Страница 2 от 2

Как да не замръзне дизела през зимата?

Публикувано на: 12 Окт 2018 21:50
от slowtraveler
Не виждам разлика между 5-6-7-8-9-10% - това са конкретни стойности, които трябва да се контролират. Дали е 5 или 7 - едва ли има разлика в методиката, а само в таргет целите/критериите, които трябва да се изпълнят...

П.С> Днес на Марешки бе 2.22л/100 B6 :) Ама на ОМВ до офиса бе 2.43 ?!!!!

Как да не замръзне дизела през зимата?

Публикувано на: 12 Окт 2018 22:14
от ivied
slowtraveler написа: 12 Окт 2018 21:50 разлика между 5-6-7-8-9-10%
...със сигурност има! Тва не е стария ми Ленд Ровър дето щеше да върви със всичко... вкл. и фритюрна мазнина (филтрирана де), като на един познат и ние зад него, като карахме на една среща на Ленд Ровър клуба обядвахме все едно... Менюто за деня тогава беше пържена риба и картофки... :D
При модерните мотори, дюзи, джаджи и електроники няма как да стане... Всяко отместване от нормите, макар и в някакви граници и допуски - веднага се отразява... Но трябва ли да съм алхимико-лаборант всеки път, ако не, носител на Нобелова награда по химия, че да се задълбавам... happy.gif

Как да не замръзне дизела през зимата?

Публикувано на: 12 Окт 2018 23:21
от slowtraveler
ivied написа: 12 Окт 2018 21:21 При бензините е лесно - 5 или 10 % бионезмам, кво си... ама при дизела тия 7%... няма да спорим - кой, защо, как и къде контролира...
Имах предвид, че за контрола няма значение дали ще следи дали стойността ще е 5% или 10% или 51%... На контролният орган се спуска каква стойност да проверява и в какви рамки трябва да е...
А дали има значение за двигателя дали е 5 или 10% - разбира се, че има... Както казах - на мен пише, че до 5% няма никакъв проблем. А при 10% трябва да правиш ТО на по-кратки интервали...
И бензинката и дизела трябва да са предвидени да горят подобни 'чорби'...