараха в излишни разходи и загуба на време.
Силно ме съмнява да си оправят нещата и май ще ходя да го спирам и софтуерно....
Грешките нз какви са като номер, но предполагам P0400...
Повдигам малко темата, че майсторите ме вкараха в омагьосан кръг

Колата беше проверена в специализиран сервиз, който е използвам от много форумници - нищо лошо към тях.
Не бяха открити абсолютно никакви нередности и отклонения в данни, но превантивно сменихме датчик за налягане на маслото. Предложиха ми да изчистят и ЕГР докато е там. Аз се съгласих понеже нз, в какво положение е от предишния мърляв собственик!
Всичко се изчисти взех си я щастлив....,но минах 20 км и светна чека без да губи мощност. Върнах се и я оставих пак. Казаха ми, че и колектора трябва да се чисти, ЕГР-а за това е дал грешка.
Понеже нямам избор им казах да го изчистя. Свалиха ,по техни думи се оказа, че е адски запушен и с неговото чистене и някакъв вакуумен клапан е за смяна - направиха го.
Взимам си колата, минавам 2км и пак светна чека, но загуби и мощност

Нервен се върнах и я оставих отново, като този път гледаха учудено, че ЕГР-а е забил в затворено положение....
Сега чакам да видим, какво ново 20 ще измислят, защото ме вкараха в излишни разходи и загуба на време.
Силно ме съмнява да си оправят нещата и май ще ходя да го спирам и софтуерно....
Грешките нз какви са като номер, но предполагам P0400...
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Low pressure oil, гаснене и губене на мощност D-4D
Най-трудно се оправят коли, които са влизали в няколко сервиза. Тази е имала и ДПФ, който е изключен незнайно как, което също е допълнителен проблем. Иначе, не виждам за какво е виновен предишният собственик. Чистенето на ЕГР и колектор по принцип не са включени в периодичното техническо обслужване, т.е. е малко вероятно някой да ги чисти редовно, с изключение на такива като нас от форума.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- embata_toyota
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20 Юни 2019 13:00
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4
Low pressure oil, гаснене и губене на мощност D-4D
По принцип е така, но за сега колата, от както е при мен е била само в специализиран или оторизиран сервиз. За занемареността не визирам само колектор и т.н., а като цяло неща, които излизат след закупуване (побългарявани с тиксо или силиконiovkito написа: ↑29 Юли 2022 08:59 Най-трудно се оправят коли, които са влизали в няколко сервиза. Тази е имала и ДПФ, който е изключен незнайно как, което също е допълнителен проблем. Иначе, не виждам за какво е виновен предишният собственик. Чистенето на ЕГР и колектор по принцип не са включени в периодичното техническо обслужване, т.е. е малко вероятно някой да ги чисти редовно, с изключение на такива като нас от форума.

Това всичко ще се оправи, а ДПФ е спрян при добри хора, за които изчетох доста и тук

Не мисля, че той прави проблем - поне за сега.
- embata_toyota
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20 Юни 2019 13:00
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4
Low pressure oil, гаснене и губене на мощност D-4D
Здравейте,
След повторно почистване на ЕГР ( обстойно по думите на сервиза), изминах с колата 400км смесено и не се наблюдават никакви проблеми. Няма загуба на мощност, чекове, гаснения и т.н.
Ще направя по-голям пробег и ще напиша дали има проблем.
Накратко за описаните проблеми в темата:
- Гаснене на светофар, грешка "Low pressure oil" и губене на мощност - почистиха ЕГР (два пъти), смяна на датчик налягане на масло, смяна на вакуумен регулатор ( до ЕГР-а стои и имаше малка дупка), както и почистиха всмукателния колектор. Беше проверена с диагностика за стойности на дюзи, датчици и допълнително замериха налягането на маслото. Всичко беше в норми.
Поздрави
След повторно почистване на ЕГР ( обстойно по думите на сервиза), изминах с колата 400км смесено и не се наблюдават никакви проблеми. Няма загуба на мощност, чекове, гаснения и т.н.
Ще направя по-голям пробег и ще напиша дали има проблем.
Накратко за описаните проблеми в темата:
- Гаснене на светофар, грешка "Low pressure oil" и губене на мощност - почистиха ЕГР (два пъти), смяна на датчик налягане на масло, смяна на вакуумен регулатор ( до ЕГР-а стои и имаше малка дупка), както и почистиха всмукателния колектор. Беше проверена с диагностика за стойности на дюзи, датчици и допълнително замериха налягането на маслото. Всичко беше в норми.
Поздрави

- embata_toyota
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20 Юни 2019 13:00
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4
Low pressure oil, гаснене и губене на мощност D-4D
Здравейте отново,
Повдигам темата след близо 2000 км, които минах без проблем след гореописаните интервенции
За жалост днес колата пак ми изгасна на светофар, както и забелязах, че в момента на запалване има едно леко притрисане (като замисляне). Друг симптом е и леко чукане на дюзи или горивна помпа в студено положение за няколко секунди, което ме навежда на мисълта, че е време за смяна на прословутия SCV клапан (дюзите са в норми).
Днес ще го сваля за да му видя номера и да поръчам нов.
Изчел съм всичко за него, но може ли съвет, как да се предпазя от ментета. Видях, че смяната е доста лесна при тази кола, защото е на доста удобно място.
От прочетеното разбрах, че не е нужна софтуерна намеса след поставяне на новия и няма какво да се обърка.
Благодаря предварително!
Повдигам темата след близо 2000 км, които минах без проблем след гореописаните интервенции

За жалост днес колата пак ми изгасна на светофар, както и забелязах, че в момента на запалване има едно леко притрисане (като замисляне). Друг симптом е и леко чукане на дюзи или горивна помпа в студено положение за няколко секунди, което ме навежда на мисълта, че е време за смяна на прословутия SCV клапан (дюзите са в норми).
Днес ще го сваля за да му видя номера и да поръчам нов.
Изчел съм всичко за него, но може ли съвет, как да се предпазя от ментета. Видях, че смяната е доста лесна при тази кола, защото е на доста удобно място.
От прочетеното разбрах, че не е нужна софтуерна намеса след поставяне на новия и няма какво да се обърка.
Благодаря предварително!
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Low pressure oil, гаснене и губене на мощност D-4D
На denso-am.eu може да си намериш еквивалентния номер на Дензо, като попълниш в полето за търсене каталожния номер на Тойота. След това - "по магазините" за цена. Това ако не планираш да експериментираш примерно със боклучавия предимно в червено китайски сайт. Поръчах си за пробата VSV клапан от там - на снимките разни гръмки надписи "Denso", "Made in Japan", "Brand new", и в крайна сметка - картонена кутийка с някакъв QR код, код който не съответства на нищо като формат и цифри и клапан във сиво и тъмно сиво, спрямо изцяло черния на снимката. Поне беше нов и чист. Върнаха ми парите ...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- embata_toyota
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20 Юни 2019 13:00
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4
Low pressure oil, гаснене и губене на мощност D-4D
Много благодаря за бързия отговор.mapamop написа: ↑20 Окт 2022 10:06 На denso-am.eu може да си намериш еквивалентния номер на Дензо, като попълниш в полето за търсене каталожния номер на Тойота. След това - "по магазините" за цена. Това ако не планираш да експериментираш примерно със боклучавия предимно в червено китайски сайт. Поръчах си за пробата VSV клапан от там - на снимките разни гръмки надписи "Denso", "Made in Japan", "Brand new", и в крайна сметка - картонена кутийка с някакъв QR код, код който не съответства на нищо като формат и цифри и клапан във сиво и тъмно сиво, спрямо изцяло черния на снимката. Поне беше нов и чист. Върнаха ми парите ...
Да, искам да не е менте! Предпочитам да си платя и да не се занимавам после, защото загубата на време ми е по-ценна от това да си качвам и свалям клапани.
Не знам дали няма някой форумец, който продава оригинални хубави части...
Иначе хора с магазини и отстъпки имам много, но дори те не ми гарантират за качеството на продаваната стока



- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Low pressure oil, гаснене и губене на мощност D-4D
Пробвай тук:embata_toyota написа: ↑20 Окт 2022 10:18 Не знам дали няма някой форумец, който продава оригинални хубави части...
viewtopic.php?f=5&t=11597
viewtopic.php?f=5&t=14221
viewtopic.php?f=5&t=23643
Може и да съм пропуснал някого - това бяха първите 3 бързи изстрела в темата...
За "Denso" през доверен канал може да пробваш тези:
https://www.denso-technic.com/bg/razpredelitelna-mreza
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта