Страница 2 от 2

Corolla E12 1.6VVTi. Труден студен старт?

Публикувано на: 03 Яну 2021 16:30
от esko148
vfr800 написа: 03 Яну 2021 14:48 Когато извадиш акумулатора нулираш тримовете, т. е всички корекции по горивни таблици, които ecuто е натрупало по време на работа ще бъдат занулени до заводски стойности. Ако имаш сонда с грешно показание или дебитомер с такова то колата прави корекции спрямо тях т. е грешни корекции. Нулирайки тримовете махаш тези корекции.
По други /в рамките на месец/ причини, ми се е налагало да свалям акумулатора около 3 пъти, при което не съм усетил някаква промяна.
Това означава ли че няма трупане на грешки от дефектни сонди или дебитомер?

Corolla E12 1.6VVTi. Труден студен старт?

Публикувано на: 03 Яну 2021 16:52
от vfr800
За да отчете грешка обикновено говорим за сериозно отклонение от правилните стойности, в случая щом е пробвано и няма разлика значи вероятно всичко е наред със смесообразуването. Може би всичко си е наред с колата, както са те посъветвали карай, ако има нещо то ще се влоши и ще си покаже :)

Corolla E12 1.6VVTi. Труден студен старт?

Публикувано на: 07 Яну 2021 18:25
от esko148
vfr800 написа: 03 Яну 2021 16:52 За да отчете грешка обикновено говорим за сериозно отклонение от правилните стойности, в случая щом е пробвано и няма разлика значи вероятно всичко е наред със смесообразуването. Може би всичко си е наред с колата, както са те посъветвали карай, ако има нещо то ще се влоши и ще си покаже
За сега ще се придържам към максимата: "Не ремонтирай нещо, което работи" wink.gif Оставям нещата така. Продължавам да си я карам.
Пък ако някой ден ми се разсърди и откаже да запали, тогава вече ще завършим темата на 100% :thumbsup: