Страница 2 от 2

Проблем с vvti системата

Публикувано на: 26 Юни 2022 10:23
от vankata5305
veso_hds написа: 26 Юни 2022 00:03
vankata5305 написа: 25 Юни 2022 23:22
Остава вискозитета на маслото да не е това което трябва да е (до колкото се разчетох преди малко, трябва да е 5W30 синтетика), и заради това да не успява да мине през цедката до клапана.
А вашето масло какво е?
Мотул пълна синтетика 5w30..... Все повече се приближавам към отваряне на двигателя за проверка на зацепването

Проблем с vvti системата

Публикувано на: 26 Юни 2022 16:13
от mapamop
Не е от маслото. За трети път ми наливат Motul 8100 x-clean EFE 5W30, остават ми 26 дни до смяна и нивото визуално на щеката е колкото е налято преди година. Пробега е между 480 и 600 километра месечно, но тая година покрай малкото имам и доста извънградско. Миналата година по това време имах 1600 километра за 2 дни с 3 дни престой на паркинга на летище София. Не е маслото - двигателя е за ревизиране.

Проблем с vvti системата

Публикувано на: 24 Юли 2022 17:11
от Vencisk
Колега сподели има ли развитие ,че след ремонт на двг и смяна на вериги имам същия проблем грешка P0012.

Проблем с vvti системата

Публикувано на: 06 Авг 2022 10:15
от vankata5305
Сагата свърши, и както обикновено се случва при мен винаги се оказва най елементарното /за мен/ нещо което ти създава главоболия и както се вика дребното камъче преобръща каруцата.
След всичко възможно проверено
- vvti клапан
- маслена цедка на магистралата за клапана
- вискозитет на маслото
- мерене в реално време с мултицет волтажа който стига до клапана
- гледане на градуса на вала в реално с диагностика
- проверка на зацепването на двигателя.
Всичко си беше топ, за което искам да се извиня официално на момчетата от сервиза при който бях оставил колата още първия път. Отново отидох при тях и заедно успяхме да разгадаем и благодарение на тях проблема се елиминира.
А проблема беше премазани кабели за комуникация към компютъра на колата, и нарушена изолация на кабелите при монтирането на газовата уредба на колата. Казвам при монтирането на газовата понеже компютъра на газта е свързан към компютъра на колата и връзките бяха направени непосредствено преди буксата на компютъра който се намира зад жабката.
Явно момчетата като са слагали газовата са объркали някой друг кабел зад жабката но да кажем че не това е бил основния проблем с инсталацията, а премазаните кабели в двигателния отсек.
Вече 100+ километра навъртяни нищо не светва и колата си върви доста прилично.
Остават ми грешки p0136 и p0156 които са заради газовата и най вероятно премахнатия катализатор.
Получавам различни мнения, някои казват карай си така други казват дай да ги оправим.
Та като си знам късмета ако е пак нещо елементарно защо да не го оправя но ще поживеем ще видим някой ден може и да реша този проблем