Страница 2 от 6
Ами след Avensis?
Публикувано на: 19 Ное 2018 07:33
от nitsodar
Колега, Камри хибрид би била доста добра опция. Все пак, докато не седне човек вътре и покара - нищо не е 100% сигурно дали ще се появи удовлетворение. Изхождайки от мислите на slowtraveler, aз много се замислям как ли ще е новия РАВ4. Погледнах дали има някакви цени в сайт от Европа. Ето линк за цените на Камри и всички Тойоти в Ирландия:
ЛИНК
Като гледам цените, май излиза по-изгодно да си вземеш РАВ4-ка

Ще видим как ще е ценообразуването и при нас

Ами след Avensis?
Публикувано на: 19 Ное 2018 08:41
от batececo
Приятел, който 10 години кара Авенсис, д4д около 120 и няколко коня, купуван от нов в БГ, реши че иска нещо по-ново и по-сувесто или сувоподобно (нова дума измислих) и ходи на тест драйв за си ейч ар. Вика, че бил голям умрелЯк спрямо авенсиса и директно отпадна си ейч ара. Нямал душа да върви. Отделно си ейч ара бил много тесен, особено отзад. Иначе съм се возил многократно в този авенсис, набира добре, безшумен е, широк, на магистралата поддържа 180 и 20 годишните Е46--ци маслогорки се пазят

Видяно многократно.
Ами след Avensis?
Публикувано на: 25 Ное 2018 20:35
от IvoDobrev
Сега е момента да ми се сложат рога, феновете на Етър да викат бурно "у-у-у", а църквата да ме изгори. Обиколихме какво ли не, или не става или "кисело". Гледахме мислихме и жената реши :-) отиваме пак в Тойота - то пък все едно сме си тръгвали от 12 години. Не очаквах подобен порив след Авенсиса, в който винаги съм бил влюбен, но решението единодушно беше, че нашето семейство ще е Еко, бла-бла и се спряхме на C-HR Hybrid. Да си призная не го очаквах много от себе си, но на тоя етап съм приятно изненадан, поне на първо четене след тест драйв на няколко различни автомобила. На тоя етап няма да влизам в сравнения между двете коли защото аз и след предишния ми Авенсис 2.0D4D като седнах в сегашния ми се струваше като странна количка с приятна возия и ми беше нужно време да се спогодя със CVT-то, а сега просто му се радвам.
Ами след Avensis?
Публикувано на: 25 Ное 2018 21:12
от nitsodar
Колега, в интернет се промъква информация,че декември се очкава Камри вече в Бг. Може да изчакате още малко,за да тествате и нея

Не зная каква ще е цената, но пишат,че първото тримесечие на 2019 ще е в Западна Европа. Кога ще дойде и в Бг- може би дилърите ще отговорят

Ами след Avensis?
Публикувано на: 26 Ное 2018 20:04
от nu4a
IvoDobrev написа: ↑18 Ное 2018 06:47
1. Opel Insignia (това ми хареса на мен, има малък недостатък - по широка е от авенсиса, а входната врата ми е тясна, мааалко ще е зо, но не и чудо - колкото и смешно да звучи ...факт да му с е невидяло)
Колега, онзи ден гледах Insignia Country Tourer 2018 с всички екстри за модела. Искам да ти кажа, че нашите Авенсиси малеят до нея. Тя е дълга 5 метра и няколко сантиметра. Този модел беше натъпкан вътре с толкова екстри, че засрамваше Мерцедес. Кожен салон, седалки с масаж, цял стъклен покрив със щора, HUD дисплей, LED matrix фарове, камери отвсякъде с пространствена картина, яка навигация и т.н. Останах направо без думи и си намразих колата.
Иначе след Авенсис логическата стъпка е Lexus. ;)
Ами след Avensis?
Публикувано на: 26 Ное 2018 20:09
от biro
Екстрите са хубаво нещо, но тоя опел е ръждясал още на автовоза

