Страница 2 от 5
Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 23 Май 2020 21:41
от Hursa
Ако има "теч" от семеринг от страната на трансмисията?
Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 23 Май 2020 21:52
от skydiver
Съвсем приятелски да попитам - къде ще може да се види този теч от PCV клапана- вътре или извън двигателя?
Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 23 Май 2020 22:33
от bbteam
Единствената грешка до момента която ми е дала колата след 5000к е за смяна на инверторната помпа-сменена по акция в Пловдив от Тойота без пари...което е уау...
Но маслото продължава да го пипа...
Благодаря,че давате идеи и съвети и следя постоянно...Скоро не смятам да се разделям с тази капсула на времето и трябва да реша този проблем...До тогава ще сменям маслото в движение като Трабант ..защото колата си е супер яка...
Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 23 Май 2020 22:38
от bbteam
Само да изразя мнение между другото за Тойота Пловдив....
Тази кола нямала никакви ремъци

Ми каза приемчика...
Как после да се доверя на каквото и да било в този сервиз?Тя един ремък има и те даже не знаят за него...

Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 23 Май 2020 22:43
от vfr800
Доста е важно дали този разход е градско или извънградско, ако е извънградско вероятно компресията е ок. При литър на 300 няма син пушек. Имам чувството , че в тоя форум никой никога не е карал кола, която наистина харчи масло. Литър на 300 не е голям разход, да звучи много, но не е невероятно много и колата няма да пуши синьо освен при рязко подаване на газ и то за кратко. Има доста коли , които се движат по улиците с подобен разход на масло и единствения начин да ги усетите е по миризмата

Тия коли дето ги виждате да пушат синьо харчат литър на 50 километра. Нещата много приличат на запечени маслени сегменти. Провери компресията, ако е ок вероятно това е проблема, може и съчмата на PCV_то да е запекла, ама на Prius .... едва ли. Можеш да пробваш схемата с газта за горене обаче вероятно няма да има успех. Дето се вика , ако не е PCV-то, си е време за обслужване на двигателя. 315К за Приус не са малко, особено ако е от Германия, тия коли магистралното каране в Германия ги мори много.
Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 23 Май 2020 22:48
от Revenger
BOz написа: ↑23 Май 2020 20:18
Обясни ми това:
As the PCV valve ages several things may happen. Crud and sludge can cause it to stick in the open position. This will produce a vacuum leak and might result in a misfire at idle. Too much air flow causes the engine to lean out, possibly setting a check engine light. Excess flow could also draw oil from the engine, causing oil consumption.
Пак да те питам директно - при неизправен ПЦВ в отворено положение пак ли ще тече?
Странно е, че не можеш да разбереш нещо толкова елементарно. Ами преведи си го, с Google Translate например...
Колкото до директния отговор - да, пак ще тече. И това го има в статията, да го пейстна ли?
Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 23 Май 2020 22:56
от BOz
Revenger написа: ↑23 Май 2020 22:48
Колкото до директния отговор - да, пак ще тече.
Защо? Ето, питам, обясни.
Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 23 Май 2020 23:01
от Hursa
Явно не е наясно. Но това вярно ли е?
bbteam написа: ↑23 Май 2020 22:38
Тя един ремък има...
vfr800 написа: ↑23 Май 2020 22:43
тия коли магистралното каране в Германия ги мори много
Защо да ги "мори"?
Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 23 Май 2020 23:47
от Lwerewolf
► Виж съдържание
Revenger написа: ↑23 Май 2020 22:48
BOz написа: ↑23 Май 2020 20:18
Обясни ми това:
As the PCV valve ages several things may happen. Crud and sludge can cause it to stick in the open position. This will produce a vacuum leak and might result in a misfire at idle. Too much air flow causes the engine to lean out, possibly setting a check engine light. Excess flow could also draw oil from the engine, causing oil consumption.
Пак да те питам директно - при неизправен ПЦВ в отворено положение пак ли ще тече?
Странно е, че не можеш да разбереш нещо толкова елементарно. Ами преведи си го, с Google Translate например...
Колкото до директния отговор - да, пак ще тече. И това го има в статията, да го пейстна ли?
As the PCV valve ages several things may happen. Crud and sludge can cause it to stick in the open position. This will produce a vacuum leak and might result in a misfire at idle. Too much air flow causes the engine to lean out, possibly setting a check engine light. Excess flow could also draw oil from the engine, causing oil consumption.
Предполагам под "тече" нямаш впредвид "тече във горивната камера". Друг въпрос, че под "тече" разбирам "тече от някоя гарнитура" (причинено от гравитация и/или налягане на маслото), а не "следва поток от въздух"

Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 24 Май 2020 00:59
от skydiver
► Виж съдържание
Не знам какво да кажа за Приус....
Приятел наскоро вкара от Острова, били таксита.
Ми на около 700к км, карани на газ - клапаните чудесни.Моторът пее. Разход на масло не е видял до България... Поисках и аз да си взема...
Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 24 Май 2020 01:00
от WoLF
Hursa написа: ↑23 Май 2020 23:01
Защо да ги "мори"?
Защаото на магистрални скорости кара предимно на ДВГ и то на високи обороти

Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 24 Май 2020 08:39
от Revenger
Lwerewolf написа: ↑23 Май 2020 23:47
► Виж съдържание
Revenger написа: ↑23 Май 2020 22:48
BOz написа: ↑23 Май 2020 20:18
Обясни ми това:
As the PCV valve ages several things may happen. Crud and sludge can cause it to stick in the open position. This will produce a vacuum leak and might result in a misfire at idle. Too much air flow causes the engine to lean out, possibly setting a check engine light. Excess flow could also draw oil from the engine, causing oil consumption.
Пак да те питам директно - при неизправен ПЦВ в отворено положение пак ли ще тече?
Странно е, че не можеш да разбереш нещо толкова елементарно. Ами преведи си го, с Google Translate например...
Колкото до директния отговор - да, пак ще тече. И това го има в статията, да го пейстна ли?
As the PCV valve ages several things may happen. Crud and sludge can cause it to stick in the open position. This will produce a vacuum leak and might result in a misfire at idle. Too much air flow causes the engine to lean out, possibly setting a check engine light. Excess flow could also draw oil from the engine, causing oil consumption.
Предполагам под "тече" нямаш впредвид "тече във горивната камера". Друг въпрос, че под "тече" разбирам "тече от някоя гарнитура" (причинено от гравитация и/или налягане на маслото), а не "следва поток от въздух"
Така е, разбира се. Разсъждението ти е съвсем правилно.
Все пак да отбележа, че тази статия не съм я писал аз, така че подобни уточнения би следвало да се правят с автора й...

Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 24 Май 2020 09:43
от Revenger
BOz написа: ↑23 Май 2020 22:56
Revenger написа: ↑23 Май 2020 22:48
Колкото до директния отговор - да, пак ще тече.
Защо? Ето, питам, обясни.
Не ми харесва повелителния тон, с който задаваш въпросите си, затова няма да ти отговарям повече.
И все пак, колкото да подразбереш, че зная правилния отговор и на този, ще напиша само една дума - вакуум.
Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 24 Май 2020 16:24
от Hursa
Поне да не бяхте го писали в навечерието на 24 май - това за "теча".
► Виж съдържание
WoLF написа: ↑24 Май 2020 01:00
Защото на магистрални скорости кара предимно на ДВГ и то на високи обороти
Защо шофиране с относително високи, но и относително постоянни скорости, по магистралите ще мори двигателя така, че да „запекат маслените сегменти”. По скоро (според мен) – по вероятно е сегментите да „запекат” при градско шофиране. Много честото изключване и стартиране на двигателя на хибрида, свързано с частично стичане на масления филм (както и охлаждането му с промяна на вискозитета), и евентуалното по-голямото отлагане на отмит нагар и коагулирали частици от маслото в буталните канали за сегментите по-вероятно е да доведат до такова „запичане” (според мен). При магистралното шофиране на приус 2, дори при поддържане на скорост близка до максималната, която е ограничена по други причини – двигателя му не е натоварен максимално. Оборотите му също, съвсем не са високи за бензинов двигател (5000 об/мин при максимална мощност, мисля, че бяха). А ако се шофира поддържайки скорост около 150 км/ч натоварването на двигателя пада още с около и над 30%. Все пак 315 хиляди не е толкова много за този двигател.
А литър на 300 км, ако ги „гори” – това са над 3 милилитра, над 3 кубически см масло на километър. Вижда ми се много - да не се забелязва по дима. Но може и да е възможно, двигателя на хибрида практически не се „форсира” дори при относително рязко потегляне, подпомаган от ел двигателя.
Prius NHW20 1NZ-FXE - губи 1л масло 5W30 на 300 км - съвет?
Публикувано на: 24 Май 2020 23:51
от BOz
Да напомня:
Revenger написа: ↑23 Май 2020 12:39
При неизправен PCV-клапан щеше да има теч на масло, а в случая няма.
Revenger написа: ↑24 Май 2020 09:43
Не ми харесва повелителния тон, с който задаваш въпросите си, затова няма да ти отговарям повече.
И все пак, колкото да подразбереш, че зная правилния отговор и на този, ще напиша само една дума - вакуум.
Ами мъча се да ти сляза на нивото и да пробвам да ме разбереш. За това питам в прости и много кратки изречения.
Май се издъни и не можеш да се оправиш с Гугъл преводача, явно.
Сам затъваш.
