Мнение
от max-2 » 01 Мар 2021 17:24
Оказа се, че английската сглобка карина е с различни полуоски. Пръта е по-дебел и равен, може би е стругован, а оста, която влиза в скоростната кутия е с 1 мм. по-дебела.
Японската полуоска е кована. Кофти, защото именно от двете полуоски, които поръчах, тази от карината е здрава. Тази, която ми пасна е от селика. Външното и каре имаше много голяма хлабина между него и шлиците, за това се отказах да ползвам полуоската, а взех само трипода от нея. Вътрешното каре беше ок, с оригиналната грес.
След внимателен оглед реших да сменя само
това, което е счупено при мен-трипода. Разглобих лагерите на счупения и здравия трипод и пренаредих иглените лагери от моя трипод на здравия, за да запазя работните повърхности с чашата, тъй като е здрава. Моите лагери бяха с много малка хлабина и на двата трипода, а тези от селиката малко играеха.
Смазката, която използвах е зелена грес NGLI 2, смесена с трансмисионно масло 75в90 горе-долу 1:1. Количеството е 120 грама.
Харесва ми тази кола. Почти на 30 години е, а има ръжда само по задния мост. Като свалих шарнира от носача, там, където ляга шарнира си стои черната боя, както и на целите носачи, предния мост също няма никъде ръжда.
Carina E 4AFE LB 1992