Ами след Avensis?
Публикувано на: 26 Ное 2018 20:18
от nu4a
biro написа: ↑26 Ное 2018 20:09
Екстрите са хубаво нещо, но тоя опел е ръждясал още на автовоза
Братле, стара ти е информацията. Предната ми кола беше Opel Corsa от 2001 година и няма нито една ръждичка по нея. Когато удари яката градушка в София имах само 4-5 леки вдлъбнатини по ламарините и това е. Други коли бяха на сол. Иначе беше дърво голямо на комфорт и возия, но беше евтина и икономична, което ме устройваше тогава.
Ами след Avensis?
Публикувано на: 26 Ное 2018 20:29
от biro
Да бе шегувам се. Но опел не държат цена на вторичния пазар, явно има защо.
Ами след Avensis?
Публикувано на: 26 Ное 2018 22:49
от nu4a
biro написа: ↑26 Ное 2018 20:29
Да бе шегувам се. Но опел не държат цена на вторичния пазар, явно има защо.
Ами то всички коли на вторичния пазар са в пъти надолу от цената като нови. Все пак не са вечни, амортизация това онова.
Ами след Avensis?
Публикувано на: 27 Ное 2018 09:21
от biro
Едни поевтиняват повече, други по-малко.
Например Insignia
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... wjrcb&f1=1 има обяви от 14500 до 23900
Avensis
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... wjrnq&f1=1 от 18999 до 31000.
Awensis нов е по-евтин от Insignia.
Уж инсигнията с повече екстри обаче никак не е добро положението с цената след 5 години.
Ами след Avensis?
Публикувано на: 27 Ное 2018 10:20
от nu4a
Този Авенсис за 31000 ми се струва малко надценен.
Иначе и ти си прав, но старата Инсигния няма нищо общо с новата, която е кола на годината за 2018. Старата и на мен не ми харесва, но виж новата...

Ами след Avensis?
Публикувано на: 27 Ное 2018 10:57
от biro
Остави тоя за 31к, авенсис 2013 почва от 19к а инсигнията с 23% надолу. През 2013 инсигнията в магазина е била по-скъпа от авенсиса.
И новата инсигния след 5 години ще е по-евтина от кемри.
Ами след Avensis?
Публикувано на: 28 Ное 2018 12:53
от IvoDobrev
Ами гейм ис оувър. Авенсиса от утре ще е с нов собственик. Поръчахме C-HR Hybrid. Опела така и не мина през вратата с 3см :-). Понеже сте подели темата в тази посока - да бъкан беше с екстри (нищо повече от високото ниво на C-HR с изключение на лед фаровете, които при опел са наистина уникални) Вярно е, че е по-широк от авенсис, но предвид голямата централна конзола не остава повече място в купето. Волана беше ужасно тънък и неудобен. На този параход можеше и подобаващ рул да му сложат.
П.С.: Факт е, че през 2013 и Мазда 6 и Инсигния бяха по-скъпи от Авенсис - затова той победи тогава.
Ами след Avensis?
Публикувано на: 28 Ное 2018 13:16
от nitsodar
Колега,честито, щом "The Game is over"

Мен много ме радва извънземния дизайн на C-HR-чето

Обаче ,когато взимах моя Авенсис, C-HR ми се видя много тясна отзад, дори схлупена! Чак бях доста втрещен от дизайнерското решение за вътрешно пространство (отзад)

. Все пак съм 188 см., не съм 160 - и това е от значение. Та - интересно ми е дали това е било мое субективно впечатление или действителност. Как ти се стори на теб, особено идвайки от Авенсис ?

Ами след Avensis?
Публикувано на: 28 Ное 2018 14:45
от BOz
biro написа: ↑27 Ное 2018 10:57
Остави тоя за 31к, авенсис 2013 почва от 19к а инсигнията с 23% надолу. През 2013 инсигнията в магазина е била по-скъпа от авенсиса.
И новата инсигния след 5 години ще е по-евтина от кемри.
В момента известен сайт за продажба на коли в България казва, че Инсигния или Авенсис произведени през 2010-та година, в единия случай е 12400, а в другия 13400. Демек 1к разлика в средната им цена не е кой знае какво. Да кажем 2016-та е яко разлика - 22к към 29к. Демек Опела се срива много бързо първоначално, а след това Тойотата го настига с много по-бързи темпове. А ако вземем накрая произведените през 2009-та година, то Инсигниата е средно на 11600, а Авенсиса на 10300. Ясно се вижда, че срива на Опела е първите 1-2 години много голямо като запазва стабилна цена в последствие, а Тойотата се срива постоянно и константно.
Но в крайна сметка какво от това. Дори напротив - много по-яко е да вземеш по-добрата кола на по-ниска цена в крайна сметка.

Да не навлизаме в темата, че Авенсиса реално си е едно цяло поколение автомобил зад новата Инсигниа и е алтернатива на първата Инсигниа.
И това го пиша заради край на играта. И да размишляваме вече няма смисъл. Явно човека е навлязъл в нов нов етап от живота му и иска да се чувства по-млад.
