Страница 2 от 2
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 24 Авг 2019 17:14
от memorex
Здр.
Аз бих сменил акумулатора с 80Аh че и 85 няма да е лошо за този двигател.Не знам и не искам да любопитствам какво са сторили в сервиза но най-вероятно е някой или повечето от нещата които бяха споменати от колегите.

Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 24 Авг 2019 19:24
от slowtraveler
Ами колега - още в началото имаше конкретни насоки... Това може да помогне форума...
Алтернативите не са толкова много - съветите са дадени, или се хващаш да отхвърляш сам една по една вероятностите (тръгвайки от евтината разбира се

), или отиваш на сервиз и ако не открият нищо - не плащаш, и продължаваш към следващият сервиз...
Сам казваш анемично въртене... Отново въпрос за стартера - защо не го свалиш и прегледаш....
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 24 Авг 2019 22:29
от мехаННика
Какво значи 'като не открият-не плащаш'? Оставяш кола с оплакване-не пали. Някой се захваща, мери, пробва, от 30 опита поред-пали. Да си самофалираш фирмата ли? И най-некадърния сервиз ще открие проблем ако се проявява в момента, може да не го реши, но ако намерят основание за смяна на каквото и да било свързано с оплакването - ще го сменят. Автора, най малко съм искал да те засегна на тема автомобилна възраст. Аз самия имам две по стари коли от тази, но факта че се засягаш и поставяш диагнози даже говори че май съм бил прав в преценката си. Мислете и искайте реални неща-така разочарованията са доста по малко.
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 25 Авг 2019 08:13
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание
мехаННика написа: ↑24 Авг 2019 22:29
Какво значи 'като не открият-не плащаш'? Оставяш кола с оплакване-не пали. Някой се захваща, мери, пробва, от 30 опита поред-пали. Да си самофалираш фирмата ли?
Точно така... Щом не му стига ресурса (знания, възможност за имитация на възможните причини и т.н.) - няма да успее да направи диагностика и не си е заслужил парите - не е предоставил услугата, за която е платил клиента....
И да - конкректния диагностик може да е много способен, но просто може да няма предоставени от сервиза правилните средства за диагностика или имитация на условията, при които се проявява дефекта... Както може и да е неспособен да съобрази какви условия трябва да създаде за да имитира проблема. Безусловно има доста 'гадни' дефекти - плаващи и т.н., които са трудни за диагностиране... Лесните 'дефекти' хората си ги диагностират сами - добрият диагностик си проличава точно на неприятните дефекти

Да не мислиш, че клиента няма да фалира, ако колата му прави проблем (защото едва ли би се хванал да оставя колата в сервиз без да има проблем), и ходи от сервиз в сервиз, където обаче например 'врътват ключа на топло', и тя си пали без проблем...
Преди време бях си правил експеримент... Кола поскръцваше при преминаване на неравност. Лашкания, вдигания, огледи - безрезултатни - не се проявяваше. Е да, ама единият сервиз си имаше полигон, на който освен 'черен път', на големият асфалтов плац имаше монтирани всякакви от 'нашенските' препятствия - пластмасовите топки/копчета (шахматни), пластмасови малки бабуни, големи асфалтови спящи полицаи и т.н. и т.н. - ами в единият участък се прояви дефекта и спомогна за диагностиката...
Колко от сервизите тук имат такъв полигон? Щото по-лесно за другите да имаш само мултицет и два ключа - 13 и 10, ама не всичко се диагностира с тези средства

Някъде може да имат и 'студени камери'..
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 25 Авг 2019 08:55
от мехаННика
И сега какво, във всеки сервиз и хладилник за коли? Или да бръмнат до Гренландия за да пресъздадат условията?
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 25 Авг 2019 09:11
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание
Не във всеки, само в добрите (то и полигон за окачване няма във всеки сервиз, въпреки, че може и да хванат гората за изпитания)
Ако диагностика е свестен, може да се сети да 'замрази' само съмнителната част (разбира се, ако това би имитирало напълно възможните условия) и това да даде ефект и да установи причината и без камера.
А не в жегата да казва 'няма проблем, ама плати тук едни 100лв, щото нищо не можах да направя'

Или казваш 'не мога да имитирам условията - като е променят - заповядайте', или пробваш да ги имитираш, и ако стане - вземаш парите...
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 26 Авг 2019 01:56
от alexpl
Добър вечер от мен. Оставете този сервиз няма смисъл да ги коментирам, но за официален е абсурдно това което говорят.
Може ли да ми дадете схеми на стартера, и Ел. Веригата към него? И още една молба че в книжката няма колко трябва да е ампер часа самият акумулатор 92ah/100a или 80ah/820a?
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 26 Авг 2019 08:50
от gimara
alexpl написа: ↑26 Авг 2019 01:56
стартера, и Ел. Веригата към него?
ЦЪК
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 26 Авг 2019 09:57
от slowtraveler
За стартера поне аз имах предвид не електрически проблем, а споменаваното многократно от колеги във форума механично износване и от там - 'затягане' на стартера, при което не може да развърти както трябва ДВГ...
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 01 Сеп 2019 09:26
от alexpl
Здравейте, колеги не съм писал защото колата е цяла седмица по сервизи. Равносметката до тук е че нито е стартер, нито акумулатор, нито регулатор, нито дюзи. Колата работи нормално и никой не вижда проблем. Ще видим като тръгна обратно към Европа как ще е.
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 31 Окт 2019 10:05
от bobigeorgiev
Здравей колега,
какъв се оказа проблема?
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Публикувано на: 19 Ное 2019 06:39
от Jaret
Обърнете внимание на живи данни показанието на температурния датчик и дебитомера по време на студено палене.