Като гледам цените, май излиза по-изгодно да си вземеш РАВ4-ка


Колега, онзи ден гледах Insignia Country Tourer 2018 с всички екстри за модела. Искам да ти кажа, че нашите Авенсиси малеят до нея. Тя е дълга 5 метра и няколко сантиметра. Този модел беше натъпкан вътре с толкова екстри, че засрамваше Мерцедес. Кожен салон, седалки с масаж, цял стъклен покрив със щора, HUD дисплей, LED matrix фарове, камери отвсякъде с пространствена картина, яка навигация и т.н. Останах направо без думи и си намразих колата.
Братле, стара ти е информацията. Предната ми кола беше Opel Corsa от 2001 година и няма нито една ръждичка по нея. Когато удари яката градушка в София имах само 4-5 леки вдлъбнатини по ламарините и това е. Други коли бяха на сол. Иначе беше дърво голямо на комфорт и возия, но беше евтина и икономична, което ме устройваше тогава.
Ами то всички коли на вторичния пазар са в пъти надолу от цената като нови. Все пак не са вечни, амортизация това онова.
В момента известен сайт за продажба на коли в България казва, че Инсигния или Авенсис произведени през 2010-та година, в единия случай е 12400, а в другия 13400. Демек 1к разлика в средната им цена не е кой знае какво. Да кажем 2016-та е яко разлика - 22к към 29к. Демек Опела се срива много бързо първоначално, а след това Тойотата го настига с много по-бързи темпове. А ако вземем накрая произведените през 2009-та година, то Инсигниата е средно на 11600, а Авенсиса на 10300. Ясно се вижда, че срива на Опела е първите 1-2 години много голямо като запазва стабилна цена в последствие, а Тойотата се срива постоянно и константно.
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта