Газова уредба на COROLLA 1.4 4E-FE

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 07 Окт 2007 20:52

dap написа:ами не знам човек ама съм чувал че нашите тойоти загряват много бързо и мисля че няма как да ти изхаби 1л бензин докато направи 30 градуса.все пак не знам и от къде си де ако си някъде където зимата е - 20 градуса може и повече бенц да иде tongue.gif
Това мнение важи само при таксиметров автомобил дет пали един път на ден.Понякога се случва да ползвам колата по няколко пъти на ден.Колкото до бързото загряване на колата/направи ми впечатление това качество/ това дава още един минус за ползата от газова уредба.

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 07 Окт 2007 21:11

dap написа:... мисля че няма как да ти изхаби 1л бензин докато направи 30 градуса...........f
Ако сменя автоматично от газ на бензин ,като се води от температурата-ще го изгори този литър ,че и поне още един-два отгоре зимно време.Като се има в предвид че мотора е в режим когато ECU-то налива доста "безотговорно" бензин!При мен конкретно зимата изгаря около 3л,лятото около1-1.5л.Но аз карам по десетина километра сутрината и съответнмо вечерта.Естествено при по-голям пробег относителното количество на изгорения бензин да пада.
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

Диомед
Мнения: 12
Регистриран на: 03 Май 2007 20:58
Местоположение: sofia

Мнение от Диомед » 28 Окт 2007 13:40

Ако караш до 20000 годишно ,няма никакъв смисъл от газова уредба.
Все пак от теб зависи, какво ще решиш. Според мен няма смисъл.

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 28 Окт 2007 17:19

Да беше карбуратор или моно инжекция спокоино бих добавил газова уредба но при инжекциона нямам опит.

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 30 Юни 2008 22:16

ТТ данни на колата и уредбата,разход газ,бензин и проблеми след поставяне на газова уредба?Пълен инжекция или обикновена газова уредба да бъде/и не ме пращайте във форумите на OPEL да търся подобни теми колата ми е TOYOTA/?
Хайде колеги събудете се малко и напишете някой смислен ред.

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 30 Юни 2008 22:55

aleksbr написа:ТТ данни на колата и уредбата,разход газ,бензин и проблеми след поставяне на газова уредба?Пълен инжекция или обикновена газова уредба да бъде/и не ме пращайте във форумите на OPEL да търся подобни теми колата ми е TOYOTA/?
Хайде колеги събудете се малко и напишете някой смислен ред.
Тъкмо се събудих.Ето инфо за това което ползвам аз.:http://www.stavim-gaz.ru/technology/difference
В софия го внасяше Любен Дойнов(мисля че така се казваше,но вече се вная по нова система.А иначе в раздела сервизи/магазини има точно тема за АГУ както и доста добри отзиви за сервиз в София.
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 01 Юли 2008 21:37

kristian написа:
aleksbr написа:ТТ данни на колата и уредбата,разход газ,бензин и проблеми след поставяне на газова уредба?Пълен инжекция или обикновена газова уредба да бъде/и не ме пращайте във форумите на OPEL да търся подобни теми колата ми е TOYOTA/?
Хайде колеги събудете се малко и напишете някой смислен ред.
Тъкмо се събудих.Ето инфо за това което ползвам аз.:http://www.stavim-gaz.ru/technology/difference
В софия го внасяше Любен Дойнов(мисля че така се казваше,но вече се вная по нова система.А иначе в раздела сервизи/магазини има точно тема за АГУ както и доста добри отзиви за сервиз в София.
Ако темата беше за кебапчета,нямаше да се протака половин година!!!
Питанката е какво АГУ ползвате и какви проблеми създава?Разгледах доста теми по форумите и офертите на сервизи и дистрибутори на АГУ,но конкретно предложение за модела не намирам.Последно време разбирам и за някакви нови изисквания към монтажа на АГУ, за сертификати на самото АГУ сигурно и там ни очаква ЕУРО 1 до 12....,демек такси и прегледи.
Днес разбрах за една новост при регистрация на автомобил до 10 години +200лв продуктова такса?

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=265694
Последно промяна от aleksbr на 17 Юли 2008 21:27, променено общо 1 път.

Аватар
dil
Мнения: 179
Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
Местоположение: София
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Мнение от dil » 04 Юли 2008 11:08

Карам с ГИ Бардолини (Bardolini)
Проблеми технически не съм имал.

В момента усещам недостатък, при движение с пуснат климатик колата е доста спъната.
Но това е си е и до настройка на газовата.. разхода на градско е под 9/100 в момента.
На дълъг път с климатик изглежда е 7-7,5 , но не го засякох много добре последния път.
Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11

Аватар
chocho_
Мнения: 1
Регистриран на: 27 Юни 2008 16:33
Обратна връзка:

Мнение от chocho_ » 04 Юли 2008 17:16

Колега аз имам корола 2000 г нова маска 1.4 VVT-I и ми казаха че ако сложа газова на VVTI до 10000-15000 км ще се прави рамонт на двигателя sad.gif Така че аз реших да не пробвам дали ще стане така

Аватар
dil
Мнения: 179
Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
Местоположение: София
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Мнение от dil » 04 Юли 2008 17:32

chocho_ написа: ми казаха че ако сложа газова на VVTI до 10000-15000 км ще се прави рамонт на двигателя
Това газаджия ли ти го каза ?

До колкото знам при работа на газ изгарят клапаните и се налага подмяна след време... примерно 100 000км.. това за мене са 6-7г.
За това време спестеното от разликата бензин-газ ще стига за закупуването на нов автомобил rolleyes.gif
И това с клапаните валидно при поставяне на обикновенна газова уредба.
С газов инжекцион няма такива проблеми.
Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 04 Юли 2008 20:01

Следя темите за АГУ в почти всички форуми.Засега везните клонят към газов инжекцион,но от споделения опит във форумите не мога да реша какъв да бъде италиански,полски,руски или български.И днес един колега каза,че негов познат се е отказал да монтира български на определени автомобили,като за момента се е ориентирал към LOVATO .

Аватар
dil
Мнения: 179
Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
Местоположение: София
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Мнение от dil » 04 Юли 2008 22:13

Инжекциона на 4Е-FE работи в някакъв режим full-group .. впръскват едновременно 1ви и 3ти цилиндър, след това 2ри и 4ти.
Питай кои ГИ могат да работят в такъв режим.

Когато търсех за мене, разбрах че Бардолинито го поддържа, пък и цената му като български беше с 400лв по-евтина от италианските.
Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 05 Юли 2008 18:30

dil написа:Инжекциона на 4Е-FE работи в някакъв режим full-group .. впръскват едновременно 1ви и 3ти цилиндър, след това 2ри и 4ти.
Питай кои ГИ могат да работят в такъв режим.

Когато търсех за мене, разбрах че Бардолинито го поддържа, пък и цената му като български беше с 400лв по-евтина от италианските.
на повечето инжекциони дюзите пикаят две по две...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

MNK
Мнения: 22
Регистриран на: 17 Юни 2008 21:13

Мнение от MNK » 09 Юли 2008 23:30

Приятелю, интересуваш се живо и упорито от темата газ на 4E-FE, та да споделя моя опит. Имам същата тойо като твоята, но 2000г. Сложих и обикновенна АГУ Landi Renzo, и до сега нямам големи проблеми. Първоначално ме бе страх от "детонации", макар че много хора ми казваха, че при този модел няма да се получи, пък и да се получи няма да има големи щети - метален колектор, няма дебитомер, и т.н. Все пак сложих една "кихалка" на въздушния филтър. Разхода е 9 на 100. Малкия ми "проблем" е, че като запаля / става на бензин, и прехвърля автоматично при 2000 оборота на газ/, ако не прехвърла до 10-тина секунди, това става само, и колата понякога гасне. Но му "намерих" цаката - ако искам да поработи повече на бензин - преди палене превключвам копчето само на бензин. Други проблеми нямам. Засега - около 3 хил. км. Уредбата ми излезе 430 лв./ с 40-литрова обикновенна бутилка/, а първоначалния преглед за регистрация на АГУ-то - около 15 лв.
Това е от мен, пък .. избора си е твой.

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 10 Юли 2008 09:12

И аз да споделя , С моя ботилка газовата , и един стар изпарител намерих за първо време , газовата ми излезна 200 кинта ,поне толкова му дадох на един приятел да ми купи маркучи , емулатори , кихалки и всички др. простоти , който принципно не са повече от 160лева както и да е!Сложих си я сам пред блока! Както колегата спомена по горе с ел ключе да прехвърля само от бензин на газ! Да спомена че на тази кола може и да не се слагат емулатори , защото не трупа грешки поне така ми каза един газаджия ,но аз си сложих на ламбдата и на дюзите! Така другото което е , с климатик колата е трагедия на газ , без климатик горе долу става , с две думи няма нищо общо с на бензин!!!На мен ми харчи 10.5 в града с климатик вечер , извънградско съм към 10ка с климатик и над 140 км/ч нормално каране извънградско ми е 8-9 с климатик , това е !

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта