Превъртяни шлици между полуоската и вътрешното каре.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Превъртяни шлици между полуоската и вътрешното каре.
Благодаря, колеги. Като сглобявам пак ще щракна 2-3 снимки. Поръчал съм 2 полуоски от карина и селика и ще видя кой прът е като моя да го ползвам с моето външно каре.
Carina E 4AFE LB 1992
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Превъртяни шлици между полуоската и вътрешното каре.
Оказа се, че английската сглобка карина е с различни полуоски. Пръта е по-дебел и равен, може би е стругован, а оста, която влиза в скоростната кутия е с 1 мм. по-дебела.
Японската полуоска е кована. Кофти, защото именно от двете полуоски, които поръчах, тази от карината е здрава. Тази, която ми пасна е от селика. Външното и каре имаше много голяма хлабина между него и шлиците, за това се отказах да ползвам полуоската, а взех само трипода от нея. Вътрешното каре беше ок, с оригиналната грес.
След внимателен оглед реших да сменя само
това, което е счупено при мен-трипода. Разглобих лагерите на счупения и здравия трипод и пренаредих иглените лагери от моя трипод на здравия, за да запазя работните повърхности с чашата, тъй като е здрава. Моите лагери бяха с много малка хлабина и на двата трипода, а тези от селиката малко играеха.
Смазката, която използвах е зелена грес NGLI 2, смесена с трансмисионно масло 75в90 горе-долу 1:1. Количеството е 120 грама.
Харесва ми тази кола. Почти на 30 години е, а има ръжда само по задния мост. Като свалих шарнира от носача, там, където ляга шарнира си стои черната боя, както и на целите носачи, предния мост също няма никъде ръжда.
Японската полуоска е кована. Кофти, защото именно от двете полуоски, които поръчах, тази от карината е здрава. Тази, която ми пасна е от селика. Външното и каре имаше много голяма хлабина между него и шлиците, за това се отказах да ползвам полуоската, а взех само трипода от нея. Вътрешното каре беше ок, с оригиналната грес.
След внимателен оглед реших да сменя само
това, което е счупено при мен-трипода. Разглобих лагерите на счупения и здравия трипод и пренаредих иглените лагери от моя трипод на здравия, за да запазя работните повърхности с чашата, тъй като е здрава. Моите лагери бяха с много малка хлабина и на двата трипода, а тези от селиката малко играеха.
Смазката, която използвах е зелена грес NGLI 2, смесена с трансмисионно масло 75в90 горе-долу 1:1. Количеството е 120 грама.
Харесва ми тази кола. Почти на 30 години е, а има ръжда само по задния мост. Като свалих шарнира от носача, там, където ляга шарнира си стои черната боя, както и на целите носачи, предния мост също няма никъде ръжда.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Превъртяни шлици между полуоската и вътрешното каре.
400 Нм на колелата е нищо. Ако наистина това е стойността, нормално да се счупи.vfr800 написа: ↑06 Фев 2021 22:52 ИнтересноВероятно лош късмет. Каретата от тези години на тези коли са доста истински. Да се случи това е просто лош късмет. Подобен трипод обикновено издържа над 400 нютона на колелата. Вероятно просто отливката не се е получила като хората и се е крепило на повърхностната циментация през всички тези години. Следих темата с интерес понеже ми беше много любопитно какъв точно е проблема. Радвам се че споделихте снимков материал.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост