diver написа:
ахам...те формулите даже и до разработка не изкарват, ама тва щото шлайфистите им са криви...
Нали някой не си мисли , че БГ трошляците имат нещо общо с формулите ???
По принцип тази тема не съм я пуснал за да коментирам СИЛНИТЕ коли в БГ .
А за да коментирам евнтулно и споделям мнения за моята бъдеща кола . Ако сте доволни от някой просто споделете . Но не е необходимо да се опитвате да ми променяте мнението за БГ реалността , като цяло . Просто ще запазя правото за последната преценка . Както и мнението ми за нещата постигнати в БГ .
Относно сглобяването на двигателя има кой да се погрижи така , че това не го мисля .
Единственото което ме притеснява за момента е шлайфа.
Дори да е една толкова проста операция .
Също така ще се наложи да ми повярвате , че съм виждал достатъчно шлайфани валове , глави и блокове за да мога да си правя толкова генерални заключения.
За зглобяването maggkrabar е абсолютно прав .
Само , че ако шлайфиста е спестил от камъка и той не се износва толкова равномерно и линейно колкото дори и най-дъртата руска машина очаква тогава просто стават чудеса . Както и много други неща могат да превърнат наглед абсолютно простата операция в едно истинско преживяване biggrin.gif .
Мога да ви дам един два линка как руснаци от атмосферни двигатели 1,6 вадят 200+ коня . Ама не , като на Мичкин 1,6 = 1,9 . Техния двигател може и да кара едно масло (само дето той кара два сезона ) . Ама нашия 1,9 160 коня требва да кара поне до другата година biggrin.gif .
Та , като почнеш от ладите и стигнеш до самолетите цялата работа ни е такава . Може да звучи песимистично но е реално . Дори нивото на една Гърция не може да стигнеме пък камо ли за други ......
За това аз се опитвам да бягам от тази лоша практика и питам ако трябва и 100 пъти . Преглеждам , изчислявам , съветвам се , споделям и чак ,когато реша , че абсолютно всичко е ОК и наистина няма как да не стане тогава ще действам .
А иначе принципа ай ся да го сложиме тва да видиме какво ще стане . Или да купиме 20 комплекта бутала да видиме с кои ще върви най-добре . И да видиме дали може да измислиме по-топла вода от топлата .
Нямам нито толкова пари нито толкова време . И това е и целта на тази тема за , което съм благодарен и на всички вас . Защото до сега никога не съм се сблъсквал с Toyota на живо . А по всичко личи , че утре ще си купя една .
laugh.gif
За това моля , който с каквото може да помогне , пък после ще взема няколко 10-ки каси бира и нема не искам biggrin.gif .
"дали е произведена 1939 или 2007г, машината ще го направи по един и същ начин" - тука въобще не съм съгласен .
Разликата в машините е точно в нулите точност след запетайката . А не в натискането на копчето . Въобще не можеш да ме убедиш , че с 30 годишна руска (ама не от тези дето правят ракетите а тези за ГОСТ пазара ) машина можеш да правиш глави на Toyota , BMW , MB и тн . На Лада можеш и на някой други марки . Ама аз такъв шлайф неща .
Със сигурност има някъде нещо читаво . Но масата е прсото .......