Страница 2 от 4

Публикувано на: 07 Окт 2007 20:52
от aleksbr
dap написа:ами не знам човек ама съм чувал че нашите тойоти загряват много бързо и мисля че няма как да ти изхаби 1л бензин докато направи 30 градуса.все пак не знам и от къде си де ако си някъде където зимата е - 20 градуса може и повече бенц да иде tongue.gif
Това мнение важи само при таксиметров автомобил дет пали един път на ден.Понякога се случва да ползвам колата по няколко пъти на ден.Колкото до бързото загряване на колата/направи ми впечатление това качество/ това дава още един минус за ползата от газова уредба.

Публикувано на: 07 Окт 2007 21:11
от kristian
dap написа:... мисля че няма как да ти изхаби 1л бензин докато направи 30 градуса...........f
Ако сменя автоматично от газ на бензин ,като се води от температурата-ще го изгори този литър ,че и поне още един-два отгоре зимно време.Като се има в предвид че мотора е в режим когато ECU-то налива доста "безотговорно" бензин!При мен конкретно зимата изгаря около 3л,лятото около1-1.5л.Но аз карам по десетина километра сутрината и съответнмо вечерта.Естествено при по-голям пробег относителното количество на изгорения бензин да пада.

Публикувано на: 28 Окт 2007 13:40
от Диомед
Ако караш до 20000 годишно ,няма никакъв смисъл от газова уредба.
Все пак от теб зависи, какво ще решиш. Според мен няма смисъл.

Публикувано на: 28 Окт 2007 17:19
от aleksbr
Да беше карбуратор или моно инжекция спокоино бих добавил газова уредба но при инжекциона нямам опит.

Публикувано на: 30 Юни 2008 22:16
от aleksbr
ТТ данни на колата и уредбата,разход газ,бензин и проблеми след поставяне на газова уредба?Пълен инжекция или обикновена газова уредба да бъде/и не ме пращайте във форумите на OPEL да търся подобни теми колата ми е TOYOTA/?
Хайде колеги събудете се малко и напишете някой смислен ред.

Публикувано на: 30 Юни 2008 22:55
от kristian
aleksbr написа:ТТ данни на колата и уредбата,разход газ,бензин и проблеми след поставяне на газова уредба?Пълен инжекция или обикновена газова уредба да бъде/и не ме пращайте във форумите на OPEL да търся подобни теми колата ми е TOYOTA/?
Хайде колеги събудете се малко и напишете някой смислен ред.
Тъкмо се събудих.Ето инфо за това което ползвам аз.:http://www.stavim-gaz.ru/technology/difference
В софия го внасяше Любен Дойнов(мисля че така се казваше,но вече се вная по нова система.А иначе в раздела сервизи/магазини има точно тема за АГУ както и доста добри отзиви за сервиз в София.

Публикувано на: 01 Юли 2008 21:37
от aleksbr
kristian написа:
aleksbr написа:ТТ данни на колата и уредбата,разход газ,бензин и проблеми след поставяне на газова уредба?Пълен инжекция или обикновена газова уредба да бъде/и не ме пращайте във форумите на OPEL да търся подобни теми колата ми е TOYOTA/?
Хайде колеги събудете се малко и напишете някой смислен ред.
Тъкмо се събудих.Ето инфо за това което ползвам аз.:http://www.stavim-gaz.ru/technology/difference
В софия го внасяше Любен Дойнов(мисля че така се казваше,но вече се вная по нова система.А иначе в раздела сервизи/магазини има точно тема за АГУ както и доста добри отзиви за сервиз в София.
Ако темата беше за кебапчета,нямаше да се протака половин година!!!
Питанката е какво АГУ ползвате и какви проблеми създава?Разгледах доста теми по форумите и офертите на сервизи и дистрибутори на АГУ,но конкретно предложение за модела не намирам.Последно време разбирам и за някакви нови изисквания към монтажа на АГУ, за сертификати на самото АГУ сигурно и там ни очаква ЕУРО 1 до 12....,демек такси и прегледи.
Днес разбрах за една новост при регистрация на автомобил до 10 години +200лв продуктова такса?

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=265694

Публикувано на: 04 Юли 2008 11:08
от dil
Карам с ГИ Бардолини (Bardolini)
Проблеми технически не съм имал.

В момента усещам недостатък, при движение с пуснат климатик колата е доста спъната.
Но това е си е и до настройка на газовата.. разхода на градско е под 9/100 в момента.
На дълъг път с климатик изглежда е 7-7,5 , но не го засякох много добре последния път.

Публикувано на: 04 Юли 2008 17:16
от chocho_
Колега аз имам корола 2000 г нова маска 1.4 VVT-I и ми казаха че ако сложа газова на VVTI до 10000-15000 км ще се прави рамонт на двигателя sad.gif Така че аз реших да не пробвам дали ще стане така

Публикувано на: 04 Юли 2008 17:32
от dil
chocho_ написа: ми казаха че ако сложа газова на VVTI до 10000-15000 км ще се прави рамонт на двигателя
Това газаджия ли ти го каза ?

До колкото знам при работа на газ изгарят клапаните и се налага подмяна след време... примерно 100 000км.. това за мене са 6-7г.
За това време спестеното от разликата бензин-газ ще стига за закупуването на нов автомобил rolleyes.gif
И това с клапаните валидно при поставяне на обикновенна газова уредба.
С газов инжекцион няма такива проблеми.

Публикувано на: 04 Юли 2008 20:01
от aleksbr
Следя темите за АГУ в почти всички форуми.Засега везните клонят към газов инжекцион,но от споделения опит във форумите не мога да реша какъв да бъде италиански,полски,руски или български.И днес един колега каза,че негов познат се е отказал да монтира български на определени автомобили,като за момента се е ориентирал към LOVATO .

Публикувано на: 04 Юли 2008 22:13
от dil
Инжекциона на 4Е-FE работи в някакъв режим full-group .. впръскват едновременно 1ви и 3ти цилиндър, след това 2ри и 4ти.
Питай кои ГИ могат да работят в такъв режим.

Когато търсех за мене, разбрах че Бардолинито го поддържа, пък и цената му като български беше с 400лв по-евтина от италианските.

Публикувано на: 05 Юли 2008 18:30
от diver
dil написа:Инжекциона на 4Е-FE работи в някакъв режим full-group .. впръскват едновременно 1ви и 3ти цилиндър, след това 2ри и 4ти.
Питай кои ГИ могат да работят в такъв режим.

Когато търсех за мене, разбрах че Бардолинито го поддържа, пък и цената му като български беше с 400лв по-евтина от италианските.
на повечето инжекциони дюзите пикаят две по две...

Публикувано на: 09 Юли 2008 23:30
от MNK
Приятелю, интересуваш се живо и упорито от темата газ на 4E-FE, та да споделя моя опит. Имам същата тойо като твоята, но 2000г. Сложих и обикновенна АГУ Landi Renzo, и до сега нямам големи проблеми. Първоначално ме бе страх от "детонации", макар че много хора ми казваха, че при този модел няма да се получи, пък и да се получи няма да има големи щети - метален колектор, няма дебитомер, и т.н. Все пак сложих една "кихалка" на въздушния филтър. Разхода е 9 на 100. Малкия ми "проблем" е, че като запаля / става на бензин, и прехвърля автоматично при 2000 оборота на газ/, ако не прехвърла до 10-тина секунди, това става само, и колата понякога гасне. Но му "намерих" цаката - ако искам да поработи повече на бензин - преди палене превключвам копчето само на бензин. Други проблеми нямам. Засега - около 3 хил. км. Уредбата ми излезе 430 лв./ с 40-литрова обикновенна бутилка/, а първоначалния преглед за регистрация на АГУ-то - около 15 лв.
Това е от мен, пък .. избора си е твой.

Публикувано на: 10 Юли 2008 09:12
от b0by
И аз да споделя , С моя ботилка газовата , и един стар изпарител намерих за първо време , газовата ми излезна 200 кинта ,поне толкова му дадох на един приятел да ми купи маркучи , емулатори , кихалки и всички др. простоти , който принципно не са повече от 160лева както и да е!Сложих си я сам пред блока! Както колегата спомена по горе с ел ключе да прехвърля само от бензин на газ! Да спомена че на тази кола може и да не се слагат емулатори , защото не трупа грешки поне така ми каза един газаджия ,но аз си сложих на ламбдата и на дюзите! Така другото което е , с климатик колата е трагедия на газ , без климатик горе долу става , с две думи няма нищо общо с на бензин!!!На мен ми харчи 10.5 в града с климатик вечер , извънградско съм към 10ка с климатик и над 140 км/ч нормално каране извънградско ми е 8-9 с климатик , това е !